Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja jeg har tænkt lidt på hvor tit i egentlig tager stoffer....?

Der må også gerne lige skrives hvad for nogle stoffer i tager osv...

Hvornår vil i mene det er for meget, og hvad afhænger jeres konklusion af?

Dedikeret medlem

Jeg mener at det er for meget når man ikke kan tage i byen, uden at have det sjovt selvom man ikke er påvirket, og her er alkohol også inkluderet.
Det er for langt ude at bruge stoffer som en form for virklelighedsflugt (fra noget man ikke bryder sig om selvf.).
Jeg har prøvet forskellige ting, men er holdt op nu.. Holder mig til et moderat forbrug af cannabis og alkohol ! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

God sommer ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: DeF ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
vil godt lige starte med at sige "jeg synes ik det er sjovt at tage i byen uden stoffer"... jeg hader alkohol og min mave ka ik tåle det, plus jeg ik er så vild med andet end elektronisk musik.. nå jeg siger byen, er det fest jeg mener [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

jeg tager stoffer når jeg tager til fest, det er ca. 3-6 gange om året [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

og det er primært MDMA, LSD og Svampe, selvom jeg ik har haft fat i hallucinogener i lang tid [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Tjaeh, det er faktisk et ret godt spørgsmål, Alco. Det er op til en selv, hvornår det er for meget. Bare man føler, man kan styre det.

Her på det sidste har jeg selv holdt amfetaminen og MDMA'en på 1 gang om måneden, hvor jeg også nu er kommet til den konklusion, at det var for tit!

Hashen bliver indtaget uden særlig notits, så det ved jeg ikke helt. Det er blevet til en del på det sidste - selvfølgelig fordi det er sommerferie. Ellers er det nok også 1-4 gange i måneden.

Alt det andet - LSD, ehpedra, og alt det jeg ikke kan huske lige nu - har jeg ikke helt styr på.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg drikker skam hver gang jeg er til fest, men ikke hver gang jeg er ude.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ryger hash ca. hver anden dag (i perioder hver dag), og så tager jeg amf i omkring 3 døgn på to uger. Jeg vil mene, at det er for meget, når man føler, at man er nødt til at tage stoffer. Så længe man gør det for sjov, er det aldrig for meget.

Dedikeret medlem

Tror du du ville kunne stoppe med stofferne, uden at føle behov for dem, Psygoa ?

På et tidspunkt er det lige pludseligt svært at skelne mellem begæret for at have det sjovt og så bare have et behov for dem

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
stoffer kan efter min mening kun bruges til to ting:

1. At eksperimentere med det og sig selv, og udforske "sit indre".
2. At ha det sjovt med vennerne af og til.

At eksperimentere vil vel sige, at man tester dem sjældent, og har et "cool" forhold til dem. Altså ingen trang til at tage dem, ingen afhængighed, etc.

At hygge sig med vennerne vil sige, at man vel kan tage dem lidt oftere. Og det er udelukkende for at ha det sjovt, ikke for at følge et behov.

Når man ikke kan leve uden stofferne, når man begynder at ryste hvis man ikke får dem, når man ikke tænker på andet og når man får et hidsigt temperament når man ikke har dem i nærheden, så er der vel tale om et decideret misbrug. Så skal man altså på afvænning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg ved det ikke - det er meget forskelligt. Jeg ville mene, at tage noget én gang om måneden ville være liiige i overkanten - men det er kun MIN mening, så generaliserer ikke.

Jeg vil altid ha skolen i baghovedet, og af den grund få dårlig samvittighed og være bange for hvordan man skal klare sig. Derfor holder jeg stofferne gemt væk til ferierne (typisk jule- og sommerferie), men det er bare mig og min tankegang [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 15 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ville lige nævne at jeg ik har et behov for dem, det er udelukkende for den indre rejse og sjov [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

har ik noget med at jeg bare ska ha dem...
synes bare ik det er særlig sjovt at tage på druktur og høre popmusik, har aldrig sagt mig noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DeF:
Tror du du ville kunne stoppe med stofferne, uden at føle behov for dem, Psygoa ?

På et tidspunkt er det lige pludseligt svært at skelne mellem begæret for at have det sjovt og så bare have et [b]behov
for dem[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, jeg vil ikke føle behov. Jeg vil helt sikkert have lyst, men jeg vil sagtens kunne lade være. Nu har jeg fx ikke taget E i over et år... jeg har stadig lyst til det, men man kan jo ikke kalde det et behov.

Insane psychedelia user!

Måske er det bare fordi at du ikke kan skaffe det PsyGoa ? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
*ROFL*

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Jensus~:
Måske er det bare fordi at du ikke kan skaffe det PsyGoa ? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad har det egentlig med sagen at gøre? Men jo, det kunne jeg godt, hvis jeg havde penge.

Medlem
Brugeravatar

jeg kan sagtens lade være med at tage stoffer,og jeg opsøger dem aldrig (de opsøger mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) det er ikke hver weekend jeg tager noget, og det er kun når jeg er mega stiv, at jeg savner "de gode gamle dage" ... men dog er det her på det seneste ved at tage lidt overhånd... derfor så skal jeg ikke i byen på fredag, men kun lørdag! ellers er det kun E og amf jeg er på i byen, for det meste amf... de "gode" stoffer tager jeg kun til tÆkno-polka aftner... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

GOD FERIE!!!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
jeg kan sagtens lade være med at tage stoffer,og jeg opsøger dem aldrig (de opsøger mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )<HR></BLOCKQUOTE>

Lige mine ord. Jeg kommer heller ikke til stofferne; de kommer til mig, også selvom jeg bare sidder her foran computeren.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]