Reefie skrev:
Jeg har selv oplevet at have konstant løbende øjne under et trip med en god ven (der var ude for det samme). Jeg havde det på ingen måde ubehageligt, selvom mit sind ofte driftede rundt mellem virkeligheden og en nærmest sovene/drømmende og meget sløv tilstand.
Han dyrkede en masse forskellige svampe på det tidspunkt, og jeg kan ikke huske hvilket strain det var. Jeg mener dog det ikke var hawaii, og dosis var ikke høj.
Jeg kan huske jeg følte mig meget afbalanceret/renset dagen efter. Lidt somom bekymringer og problemer blev båret ud af tårene i mine øjne. Måske lidt samme følelse jeg havde da jeg var lille efter jeg holdt op med et græde (i kender sikkert følelsen), selvom jeg ikke græd under trippet.
Hvordan har du det i dag?
Jeg har det godt idag. Er hverken sløv eller noget. Er i godt humør og meget afbalanceret. Jeg tror de svampe jeg havde fået fat i, var meget potente, eftersom min oplevelse var rigtig langt ude. Tanken af ikke at kunne forholde sig til virkeligheden, og at alting omkring en, ikke gav mening, var meget mystisk. Det var både behageligt og ubehageligt på samme tid.
Jeg er en del større end mine kammerater, og kan derfor omsætte mere i kroppen end de er i stand til, og vi åd den samme dosis allesammen - men jeg var den eneste som fik hallucinationer og visuals?
Meget fascinerende trip jeg havde, men jeg blev alligevel skræmt, og ønskede at blive normal, og efter at have ligget i min seng alene i en to - tre timer, tvang jeg mig selv til at blive normal igen - tror det hjalp psykisk at jeg tænkte på at blive i en normal tilstand.