Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: kærlighed .
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
hej Tina
det gjorde det ikke [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] syns der er nogen visse mensker der har ondt i røven over andre lykke,og skal ødelægge det for andre.og ikke kan give folk en chance,og ikke har lidt medføglse for andre.to bad.de ved ikke hvad de går glip af [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men nu har jeg da miste lysten til de mange dobbel pasoner der er på nette .der er sku for mange der køre et dobbel spil tror jeg .så jeg vil ud i det rigtig live nu .og finde nogen man kan føgle hvor man har og se dem i øjen . så man kan finde ud af hvor man har dem .siger ikke er ikke er mange dejlig mensker på nette .og jeg har lært en masse fede mensker og kende .de ved hvem de er .

men tror jeg stoppe her for nåde tid [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

skive nok en midle tidlig farvel sener har fåde nok af internette for nåde tid men vil da tjekke om der er nogen post jeg kan svare på ind i mellem og se om der er nogen der vil mig nåde godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

lyder nok som en være gange lort lige nu .men er bare rimlig kad af lige nu. og har fåde nok af internette for nu.og alt det lort stoffe og løjne kan føre med sig sige ikke det ikke er det i den virkelig verden ,men der har man da en mulighed for at se det i øjen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ......

[ 05 Juli 2003: Besked ændret af: trold ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har det lidt på samme måde i øjeblikket, så jeg føler med dig!

Der er fandme alt for mange falske personer på nettet, så det er lige til at græde over..

Men det hjælper ikke... de fortjener ikke ens tåre aligevel...

Den virkelige verden den ved man hvor man har, stofferne kan man aldrig vide hvad føre med sig, internettet det samme, især når det drejer sig om kvinder på internettet...

Anima
du har så enlig ret .jeg rejse måske/nok rimlig sikke til canada nu her.jeg har brug for at finde mig selv nu .også har jeg formilie der en del steder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg har ikke rigtig noget nyt at tilføje, men føler næsten jeg må skrive noget til dette topic, det er et af de rigtig gode nemlig.

Angående alt dette kærlighed, så er jeg også ved at opgive. Jeg har aldrig haft en kæreste ( og jeg er 20, bliver snart 21). Jeg ved ikke om det er fordi jeg gør for lidt ud af det, eller om jeg bare er elendig til det alt sammen. Men der er i hvert fald ingen andre at klandre end mig selv.
jeg lovede ellers mig selv for en del år siden at jeg aldrig ville forelske mig igen, da det altid endte med at gøre så fandens ondt, men det er jo et løfte der er dømt til at gå i vasken på forhånd. Det erfarede jeg allerede 2 år efter jeg havde lovet mig selv det.
Og efter dette års roskilde sidder jeg igen og er ved at blive forelsket i en pige, som jeg tilbragte hele natten at sidde og snakke med, IM Addict var der også ( tak for et fantastisk trip forresten [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]). Jeg ved at det ikke er gengældt, og så er det jo som det plejer. Men hvorfor gør det stadig ondt? jeg burde være immun overfor smerten nu, men den er der stadig. Jeg overvejer sku snart at gå ind i et Zen-kloster og leve resten af livet i cølibat. jeg orker sku ikke mere, men der er af en eller anden grund stadig håb. Sikkert bare en illusion om at det nok skal lykkes, men jeg kan ikke blive ved med at lyve for mig selv. Jeg bliver nødt til at indse realiteterne og dræbe den illusion af håb der ligger i mig. Så kan jeg nemlig blive frigjort fra det. Og så plager det mig forhåbentligvis ikke længere.
Jeg har konfronteret disse emotionelle problemer på forskellige psykedelika, og det har hjulpet en del med at sætte det hele i et større perspektiv, især 2C-B, og det har så hjulpet lidt på det hele, men psykedelika er desværre ikke wonderdrugs der kan fjerne alle problemer, de kan kun hjælpe en til at bearbejde dem. Og det håber jeg jeg kan gøre, der er nok at arbejde videre med.
Nå, jeg orker sku ikke skrive mere om dette nu, men vender måske tilbage... også med kommentarer til andre indlæg. Det er et fantastisk topic.. mange facetter i det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
tak for det trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Satori:/

Edit; det virker vist lidt rodet, men pointerne fremgår vel.

