Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: kærlighed .
Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Skat:
-

- jeg er for begavet til samtlige kvinder på Christiania, f.eks.

[ 02 Juli 2003: Besked ændret af: Skat ]
<HR></BLOCKQUOTE>

He he he, det lyder til du er fyld af fordomme.

Jeg har mødt en del kloge, begavet og smukke piger derude som jeg meget heller ville snakke med end dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

det er SÅ rigtigt!!! jeg synes det er så FUCKING svært at det er til at tude over nogle gange!!!

tina (som lige har taget x kæresten i at være sammen med 2 andre imens de var sammen i ca 2 uger, sådan en IDIOT fisseminister) [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

...OVERVEJER AT BLIVE LESBISK [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er der nogen der har set den side der hedder noget med Chicks Suck ? den blev postet på poppies.org under et lignende topic... den er ganske underholdende, og manden har (desværre) ret i mange af de ting han skriver.

Det er sjovt at det altid er dem der fører sig frem og spiller smart der får pigerne, og vi andre der holder os lidt mere i baggrunden skal være heldige for bare at få en samtale i gang med en sød pige.

Junior medlem

Geografisk sted: Trillehakkeren(århus v)
Er sgu blevet fucked og trampet på så mange gange, men nu er jeg overbevist om at *ALT GODT KOMMER TIL DEN DER VENTER*

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Godt indlæg Skat, rigtigt godt indlæg endda...

Medlem
Brugeravatar

jeg tror de fleste piger ønsker at have en som kan give modspil, jeg ønsker ikke en bad-mother-fucker-pusher fyldt med tatoo ovs.. (det har jeg prøvet, det er ikke noget for mig) ... men blot en som er med på lidt sjov...

men jeg tror også at alt kommer til den som venter, men man kan skam også være træt af at vente...

skat: du har skrevet noget virkelig godt der...

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
et problem jeg tror mange piger har, er at vi tror mænd forstår en hentydning, og er tanke læsere... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg vil også give min respekt til Skat for det indlæg, det var faktisk rigtig godt !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
...vi tror mænd forstår en hentydning.
Det gør vi ikke!! Det er simpelthen imod vores natur. Vi skal ha det mejslet ind i panden med et stemmejern! Glæder mig til kvinder en gang finder ud af det! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Vi skal ha det mejslet ind i panden med et stemmejern

Amen - Brother [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ja vi er nok nogen der får lært lidt her [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: Ganjafarmeren ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hun lyder da som en klam so, sådan nogen er ikke værd at samle på.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
@Skat: Jeg er til dels enig med dig…:) Det at man ikke er værd at samle på, fordi man får for lidt, det er lige groft nok generelliseret. Man kan også have for høje standarter (hvilket jeg kommer ind på senere), eller man kan simpelthen fravælge at lede efter en kæreste. Fordi at man får for lidt (hvilket alle mænd jo syntes de gør), betyder det jo ikke, man er grim eller ikke værd at samle på… Når man møder en pige for første gang, kan man ikke bare kaste sig over hende, og vise sit brændende begær, man så gerne vil dele med netop hende. Hun forstår ikke, i hvilken heldig situation hun står i. Hun ser bare en liderlig fyr, der bare vil i bukserne på hende. Du må tænke på, at kvinder er blevet meget mere selvstændige og uafhængige i disse moderne tider… Og at der findes alt for mange mænd med hule-bo tendenser. Altså de vil egentligt bare i bukserne på hende…

At kvinder så reagere ud fra hvad andre tænker, er jeg desværre tilbøjelig til at give dig ret i. Det er ikke kun reklamens magt, men også folks egen forfængligheds skyld. Alle bestræber sig på, at de skal ligne Helena Kristensen eller Marcus Schenkenberg eller sådan noget. Og fordi de jo selv gør alt for at ligne modeller med fitness og kost og jeg skal komme efter dig, så nøjes man heller ikke med mindre…

Når kvinder vælger at gemme sig i mængden og ligne alle de andre (blondiner, no offence), er det typisk mangel på selvtillid. Det kan godt være de føre sig frem, men når det kommer til stykket, er de ikke fem kopper pis værd. Man kan aldrig invitere dem ud, fordi så må de ikke spise det ene, og så må de ikke spise det andet… Det er til at brække sig over! (Og det gør de også, hvis de har spist noget de alligevel ikke måtte spise). Men det er også reklamen, der får os til at se på kvinder med et noget mindre nuanceret syn. Reklamer (og internettet) er fyldt med sex og nøgne damer. Køb det her produkt, og du skal få sex til du dør! Det er sku tendensen i disse narcisistiske tider.

