Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey psychedelia her i foregårs tog jeg 2 frø kl omkring 13:30 vi gik ud i en tur på vej til stationen hvor så der gik nogle timere efter tog jeg 2 mere for der virkede intet. så tog jeg til christiania for at møde en ven. vi gik så op til en af hans ven og røg en joint så var det cirka klokken 17:30 så tog vi til fælledparken stadig ingen bølger, farver fra LSA frø. tog så 2 mere, bagefter tog vi hjem til en ven med masser af sodavand og være sammen med hans kæreste og 2 af hans venner. vi tog amf. jeg fik cirka 6-8 god lange baner amf. halvt gram har jeg vist taget ialt regner jeg med. så gik vi ud til en ølbar og hygge os. jeg tog 2 til igen fordi fik stadig ingen virkning. så smuttede vi og gik hjem til en anden ven hvor der var masser andre. jeg var helt blæst hvor de alle kunne se det på mig og de troede at jeg har drukket for meget men har ikke ikke taget alkohol, øl osv udover amf,hash,LSA. så sagde en til mig at han synes jeg burde smutte hjem hos en ven og slappe lidt af. det gjorde jeg så. en ven kom og hentede mig. vi gik hjem hos ham og røg 3-4 joints og spillede need for speed 2 og tog 2 lsa frø til. stadig ingen virkning og er meget skuffet. havde købt det fra ethnoplanet butik (Hawiiaan Woodrose Baby) var det. nogen der kan fortælle mig hvorfor intet skete og det der skete med mig. jeg blev meget underlig og blæst. kan det være lsa?. jeg spiste dem bare uden at skralle skalden af og har taget 10 frø ialt er pisse skuffet :(

Bonehead

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
2 er simpelthen for lille en dosis pr gang. Og jeg fatter ikke du ikke har fået ondt i maven, hvis du lod skallen sidde.
Jeg råbrækkede mig på 6 frø (uden skal, knust og opløst i vand) - og derefter var alt bare \o/

Medlem

Enig med Lotte, du skal mindst have dobbelt dosis før der begynder at ske noget. Havde du slet intet gjort ved frøene inden indtagelsen?

Nogen der ved om det forholder sig med LSA som med nogle andre stoffer, at der hurtigt bliver opbygget tolerans? Tænker at man med psilocybin (???) nærmest ikke kan trippe 2 dage i træk på normal dosis.

Medlem

nej havde slet ikke gjort noget ved frøene. og der burde da virke noget ved at redosiere det rigtigt mange gange. til jeg har taget 10 ialt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nej.. der opbygges tolerance. Det er ikke øl du drikker..

Medlem

Tja Bonehead, jeg har netop købt nogle HBWR samme sted som dig ;) finder ud af på mandag hvor potente de er.

Men jeg må på det kraftigste pointere, at du skal læse grundigere på lektien næste gang!! Du har desuden fået hjælp i Skal til at trippe psykedelisk for første gang hvor du også skriver, at du vil tage 3-4 frø. Som jeg også skrev til dig, er det vigtigt at have styr på set & setting; at vade rundt in public første gang man tripper, synes jeg ikke lyder rigtig smart - bevares, smag og behag.

Så snart du indtager frøene, begynder optagelsen og dermed også nedbrydningen. Alt efter hvornår du har spist, kan optagelsen dermed forskydes. At du samtidig bedøver dig med andre stoffer - hash og amfetamin - gør også, som du netop er inde på, at man bliver i tvivl om, hvad man egentlig er påvirket af. Må indrømme, at jeg ville forvente, at du blev påvirket af 10 frø, selvom de er indtaget over så lang tid. Men igen, man skal over den magiske grænse, før det bliver rigtig sjovt.

Så: næste gang, sæt dig ned hjemme/hos en ven med nogle mennesker du stoler på og som er med på, hvad der skal ske. Lad være med at tage alt for mange frø denne gang, bare fordi det ikke virkede nu (prøv med 4-5) og lad være med at tage andre stoffer samtidig. En joint kan ofte give rusen et pift, men ryg med måde - hvis du ikke har prøvet det før, ved du ikke, hvad der sker. Læs evt. min triprapport om meskalin (http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=51&t=30065) en gang til - der kan altså ske ting og sager, som man på ingen måde er herre over, og det er ikke overstået, før kroppen har nedbrudt det hele.

Held og lykke til næste gang

Medlem

Obama skrev:
Nej.. der opbygges tolerance. Det er ikke øl du drikker..