[ 06 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Satori
Har tænkt lidt over det du skriver, og jeg synes du virker alt for negativ omkring det. Det der med "jeg vil aldrig forelske mig igen", er jo latterligt, det er en del af vores natur, og bare fordi du er blevet såret betyder det jo ikke at du bare kan lukke for dine følelser for andre mennesker. Og smerte er en stor del af det vi kalder kærlighed, det må man desværre tage med selv om det er hårdt.

Det nytter ikke at sætte sig ned og give op hver gang du bliver såret af en pige, så kommer du jo ingen vejne. Hvorfor skulle du give op? Du er 20 år, du har resten af livet til at finde dig en kæreste. Selvfølgelig skal du blive ved med at håbe, hvis du prøver at lukke af for dine følelser for ikke at blive såret, så går du jo også glip af alt det gode ved kærligheden. Jeg kan ikke se hvad du vil opnå med at prøve at stoppe dit eget følelsesliv? Du kan jo også lade være med at tage ud og lege i skoven så du ikke får nogen skrammer, men på den anden side får du heller aldrig set skoven, (ok dårlig sammenligning, men du fanger vel ideen).

Du bliver nødt til at tro lidt mere på dig selv, i stedet for at gå og tænke "ingen vil ha mig", for så når du jo ingen vejne. Det er rigtigt at du måske har lidt sværere ved at finde en pige der vil holde af dig, fordi du er en lidt speciel/alternativ-minded person, men det betyder jo ikke at der ikke er nogen piger derude som vil synes at du er en fin fyr vel? Som Rylle sagde så er det heller ikke altid at den eneste ene kommer dumpende når du håber/venter det allermest, nok mere når du ikke gør det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Så tag den med ro og vær dig selv, du har god tid, du skal bare lade være med at være så hård ved dig selv. Du er jo hverken grim eller uintelligent så bare tag det roligt og bliv ved med at prøve.

Håber det hjalp på nogen måde (eller bare på humøret).
Mvh Christian

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Nuvel, jeg føler ligesom Satori og så mange andre at jeg må skrive lidt til dette fede topic.

Jeg har ligesom Satori-san, ikke haft en kæreste endnu, selvom jeg snart har rundet de 21. Jeg har været sammen med et par stykker til fester, men det er aldrig blevet til noget der minder om et forhold.

Jeg bruger *meget* tid på at tænke over dette, og selvom jeg konstant bilder mig selv ind at det ikke er et problem,

så bliver jeg ved med at opfatte det som et sådant. Måske man sammenligner sig med alle andre, og føler sig unormal.

Måske jeg tror at det faktum at jeg hører den musik jeg gør, har de interesser jeg har, måske ikke synes at det er så

sjovt at gå i byen og drikke sig hønefuld hver weekend, gør at jeg har svært ved at finde mig en dejlig pige?

Det er svært at sige, men jeg håber sku at jeg en skønne dag render ind i de rette gunstige omstændigheder, så jeg kan få lov til at nyde kærligheden fuldt ud. Venner betyder meget, men en kæreste giver én noget på et helt andet plan.

And that's what I Need.

(Ville godt have skrevet en længere post om emnet, men har desværre travlt, håber at tilføje yderligere til diskussionen senere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

satori .jeg ville ønske jeg hade sammen skive evne som dig .som jeg har i talegave .

