<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Btw hvem har ikke været uvidende engang og været totalt snobbet og latterlig over for dem som f.eks. havde taget kex og man selv havde taget amf og lovet sig selv, man aldrig ville gøre det hehe
jeg kender det faktisk fra hash og alkohol.
Der var engang hvor jeg ikke drak - hvor jeg fulgte min religion 99%... Jeg sværgede at jeg aldrig ville begynde at drikke, og værsgo - nu drikker jeg hver weekend (hvis skolen tillader det).
Jeg sværgede på at jeg aldrig ville være sammen med en pige uden for et ægteskab - for ca 2 år siden kom jeg hjem om natten, og fik følgende at vide af min mor: "Du ryger! du drikker! du horer!" - jeg var ved at gå kold, så jeg gik ind og sov. Hun var dog aldrig sikker i sine beskyldninger - hun fandt først ud af at jeg drak efter jeg flyttede hjemmefra og nogle af hendes venner så mig sidde på Den Spanske Trappe til Festugen i Århus. Da jeg besøgte familien, spurgte hun om det kunne passe - jeg måtte smide kortene på bordet og sige "ja.. nogle gange". Hun ved godt nok ikke om jeg har prøvet andet end alkohol, og hun advarer mig altid og siger at jeg skal opføre mig ordentligt når jeg skal sove udenfor (pigerne, I ved). Og tja, jeg er et menneske - jeg har mine behov, når jeg først har kastet mig ud i det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Senere sagde jeg at jeg aldrig ville ryge hash - sådan. Nu ryger jeg det nogle gange om året (måske i juleferien men mest i sommerferien).
Jeg sværgede på at jeg aldrig ville prøve andet - så kom vores alles vidundermiddel: nemlig svampe. Det skal prøves - og nu står jeg i den situation hvor jeg siger, at jeg ikke vil prøve andet, og jeg tror jeg holder løftet.
Jeg hygger mig meget med folk med alkohol.
Jeg får det behageligt med folk med hash nogle gange om året.
Jeg kan få de hallucinationer og trips jeg ønsker fra svampe. Har ikke brug for mere. Jeg har også altid gået op i, om de stoffer jeg indtager kommer direkte fra naturen - jeg ville aldrig indtage kemiske stoffer. Hvem ved, det kommer måske engang i mit liv hvor jeg afprøver det, men det vil aldeles ikke være noget jeg gør regelmæssigt som alkohol og hash.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg vil give jer delvist ret, det er klamt at de lyver, overdriver og er direkte uvidende. Men indrøm det, på en måde vil vi jo gerne læse det?
Agree... Det fanger jo vores opmærksomhed, men som regel bliver jeg meget skuffet når jeg læser deres historier som bliver dækket af de så åååhhh-spændende overskrifter + at der er løgne. Der siger jeg sgu fra - jeg har ikke brugt én eneste øre på BT eller EB, og vil jeg ikke gøre i fremtiden... de er simpelthen ikke værd at støtte.
[ 13 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]