Tænker jeg også. Og, hvis de første frø er indtaget 13:30 (lige efter frokost) er de vel optaget ca. kl. 15-16. De næste frø er indtaget efter et par timer, lad os sige kl. 15, dvs. de er optaget omkring kl. 16-17, etc.

Så hut jeg hvisker, er halveringstiden omkring 2-4 timer, så det, sammen med den periodevise opbyggede tolerance, kan være grunden til, at du ikke har kunnet mærke noget.

Gav det nogen mening ? :D

Medlem

jeg gjorde det på helt tomt mave. havde slet ikke spist noget. men jeg har bare hørt at hvis man redosere. vil virkning blive kraftigere. men ja
det kunne godt være min tolerance blev bygget hurtigt. prøver det igen næste gang med flere frø på en gang :D men tak for hjælpen ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
har godt været inde på dit link.. virker troværdigt nok, har også selv kigget en del steder på nettet.
Da jeg ved man ikke må poste udbyder links, er det vel okay at spørge, hvad med ebay?

Medlem

@fhking - hvilket link refererer du til?
Personligt ville jeg ikke købe sådan noget over eBay, Gud og hver mand kan sætte hvad de vil til salg derinde!

Junior medlem

Min erfaring med Hawaiian baby woodrose er at det slet ikke virkede da jeg tog 6 frø. Derfor tog jeg flere og havde til sidst spist 12 i alt. Nu er jeg meget slank og lidt lav, så ... de 12 frø gav mig en meget ubehagelig oplevelse! Faktisk gjorde det mig så bange og komplet forvirret i hjernen (som om jeg virkelig ikke kunne styre mine egne tanker, som om jeg havde 500 tanker på én gang, og det blev ved i timevis) - og jeg kastede vildt meget op... ---- at jeg dagen efter besluttede at stoppe med at eksperimentere med stoffer...! Dvs ikke nyde andet end pot faktisk, for jeg føler mig for sensitiv efter alle de eksperimenter jeg lavede da jeg var yngre. Og siden dén oplevelse for 8 år siden, har jeg kun røget pot, og så "kommet til" at tage coke et par gange.

Medlem

@Nanitax - 12 frø lyder også som en ekstrem dosis! Kan du huske hvor lang tid der gik mellem du tog frøene?

Junior medlem

Efter de første 6 gik der en time, og så tror jeg at jeg tog to frø hver halve time derefter. Ikke skide godt koordineret, men ja... det afskrækkede mig i hvert fald fra at prøve det igen!

Medlem

sjovt, jeg snuppede også 5 hbw frø (første gang) fra dinmor-forretningen igår. var meget omhyggelig med at fjerne skallen og rense dem. Efter 1,5-2 timer fik jeg ondt i hovedet. 20 minutter senere blev jeg utrolig rastløs og fik den klammeste følelse i kroppen, jeg kun kan betegne som dræberkvalme. efter 1 time havde jeg stadig ikke opnået nogen decideret rus, udover jeg følte mig så forgiftet at jeg mest af alt havde lyst til at skyde mig selv. Heldigvis havde jeg nogle truxal liggende (noget rigtig skrapt stads som jeg faktisk mener er anti-psykotisk medicin), 45mg var nok til at slå mig ud. Senere på natten vågnede jeg, væltede ud på toilettet, lagde mig på gulvet og kastede op ved siden af mig selv, for ligesom at toppe det hele af. På intet tidspunkt følte jeg nogen virkning, jeg var 100% ved mig selv.

Set i bakspejlet var det nok ikke så smart et tidspunkt at guffe dem på, 5 dage inde i en hashpause, dvs intet nold til at snuppe kvalmen eller samle tankerne som i forvejen godt kan løbe løbsk når man vænner sig af med hashen. Er dog ikke vildt ivrig efter at prøve de sidste 5 frø lige foreløbig.

Junior medlem

Ja jeg tror at når man tager Hawaiian og lignende sager, kan det desværre oftes føles som om man vitterligt er blevet forgiftet. Eftersom jeg tog 12 frø var det ikke kun fysisk at jeg følte mig forgiftet - min hjerne blev også forgiftet og fungerede slet ikke .. Totalt skræmmende.
Men tillykke til dem der har held med at prøve det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
BryGs skrev:
sjovt, jeg snuppede også 5 hbw frø (første gang) fra ethnoplaneten igår. var meget omhyggelig med at fjerne skallen og rense dem. Efter 1,5-2 timer fik jeg ondt i hovedet. 20 minutter senere blev jeg utrolig rastløs og fik den klammeste følelse i kroppen, jeg kun kan betegne som dræberkvalme. efter 1 time havde jeg stadig ikke opnået nogen decideret rus, udover jeg følte mig så forgiftet at jeg mest af alt havde lyst til at skyde mig selv. Heldigvis havde jeg nogle truxal liggende (noget rigtig skrapt stads som jeg faktisk mener er anti-psykotisk medicin), 45mg var nok til at slå mig ud. Senere på natten vågnede jeg, væltede ud på toilettet, lagde mig på gulvet og kastede op ved siden af mig selv, for ligesom at toppe det hele af. På intet tidspunkt følte jeg nogen virkning, jeg var 100% ved mig selv.