men live er et meget hårt og brutal ståde .for nogen mensker .men man må aldri miste håbe og raspekten for sig selv .men er hvem man er .og det skal man være stolt af .der er altid en der ude for ene .også selv om man er lidt for sig selv .(tænket mig selv også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
håbe tro og kærlighed .raspekt for andre mensker er nogen af det mest vigtig ting her i verden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

mvh trold

@Trold RESPEKT

@Tina - Verden mangler flere lebber, så mæld dig straks under fanen. Tror dog bestemt ikke kærlighed bliver nemmere, pga. pikken er byttet ud med et par patter. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
i nogle år troede jeg osse at jeg var for bevidst (jeg mente at det at blive forælsket var for naive) til at blive forælsket, men nej jeg var sammen med min gamle smilende lyshårede storbarmede norske jente sidste sommer og efter en smuk opioms måneskins tur blev jeg dybt forælsket men det var vidst mere en hun havde tængt sig så der fællede hun mig sku jeg græd snot i 2 dage jeg havde aldrig forstillet at det skulle ske for mig det var fandeme hårdt jeg havde ingen somhelst lyst til livet, ja det var nok straffen for alle de piger jeg gjorde forælskede i mig sidste sommer men blande rundt i, så jeg tror osse jeg er færdig med utroskab og den slaks, men haldda kæft det var fedt at være forælsket mv. doeneg

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle:
Skat, vil du ikke sige til, næste gang du kommer til København? Jeg vil meget gerne mødes med dig over en kop kaffe og en joint, hvis du har lyst til det… [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Tjek din PM.

Hvor ville jeg iøvrigt ønske, at man ikke behøvede at snakke så meget om alt muligt, men bare kunne være tilstede og komme med almindelige kommentarer, uden at skulle bryde spændingen, men tværtimod være i spændingen, og lade det, at det "er pinlig" være det rigtige. Så er det umiddelbart ligegyldigt, hvad jeg mener om den kosmiske konstitution.

Ofte er musikken så høj, at man ikke kan snakke; man må klare sig med kropssprog alene, eller råbe idiotisk.

Men KUNNE man så klare sig med kropssprog. Der er nogen af de her Christiania-piger, jeg bestemt har forsøgt at klare mig med kropssprog overfor...så danner de deres eget lukkede selskab på dansegulvet og puffer ligefrem én væk.

Det provokerer dem faktisk, at man udviser en vis selvtillid. Årh, en Karl-Smart-Kikset...hvem fanden tror HAN, han er? De her Christiania-piger...ja, nogen af dem er da både søde og kloge. Men andre...

ÅRH, MAN, VI ER DE SEJE CHRISTIANITTER - GIRLS JUST WANNER HAVE FUN - SÅ FAT DET DOG! - DER ER IKKE PLADS! - OKKUPERET, OKKUPERET! - VI HAR DE LOKALE, TAK! - MEN SE, HVOR VI KAN VRIDE OG VRIKKE...

Piger nyder naturligvis også at skuffe fyre. Jo flere, de skal afvise, jo mere tiltrækkende må de jo være.

De er altid parate til at foragte mandens begær. De foragter mandens begær - hvis de ikke elsker det.

...altså piger/kvinder i almindelighed.

Men det må man tåle. Man må bare prøve at se det sjove i, at de mener, at AAAAAAAD, han er vist ude på noget, Fy for Satan - hvad fanden har HAN at byde på?

...det er jo ikke én HER fra landsbyen.

Næ. Men min situation er usædvanlig. Den psykiske konsensus jager mig på dén måde, at...

- PC-Caféen lukker. Fortsættelse følger.

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: Skat ]

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
hvor det smukt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Piger nyder naturligvis også at skuffe fyre. Jo flere, de skal afvise, jo mere tiltrækkende må de jo være.

Ja, i logikkens helt klare lys. Jeg tror dog ikke, at de ligefrem "nyder at skuffe fyre". I hvert fald ikke dem, jeg omgås så.

Jeg kender et par stykker, der bruger utroligt mange penge på tøj, makeup, hår og sol! Det er også fint nok, at ville gøre lidt ud af sig selv. Her har det bare nået et fuldstændig overdrevet stadie. Jeg skulle have læst et sted, at det kunne skyldes for lidt selvtillid - jeg vil dog ikke generalisere. De er da flotte, det er ikke det, men jeg finder dem slet ikke tiltrækkende.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> De er altid parate til at foragte mandens begær. De foragter mandens begær - hvis de ikke elsker det.

