Dor! skrev:
basssher skrev:
Ja det er lidt noget bullshit det med at at man for mere ud af sin nol ved oral indtagelse.
eks, bliver jeg da hvis jeg har en nol på 0.3g, mere skæv hvis jeg ryger det på bong. Hvis jeg indtager 0.3-0.4gram oralt, så der sku ikke rigtig nogen virkning. Hvor imod med 0.2g på bong kan man fandme bare med det ryge sig godt væk.
Kan godt være jeg er lidt naturlig resistens mod oral indtagelse af hash skal jeg ikke kunne sige. Men jeg synes godt nok man skal op på en del oralt, før man bliver godt skæv
Kommer totalt an på kvaliteten af det man ryger/indtager. Jeg ville ikke uden forbehold indtage 0.3g af den hash jeg normalt ryger, 'nuff said. Oral indtagelse rykker MAX hvis det er noget kvalitet hash. Alle de der bong råd giver mig grå hår!
Altså.. jeg vil måske sige det er lidt forskelligt fra person til person ?
Nogen siger jo det slår hårdere når de æder hashen - også når de har prøvet at ryge af den samme hash.
Nogen siger det modsatte... jeg siger... at man nok kan få lige meget ud af begge ting

det kommer an på hvad man kan lide, jeg syndes det slår helt anderledes når det indtages oralt, rusen var længere og tungere, men jeg bliver ikke mere SKÆV og griner - det føltes ikke direkte voldsommere...
Jeg vil så sige, at dem der siger at de kan mærke det dobbelte af den hash de ryger, når den indtages oralt, kan ikke ryge ordenligt,
Dvs at udnytte røgen så meget man kan... jeg kan æde 0,3 gram af mit tjald og blive okay lam.. jeg kan også ryge det på bong og blive.... okay lam ? det går bare hurtigere.... hm..
Hvis man kan holde en bonglunge nede til der næsten ikke er mere røg tilbage når du puster ud, burde du også få ligeså meget ud af tjalden, burde du ikke ?
Det her kan vist diskuteres i en evighed til en klog mand kommer med noget videnskab og data her : )
Men jeg er så helt enig med at, noget hash vil selv det at indtage 0,2 gram af det, ville kunne mærkes- oralt
Det kommer jo an på hvad man har med at gøre - og der findes altså noget ondt basker derude - det ved i jo nok