Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
fik konstateret at jeg har en depression...
sikke nogle latterlige sprøgsmål...
har du svært ved at få dagen til at gå og komme op morgenen?.. Gu fanden har jeg så, især onsdage når jeg skal have 2 timers oldtidskundskab i træk.
synes du dit liv ser håbløst ud?...JA jeg tror på en god verden med håb og kærlighed som dominerende magt, men som det ser ud nu vil jeg uanset hvilken uddannelse jeg vælger få et lorte arbejde hvor jeg skal lave losy materialistiske ting til fede USA kællinger... Ja jeg gør så...
Har du overvejet selvmord?...Ja, hvad hvis nu jeg fik konstateret uhelbredeligt kræft, hvordan ville jeg dø? som en krøbling i smerter i sengen, eller som en der springer ud fra en flyver og tager methamf+MDMA IV mens jeg flyver?...you pick.

iflg testen skal jeg straks søge læge...ya right, og hvad så hvis jeg er depri, jeg ved godt hva der kan kurrere det...L...S...D and more drugs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] yes doctor...erhm i need some drugs, and a world that isnt as fucked up as it is right now.

Og nårh ja, hvem fanden har lige bestemt at et panisk forsøg på at holde fast i livet er det rigtige, er jeg virkelig deprimeret fordi buddhismen mener livet er liddelse?

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
no offence intended men er den der test ikk lidt søgt. hvis man vågner hver morgen og kun tænker på selvomord behøver man sku da ikk tage en test for at se om man er depressiv. synes det er lidt tragikomisk at der er nogle der har brugt tid på at sidde og lave den :

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
i har sku ret..

det er en lam test og man kan bruge den til HAT !

OM man er deprimeret er noget man ved med sig selv, og en psykolog hvis man har sårn en...

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
28... "Let til moderat" Og jeg er ellers i godt humør [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Btw. Hvordan kan det være, at der er så mange, der tager pis på det med at skære i sig selv...? Jeg føler mig ramt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
lote test [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

14 point ...

Hmm.. så burde jeg jo være glad [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
-BMWAS-: Fordi det er noget fis at gøre...

-Psyko

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
jeg fik 9 points.
så jeg må være næsten helt på toppen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Fik 28

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
18 point?

Hmm... bare fordi man har en smule søvn-/koncetrationsbesvær, så behøver man ik' at være deprimeret... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hehe .. nej vel.

Jensus> prøv da lige at tænke lidt længer end en dreng fra et fritidshjem.... Du fatter åbentbart ikke at jo flere der bliver konstateret depressive jo flere timer og penge skal der bruges på dem, så hvis man hele tiden sænker symptomerne på depression, vil man jo bare lave mængden af depressive størrer og så ruller pengene igen i samfundet... Flere depressive > Flere lægebesøg > Flere piller overdisken. Alle er glade og BNP stiger...

Jensus brug de sidste hjerneceller til noget fornuftigt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]