...altså piger/kvinder i almindelighed.

<HR></BLOCKQUOTE>

Det tror jeg nu ikke helt. Egentlig tror jeg godt, at pigerne kan lide at være lidt feterede. Jeg tror ikke, de nyder at afvise fyre - måske på et ubevidst plan, hvor det giver et eller andet form for kick, at vide man er "lækker", når man afviser en fyr. Jeg tror bare ikke, at de tænker i de baner, hvilket egentlig bare var det jeg ville frem til.

@Satori og Jespar:
Jeg kender dig efterhånden ret godt, Jespar. Satori, dig har jeg også mødt en enkelt gang. Jeg har heller ikke selv haft en kæreste siden hende, der var sammen med en anden, hvilket er omkring 2 år siden nu. Og ja, jeg tænker også tit: Er det mig, den er gal med? Jeg lever også alternativt, kan man vist roligt sige... (Ellers ville jeg jo ikke være her.) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Svaret er i nogle tilfælde ja. Men derfor ville jeg aldrig lave om på mig selv af den grund.

Vær dig selv, var der en gang en klog mand, der sagde. Det er også det eneste råd, jeg kan give. Jeg tror godt, piger kan mærke, hvis man ikke er sig selv. Og så bliv ved at håbe! En dag skal den store kærlighed nok komme.

Tit sidder jeg også og tænker "hende ville jeg da utrolig gerne snakke med", men jeg får mig sjældent taget sammen. Hvis man så får taget sig mod til at prøve at sætte en samtale igang, ender det også tit med tanken "fuck, hvad skal jeg sige/spørge om?!" - efterfulgt af stilhed. Det er så der, jeg griber fat i mig selv og tænker, hvis man bare er sig selv burde det vel ikke være svært at finde på emner - der er jo en million ting, der interesserer mig. Dog bliver man så bange for at komme med et emne, der ikke interesserer hende - smid den frygt overbords!

For resten, er det den gængse opfattelse blandt piger, at drenge vil i bukserne på dem?

Medlem
Brugeravatar

tja... jeg tænker tit på "snakker han med mig for at få noget fisse" eller for at jeg er en smilende og sød pige...

mange gange når jeg møder en ny fyr, så ringer mine "alarm klokker" for inderst inde ved jeg godt om det her kan udvirkle sig, eller om det bare er et dirty-kys-og-hjem-alene-igen-igen-igen... men alligevel kan jeg nogle gange håbe så inderligt, at jeg glemmer at høre på min indre stemme

jeg tror måske man kan stille for høje krav til en kæreste, det er nok mit problem

jeg vil have at jeg skal kunne være alene i byen sammen med vennerne, men også at vi skal blande vores venner...

jeg vil have vi skal lave andet end bare at glo film hver aften ovs...

men enten finder man en kedelig fyr, eller en som er alt for vild, eller en man ikke kan føre en nomal samtale med...

......efterhånden er det gået op for mig at vi 2 forskellige køn ikke tænker ens [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men hvis vi gjorde ville udfordringen heller ikke være så stor [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

skat@ jeg ved ikke om andre piger nyder at afvise fyre, men jeg kan nu ikke se nydelsen i det!

g0dkiLLa @ godt skrevet!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 09 Juli 2003: Besked ændret af: Tina ]

hej tina
der satte du lige ord på nåde jeg ikke rigtig har kunne få ud [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
også en ande grund til jeg vil holde med de sidste stoffe jeg har tage.jeg syns de sidste par år at jeg har være ved at miste den indre stemme.som jeg er så glad for .den hjælpe ene ikke bare i kærlighed

citat af tina..
men alligevel kan jeg nogle gange håbe så inderligt, at jeg glemmer at høre på min indre stemme

hej Rylle
jeg hade vist ikke fåde læst en af dine første post helt.
nej man skal aldrig komme i mellem enes venner
og at man skal prøve og snakke med ex .bare avligt når det ikke vil snakke med ene.