Set i bakspejlet var det nok ikke så smart et tidspunkt at guffe dem på, 5 dage inde i en hashpause, dvs intet nold til at snuppe kvalmen eller samle tankerne som i forvejen godt kan løbe løbsk når man vænner sig af med hashen. Er dog ikke vildt ivrig efter at prøve de sidste 5 frø lige foreløbig.

Jeg har været på truxaler engang da jeg ... gik lidt amok over for et par betjente osv.. laang historie.. nå men anyway, det kan da ikke anbefaldes at tage for at komme ned fra et trip kan det :D ? jeg blev somregl bare søvnig.... og meget følseskold og dum af dem... tror at hvis nogen kom ind og fortalte mig at min mor var død - efter at have guffet 2- 3 af sådan nogle, ville jeg bare trække på skuldrene... dræber medicin.. ved ikke hvorfor de gav mig det.. ikke noget jeg bryder mig særligt meget om

Medlem

[quote="roche"]
Jeg har været på truxaler engang da jeg ... gik lidt amok over for et par betjente osv.. laang historie.. nå men anyway, det kan da ikke anbefaldes at tage for at komme ned fra et trip kan det :D ? jeg blev somregl bare søvnig.... og meget følseskold og dum af dem... tror at hvis nogen kom ind og fortalte mig at min mor var død - efter at have guffet 2- 3 af sådan nogle, ville jeg bare trække på skuldrene... dræber medicin.. ved ikke hvorfor de gav mig det.. ikke no

Senest rettet af BryGs 08 jul 2010 21:46, rettet i alt 1 gang.

Medlem

så virker HBWR åbenbart nok ikke på alle går jeg vist ud fra. :S. må prøve med 8frø på en gang
næste gang så. :)'

Nanitax kan du fortælle mere om de ubehagelige oplevelser du har haft
med 12frøer? kunne du se noget? kom der overhovedet bølger osv? vil gerne vide mere
og er nysgerrig :)

Junior medlem

Der var ingen visuelle hallucinationer. Da virkningen satte ind (efter rimelig lang tid) begyndte jeg at føle mig euforisk/glad, som om jeg kunne klare alt. Noget tid efter følte jeg mig helt ekstremt speedet; en tanke kom, så en ny, så en tredje, og hundrede ideer på én gang, som jeg ikke kunne tænke til ende eller handle på. Jeg gav jeg mig til at løbe rundt, jeg begyndte at lave armbøjninger, fordi jeg følte mig over-stærk og almægtig......... Og efter et stykke tid sådan, følte jeg mig virkelig sindssyg og bange, Jeg kunne slet ikke holde det ud, jeg kunne ikke holde mine egne tanker/tilstand ud, og jeg prøvede at gå i seng, men selvfølgelig kunne jeg ikke sove... Jeg prøvede at kaste op for at komme af med sagerne, og dét jeg kastede op var SORT...
Så jeg ringede til min far ... og bad ham hjælpe mig, tale mig til ro, jeg var simpelthen nødt til at få nogen til at tale mig til ro.
Senere faldt jeg endelig i søvn. Alt i alt var det på sit maksimum i ca. 3 timer, og så tonede det ud.
Næste morgen, første tanke; jeg er færdig med at tage stoffer!! Hvilket gav mig en følelse af klarhed og frihed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
De gange jeg har poppet LSA frø har effekten først sat ind efter 3-4 timer, der var ingen visuals men istedet et solidt mindfuck og en meget tung og halvkvalmende fortripper. Der var flere gange jeg følte at jeg hang over hovedet på mig selv og så ned på mit legeme.

Da en af mine kammerater havde spist et par stykker oplevede han at, en af mine kammeraters lillebror pludselig fik sit hoved udskiftet med mit et par sekunder, han beskrev også at der engang imellem kom stærke lysglimt der næsten blindede ham, han følte også megen nervøs energi i sin krop.

Sjakket og jeg har dog aldrig på at lave det der vandekstrakt, men jeg har læst at det er med til at omdanne LSA'en til et psykadelia lig LSA men med et andet navn og lidt ændret effekt. Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]