fik konstateret at jeg har en depression... sikke nogle latterlige sprøgsmål... har du svært ved at få dagen til at gå og komme op morgenen?.. Gu fanden har jeg så, især onsdage når jeg skal have 2 timers oldtidskundskab i træk. synes du dit liv ser håbløst ud?...JA jeg tror på en god verden med håb og kærlighed som dominerende magt, men som det ser ud nu vil jeg uanset hvilken uddannelse jeg vælger få et lorte arbejde hvor jeg skal lave losy materialistiske ting til fede USA kællinger... Ja jeg gør så... Har du overvejet selvmord?...Ja, hvad hvis nu jeg fik konstateret uhelbredeligt kræft, hvordan ville jeg dø? som en krøbling i smerter i sengen, eller som en der springer ud fra en flyver og tager methamf+MDMA IV mens jeg flyver?...you pick.
iflg testen skal jeg straks søge læge...ya right, og hvad så hvis jeg er depri, jeg ved godt hva der kan kurrere det...L...S...D and more drugs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] yes doctor...erhm i need some drugs, and a world that isnt as fucked up as it is right now.
Og nårh ja, hvem fanden har lige bestemt at et panisk forsøg på at holde fast i livet er det rigtige, er jeg virkelig deprimeret fordi buddhismen mener livet er liddelse?
|