for igen ærlighed og snakke om tinge komme man sku længest med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af gOdkiLLa:
Jeg kender et par stykker, der bruger utroligt mange penge på tøj, makeup, hår og sol! Det er også fint nok, at ville gøre lidt ud af sig selv. Her har det bare nået et fuldstændig overdrevet stadie. Jeg skulle have læst et sted, at det kunne skyldes for lidt selvtillid - jeg vil dog ikke generalisere. De er da flotte, det er ikke det, men jeg finder dem slet ikke tiltrækkende.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er et frygteligt pres, de er under! Jeg kan mærke på mange unge piger, at de befinder sig i en konstant anspændelse. De skal opretholde et cool look, men det er også en sur pligt.

Hvem er det, der elsker disse unge piger for lidt?

Det er sgu da dem, der laver alle de nederen magasiner og blade og kampagner og modeshows og hvad ved jeg - alle de hersens smarte modefreaks!

Det er derfra, anspændelsen kommer! Vi havde et 68, vi havde en frigørelse, vi havde en åbenhed. Hvem ødelagde dette?

Modens klamme spekulanter! De er kærlighedens mordere, de spreder frygt mellem kønnene, de er kommet for at adskille os og for at gøre de tykkes problem større, for at gøre små folks problem større, for at gøre halte folks problem større, ja, for at gøre det til et problem, bare at bære briller.

DISSE ØDELÆGGERE! Hvornår er det nok?

Hør: Den dér frække unge tøs - hun skal vist ha' et par smæk i sin bag.

Hvor er hadet? Hvor stort er hadet?

Hør: Lone, du skal vist tabe dig og få den bøjle væk, og hvem vil kysse et månelandskab? Men ellers er du da vældig flink, Lone.

Hvor er kærligheden?

DISSE HER SMARTE MODEFOLK HAR ØDELAGT MEGET FOR OS ALLE SAMMEN! DE ER INTET MINDRE END KÆRLIGHEDENS FJENDER - DERES MÅL ER EN ISKOLD VERDEN, MED POLITI OVERALT, FORDI ALLE GÅR AMOK, FORDI INGEN KAN LEVE OP TIL MODENS KRAV OG GÅR RUNDT OG ER FRUSTREREDE. HVEM SPÆRRES INDE? IKKE KÆRLIGHEDENS FJENDER!

De rør ved nogle instinktive mekanismer i os, der så bliver forstørrede og forstørrede, så vi i stedet for at udvikle os som mennesker, afvikler os og bliver syge, teknologi-aber, uden sans for andet end mærker og mål!

DET ER UFATTELIGT, AT DE KAN BLIVE VED MED AT KØRE DERES TYRANNI!

Det er ufatteligt, at folk køber alle deres lortemagasiner.

De har virkelig greb i folk, disse producenter af stille elendighed og afmægtig raseri...

Er det ikke på tide, spørger jeg, er det ikke på tide, at vi ophører at være bange for folk, der kan betjene et kamera?!!

[ 10 Juli 2003: Besked ændret af: Skat ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skat> Du gør det måske til lidt mere end det er, men du har en god pointe. Jeg nægter at lade andre fortælle mig hvad der er smukt og hvad der ikke er, men et eller andet sted lader jeg mig nok alligevel påvirke. Men jeg tror faktisk at jeg har "fået nok" af piger der prøver at holde den facade du snakker om, da jeg har været til fester med den slags piger siden jeg var 13, og jeg har lagt mærke til at jeg nu er begyndt at foretrække piger uden make-up og mærketøj osv. osv. selv om alle mine venner stadig gør det.

Medlem

Egentlig har jeg ikke synderligt meget imod disse pop-tøser. Nogle gange kan de tirre mig meget, men andre gange synes jeg da, de er søde i deres forsøg på at være mennesker.

Fordi reklamens logik er sådan, at jeg ikke må elske ANDRE end stylede poptøser, så har den imidlertid ej formået at få mig til at forstene i hadet, men derimod overvinde hadet til sådanne, hvorfor jeg kan sige, at jeg også elsker dem, plus andre typer - men ikke på reklamens præmisser.

