<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84: jeg forstår ikke hvordan i kan sidde og forsvare sådan et svin!! jeg vil give jer ret i at det ikke vil være en straf at slå ham ihjel, men hvorfor ikke brække alle knogler i hans krop, og når de er helet, så gøre det igen, og håbe på at de vokser skævt sammen, så han kommer til at gå som en krøbling resten af sit liv, og for hvert skridt han tager ville blive mindet om hvad han har gjort....
Det skal lige siges, at jeg normalt ikke går ind for vold, men for et svin som ham, er en dansk fængsel altså ikke straf nok! Han får sin egen celle, som han kan indrette som han vil, han får god mad tre gange om dagen, og sikkert også et arbejde som han bliver betalt for...det kan jeg altså ikke lige se den helt store straf i!
Hvis det var min datter han havde slået ihjel og voldtaget, skulle jeg nok jagte ham resten af mit liv, og sørge for han aldrig fik fred!
Edit:stavefejl
[ 16 Juli 2003: Besked ændret af: miss84 ]<HR></BLOCKQUOTE>
Alt form for vold er forkert, især hvis den er planlagt, hævn løser ikke noget, det eneste som det gør er at dem som udføre det gør sig til lige så dårlige mennesker som ham.
Jeg tror også at hvis man tævede ham eller skadede ham så ville han nok bare få endnu mere had og had fører nemlig kun til mere had Derfor tror jeg også i sidste ende at den had han ville få bare ville gøre at han fik mindre dårlig samvitighed.
Tænk på i virkeligheden er han et stakkels svagt menneske, istedet for at hade ham burde man istedet for ynke ham, hans liv er nok ødelagt allerede, jeg tror at han vil fortyde det han har gjort for resten af sit liv, du kan være helt sikker på at han nok aldrig glemmer det han har gjort...
Det har vist sig i hele menneskehedens historie at had og hævn ALDRIG føre noget godt med sig, andet end en uendelig cirkel af had, hævn og ondskab, derfor så lad for pokker manden være, det eneste som man bør gøre er at han aldrig får lov/mulighed for at komme ud og gøre den slags handlinger igen, men det hjælper ikke at forsøge at ødelægge hans liv mere end det allerede er, det har han klaret meget bedre selv, tænk på at alle dem han kender nu foragter eller ihvertfald har mistet deres tiltro til ham, det i sig selv må være en enorm hård straf
|