HamDer skrev:
Jeg sidder selv midt i det du har beskrevet lidt længere oppe. Jeg har ringet rundt og var ved at gå for alvor i panik indtil jeg fandt denne her post. Hvordan gik det for dig? Gik det over af sig selv? Selv har jeg før røget et par gange, men aldrig som jeg gjorde i fredags, og jeg sidder i dag og er stadig godt medtaget. Jeg håber det går over, tak for de gode besvarelser!
Nu skriver jeg lige igen, fordi jeg tænkte på at det kunne være rart også lidt at få bekræftet den ikke er helt galt med mig

.
Her i fredags købte jeg lidt ryger for omkring 100 kr, og mine venner sagde jeg ikke fik helt så meget af det (det var måske meget heldigt), men så røg vi nogle stykker på 5 ca. halvdelen af klumpen ihvertfald, der fik jeg ikke så meget. Men så dum og så fuld som jeg var ( og nybegynder til ryger ) gik jeg hele tiden og satte ild til klumpen og sniffede lidt til den ( hvem kan ikke lide duften af en frisk klump :b ). Senere (ret fuld) prøvede jeg at lave en skolejoint og røg den hele selv. Udover det som jeg lige kommer i tanke om det, røg jeg for første gang (eftersigende) hjemmedyrket skunk i torsdags, altså 24 før det ovenstående, hvorefter jeg blev mega tørstig og kastede op (men det kan jo også skyldes alkohol?) Det var vist alt hvis jeg husker rigtigt.
Nu sidder jeg i dag og har haft svært ved at spise ret meget i løbet af weekenden, jeg føler selv jeg tåger lidt rundt i det hele, og jeg er pisse bange for at jeg har taget skade af det, som sagt har jeg ikke den store erfaring og man kan sige at jeg måske gør mig selv bange uden grund.
På forhånd tak.