Tja Bonehead, jeg har netop købt nogle HBWR samme sted som dig

finder ud af på mandag hvor potente de er.
Men jeg må på det kraftigste pointere, at du skal læse grundigere på lektien næste gang!! Du har desuden fået hjælp i
Skal til at trippe psykedelisk for første gang hvor du også skriver, at du vil tage 3-4 frø. Som jeg også skrev til dig, er det vigtigt at have styr på set & setting; at vade rundt in public første gang man tripper, synes jeg ikke lyder rigtig smart - bevares, smag og behag.
Så snart du indtager frøene, begynder optagelsen og dermed også nedbrydningen. Alt efter hvornår du har spist, kan optagelsen dermed forskydes. At du samtidig bedøver dig med andre stoffer - hash og amfetamin - gør også, som du netop er inde på, at man bliver i tvivl om, hvad man egentlig er påvirket af. Må indrømme, at jeg ville forvente, at du blev påvirket af 10 frø, selvom de er indtaget over så lang tid. Men igen, man skal over den magiske grænse, før det bliver rigtig sjovt.
Så: næste gang, sæt dig ned hjemme/hos en ven med nogle mennesker du stoler på og som er med på, hvad der skal ske. Lad være med at tage alt for mange frø denne gang, bare fordi det ikke virkede nu (prøv med 4-5) og lad være med at tage andre stoffer samtidig. En joint kan ofte give rusen et pift, men ryg med måde - hvis du ikke har prøvet det før, ved du ikke, hvad der sker. Læs evt. min triprapport om meskalin (
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=51&t=30065) en gang til - der kan altså ske ting og sager, som man på ingen måde er herre over, og det er ikke overstået, før kroppen har nedbrudt det hele.
Held og lykke til næste gang