Reklamen elsker dem, fordi de er stylede og ligner en abstrakt drøm, hvorimod jeg elsker dem, fordi de er mennesker, der har lært, at de skal være sådan og sådan - men den naturlige pigelighed skinner igennem - de ved, hvordan de er piger; reklamen kan så tro, at DEN har lært dem at være piger, men det har den ikke.

Reklamen har kun lært dem at være anspændte og forvirrede og forstille sig og have spisevægring.

Men reklamen skal jo også passe på, den ikke kommer til at virke pædofil - og reklamen er pædofil af natur!

Men min kærlighed er uafhængig af reklamens syge mentalitet. Min kærlighed er noget, reklamen ikke kan forstå, fordi reklamen i det hele taget ikke forstår kærligheden, men magten og æren og glimmeret, alt det ydre, forstår den.

...denne ynkelige 'skabning' iblandt os.

...med dens ynkelige tjenere, der fremstår som de hæsligste mennesker i verden, fordi de systematisk nedbryder den ægte kærlighed mennesker imellem, idet de udnytter vort dumme instinktplan, så vi "tages indefra", pludselig finder vor instinktplan overfyldt med massivt påtrykte tilpasnings-koder.

De er som dyremishandlere, og vi er dyrene.

De eksperimenterer med det dumme i os og vil gøre det dumme i os til deres.

De, åndens tjenere, der således stiller sig udenfor kærligheden.

- Lad dem blive der.

- Medens vi andre kommer videre, så lad dem fortabes i tom skrattende støj og selvhævdelse uden mening.

Og fortabte er de, disse hadets hemmelige tjenere.

[ 10 Juli 2003: Besked ændret af: Skat ]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
... 1.) Jeg har aldrig haft en kæreste ( og jeg er 20, bliver snart 21). ...
2.) jeg lovede ellers mig selv for en del år siden at jeg aldrig ville forelske mig igen, da det altid endte med at gøre så fandens ondt, men det er jo et løfte der er dømt til at gå i vasken på forhånd. ... 3.) Jeg overvejer sku snart at gå ind i et Zen-kloster og leve resten af livet i cølibat.
<HR></BLOCKQUOTE>

1.) Well, for et års tid siden mødte jeg en dejlig ung mand, på samme alder, som havde samme problem. Han har sgu fået kæreste på nu. Jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig unødvendigt om.

2.) Det har jeg også gjort et par gange, men det er jo desværre en umulighed. Man må bare lære at leve med nedturene.

3.) Jeg vil med!

Det særeste er, at jeg faktisk er begyndt, at tro på, at det nok skal gå altsammen... Måske fordi min bedste veninde gennem tre år lige pludselig fik en kæreste... Til de flestes store overraskelse.

Eller også er det fordi jeg for kortere tid siden selv var tæt på, da jeg helt tilfældigt kom til, at snakke med en sød, stille fyr. Og jeg tror det kom lidt bag på ham, at der lige pludselig stod en sød (det vil jeg da påstå at jeg er :P) pige og sagde, at han var en dejlig knægt.

Livet er en underlig størelse!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Love is a losers game!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
hej allesammen lige nåde jeg hade brug for at komme ud med .hved kom der er nogen der vil sige det ikke hører til her .men så må i jo brokke jer ....

kærlighed hvorfor skal det gøre ondt.og være så godt.men kan ikke leve unde det,men det kan også ødlægge enste live.hvorfor det .fordi man legge live og sjæl i det .bare det da kunne være næmt .men det skal vis være svært.men så kan det måske også blive det beste i verden.at elske en er det beste .men og miste er det værste.
kærlighed kan man ikke leve ude det .kan helle ikke leve med det
men det er det beste i verden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

skave af trold
<HR></BLOCKQUOTE>

Kan kun give dig ret, det kan være så godt, at det helt varmer, og det kan gøre så ondt, at det føles næsten som om verden går under.

Andgående utroskab, ja, så er det også noget af det værste lort i hele verden....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]