@Skat: Jeg er til dels enig med dig…:) Det at man ikke er værd at samle på, fordi man får for lidt, det er lige groft nok generelliseret. Man kan også have for høje standarter (hvilket jeg kommer ind på senere), eller man kan simpelthen fravælge at lede efter en kæreste. Fordi at man får for lidt (hvilket alle mænd jo syntes de gør), betyder det jo ikke, man er grim eller ikke værd at samle på… Når man møder en pige for første gang, kan man ikke bare kaste sig over hende, og vise sit brændende begær, man så gerne vil dele med netop hende. Hun forstår ikke, i hvilken heldig situation hun står i. Hun ser bare en liderlig fyr, der bare vil i bukserne på hende. Du må tænke på, at kvinder er blevet meget mere selvstændige og uafhængige i disse moderne tider… Og at der findes alt for mange mænd med hule-bo tendenser. Altså de vil egentligt bare i bukserne på hende…
At kvinder så reagere ud fra hvad andre tænker, er jeg desværre tilbøjelig til at give dig ret i. Det er ikke kun reklamens magt, men også folks egen forfængligheds skyld. Alle bestræber sig på, at de skal ligne Helena Kristensen eller Marcus Schenkenberg eller sådan noget. Og fordi de jo selv gør alt for at ligne modeller med fitness og kost og jeg skal komme efter dig, så nøjes man heller ikke med mindre…
Når kvinder vælger at gemme sig i mængden og ligne alle de andre (blondiner, no offence), er det typisk mangel på selvtillid. Det kan godt være de føre sig frem, men når det kommer til stykket, er de ikke fem kopper pis værd. Man kan aldrig invitere dem ud, fordi så må de ikke spise det ene, og så må de ikke spise det andet… Det er til at brække sig over! (Og det gør de også, hvis de har spist noget de alligevel ikke måtte spise). Men det er også reklamen, der får os til at se på kvinder med et noget mindre nuanceret syn. Reklamer (og internettet) er fyldt med sex og nøgne damer. Køb det her produkt, og du skal få sex til du dør! Det er sku tendensen i disse narcisistiske tider.
Skat, man kan også blive FOR excentrisk. I vores alder kigger kvinder på mænd, som potentielle fædre! Kan de overhovedet ikke se det, så er man allerede fravalgt der. Der er intet galt i at have en anderledes tankegang, eller interesse… Du skal bare huske på, at når du finde en pige som du kommer til at se fast, så vær opmærksom på hendes signaler. Hun vil måske elske at høre på dine flyvske teorier, men hvis hun bliver tom i blikket, må du give hende rum til at samle tankerne og lade hende snakke om noget kvinde-noget… Fx tøj eller sko eller børn… Hvad ved jeg…:) Jeg tror grunden til, du ikke har fundet nogle at elske, er fordi at enten så er du über genert, ellers også snakker du for meget…
For jeg er af den overbevisning, at uanset hvor forskruet man er sat sammen oppe i hovedet, så er der altid ligesindede… Både af mænd og kvinder… Og med troen det rette sted, så er det kun et spørgsmål om tid, før man møder sin udkårne…:)
Skat, vil du ikke sige til, næste gang du kommer til København? Jeg vil meget gerne mødes med dig over en kop kaffe og en joint, hvis du har lyst til det…:)
Mvh
- Rylle
|