Skat, man kan også blive FOR excentrisk. I vores alder kigger kvinder på mænd, som potentielle fædre! Kan de overhovedet ikke se det, så er man allerede fravalgt der. Der er intet galt i at have en anderledes tankegang, eller interesse… Du skal bare huske på, at når du finde en pige som du kommer til at se fast, så vær opmærksom på hendes signaler. Hun vil måske elske at høre på dine flyvske teorier, men hvis hun bliver tom i blikket, må du give hende rum til at samle tankerne og lade hende snakke om noget kvinde-noget… Fx tøj eller sko eller børn… Hvad ved jeg…:) Jeg tror grunden til, du ikke har fundet nogle at elske, er fordi at enten så er du über genert, ellers også snakker du for meget…

For jeg er af den overbevisning, at uanset hvor forskruet man er sat sammen oppe i hovedet, så er der altid ligesindede… Både af mænd og kvinder… Og med troen det rette sted, så er det kun et spørgsmål om tid, før man møder sin udkårne…:)

Skat, vil du ikke sige til, næste gang du kommer til København? Jeg vil meget gerne mødes med dig over en kop kaffe og en joint, hvis du har lyst til det…:)

Mvh

- Rylle

Rylle smukt sagt .jeg har ikke rigtig andre ord i mig er lidt ked af [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

trold--- det skal nok gå alt sammen! det vil jeg håbe for dig... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
[ 03 Juli 2003: Besked ændret af: Nemesis ]

Medlem
Brugeravatar

(_@_)
- (spændende topic)
.:::. -blev lige lidt creativ:
:
: :
------- [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Nemesis:
(_@_)
- (spændende topic)
.:::. -blev lige lidt creativ:
:
: :
------- [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

<HR></BLOCKQUOTE>

Creativiteten gik vist lidt i vasken, og dog? igennem creativiten finder jeg kærligheden og fordybelsen, den tanker mig op. Så har jeg mere at give af; Vi alle ønsker jo at blive beriget og finde kærligheden, men kan du selv skabe den, finder kærligheden sikkert også dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Gode indlæg alle sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Ja kærlighed kan sq være noget shit, dog har jeg ikke oplevet det vilde forelskelse og kærlighed af flere grunde... Eller ikke flere grunde, men jeg har bare ikke mødt den "perfekte" eller noget endnu. Men okay jeg er nu også kun 15 [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ja, utroskab er noget lort. Jeg har heller aldrig forstået hvordan folk kan finde på at være utro, det er det laveste og den der med, "Jeg var fuld" osv, den holder bare IKKE! Den holder kun hvis man har været sammen med en grim, klam person feks hehe

Noget andet omkring kærlighed, liderlighed og forelskelse jeg synes er vigtigt at diskutere er narko og alkohol. Ja, de kan være gode at til at komme i kontakt med piger for man bliver jo klart mere åben men mange gange er følelserne falske, og det bliver sq ikke til mere end højst en aften... Men okay det er man vel også tilfreds med nogle gange...

MvH en meget "dum" dreng som ikke kan opfatte når folk flirter eller er vilde med ham! Se det er fandme træls, at man altid opfatter det ALT for sent... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

hej Tina
det gjorde det ikke [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] syns der er nogen visse mensker der har ondt i røven over andre lykke,og skal ødelægge det for andre.og ikke kan give folk en chance,og ikke har lidt medføglse for andre.to bad.de ved ikke hvad de går glip af [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men nu har jeg da miste lysten til de mange dobbel pasoner der er på nette .der er sku for mange der køre et dobbel spil tror jeg .så jeg vil ud i det rigtig live nu .og finde nogen man kan føgle hvor man har og se dem i øjen . så man kan finde ud af hvor man har dem .siger ikke er ikke er mange dejlig mensker på nette .og jeg har lært en masse fede mensker og kende .de ved hvem de er .

men tror jeg stoppe her for nåde tid [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

skive nok en midle tidlig farvel sener har fåde nok af internette for nåde tid men vil da tjekke om der er nogen post jeg kan svare på ind i mellem og se om der er nogen der vil mig nåde godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

lyder nok som en være gange lort lige nu .men er bare rimlig kad af lige nu. og har fåde nok af internette for nu.og alt det lort stoffe og løjne kan føre med sig sige ikke det ikke er det i den virkelig verden ,men der har man da en mulighed for at se det i øjen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ......

[ 05 Juli 2003: Besked ændret af: trold ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]