Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Eskapisme, kan du ikke se at det netop er forbuddet der skaber de problemer? Hvorfor ikke regulere de pt. ulovlige stoffer som vi regulerer de lovlige. Du har ikke de bekymringer ved alkohol, nikotin og medicin.

Det er FORBUDDETS skyld at der sidder 2 polske spader og forurener god narko. Lovliggør det, reguler det, så vi kan få rene stoffer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jojo ! det kan jeg skam sagtens se ! og jeg er enig med dig ( måske ikke lige alt narko )
Men det er ikke lovligt ( suprise ! ) ;)
Og der går nok lidt tid før alt narkotika sådan lige bliver lovligt, det kniper en del bare med at få den gode hash lovligjort.
Det skal nok komme...

Og derfor har de 2 polske spader stadig fortjent deres straf.
Netop fordi det ikke er lovligt, og fordi de kan forurene vores gode narko.
De kendte risikoen, og sådan er det desværre.

Men hvorfor er i så sure over det ?
Det er jo bare hvad jeg syndes.

Og hvordan ved du dog jeg ikke har de bekymringer om alkohol, medicin, nikotin ?
Hvis alkohol skal være lovligt skal hash da også, men sådan er det ikke desværre.

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Og hvordan ved du dog jeg ikke har de bekymringer om alkohol, medicin, nikotin ?

Så du er bekymret over at de smøger, det alkohol eller medicin du køber er urent?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej jeg er bekymret over det de stoffer gør ved mig.
og ja, smøger er vist det man kan kalde urene :)
Der er meget pis i dem, og noget medicin viser sig at have flere og flere bivirkninger,
og folk bliver ved med at æde det, eller få det udskrevet af lægen.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
eskapisme skrev:
Der er meget pis i dem, og noget medicin viser sig at have flere og flere bivirkninger,

Prøv at hør her Eskapisme!

Der findes rigtig meget medicinsk behandling, der kan redde liv, såsom kemo terapi, intefferon behandling imod hepatitis osv. Disse præparatter har mange bivirkninger, men ikke desto mindre er de enorm vigtige for mange mennesker.

Det vi mener er at medicinen er ren, og med varedeklaration, i modsætning til beskidt gade coke, eller ecstasy tabletter. Hvis stoffer blev legaliseret ville der jo stadig være bivirkninger, ved uhensigtsmæssig brug, eller sågar dødsfald som følge af overdosis. Nogle folk tager bevidst vanvittige doser narko, og nogle dør af det. På nuværende tidspunkt kan folk riscisikerer at få ufrivillige overdoser, som følge af forbudspolitikken. Den nuværende politik er som tidligere nævnt skyld i, at hjernedøde polske gangstere cutter god narko op med alt muligt mærkværdigt!

Pointen er bare at forbuddet tvinger folk der ville tage stoffer under alle omstændigheder, til at spille russisk roulette med deres helbred, når de køber dope. Din uvidenhed omkring narko politik er skyld i mere skade og dårligdom, end alt narko der findes tilsammen! Det er folk som dig der er skyld i dødsfald, bandeopgør, driveby shootings, og pis og lort!

Senest rettet af TheRagingPussy 07 jul 2010 00:33, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det er sikkert meget medicin der kan redde ens liv,
lad os sige jeg har fået noget der lige nøjagtig har gjort det modsatte.
Hvad er privat og ikke noget jeg vil udtale mig om herinde.

godnat og sov godt

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
eskapisme skrev:
Ja det er sikkert meget medicin der kan redde ens liv,
lad os sige jeg har fået noget der lige nøjagtig har gjort det modsatte.
Hvad er privat og ikke noget jeg vil udtale mig om herinde.

godnat og sov godt

Det er fint Eskapisme, men det kan jeg ærligt talt ikke få noget ud af. Faktum er at medicin kan blive livsnødvendigt for alle og enhver, og derfor er det fantastisk at syge mennesker får medicin, der vel og mærke er ren!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

off topic snak.
I behøver overhovedet ikke at bekymre jer om hvad jeg bekymre mig om :D hvad er det for noget vrøvl altså ?
Den er da gået helt af sporet nu.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Du er simpelthen king of off-topic :(

Dedikeret medlem

Wow, 16 år alligevel!? Langt ude.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
eskapisme skrev:

Det er vildt at se, hvor forskruet din tankegang er, når vi snakker om den virkelige verden, og ikke bare et teoretisk utopi.

Cigaretter er ikke urene i forhold til hvad der står på varedeklerationen. Der er ingen overraskelser - du får hvad du betaler for.
At det så er et lorte stof, har ikke en skid med debatten at gøre. Det handler om hvorvidt folk selv kan bestemme. Folk vælger selv at drikke øl, ryge cigaretter, drikke kaffe og spise hamburgere, velvidende om hvad de er ved at indtage.
Hvis vi havde samme kontrol med narkotikamarkedet, ville der ikke være en risiko for at få kontamineret narkotika.
Man ville kunne dosere præcist - hver gang - hvilket vil hjælpe til langt færre uventede høje doser.

Medicin er ikke ubetinget en gode, jeg kan ikke forstå hvorfor du vil kræve dette?
Igen lyder det som om du lever i din egen lille utopiske verden af selvfedhed, for alt skal jo bare virke perfekt, ellers er det noget lort, og skal fjernes fra markedet, ik?

Grunden til man vælger at bruge medicin, er at i langt de fleste tilfælde er reaktionen positiv fra patienterne. Skal vi droppe medicinen, hvis 10% får bivirkninger, eller skal vi overflytte disse til andre former for medikamenter? Hvis vi skal tage din tankegang, burde vi forbyde medicinen, fordi den jo netop er til fare for nogle mennesker, måske endda i fatal grad.
Men hvad med de 90% som nyder godt af medicinen og får et værdigt liv heraf?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes sgu det er okay på et eller andet plan. Selvfølgelig synes jeg ikke at det er okay, at mange stoffer er ulovlige.
Men 2 polakkere som udelukkende er kommet til Danmark, for at begå kriminalitet og tjene hurtige penge - de er sgu ikke de bedste mennesker for det danske samfund, så tror det er fint vi får dem spærret inde. Jeg tvivler på de har haft en speciel interesse i stofferne, og været en slags frihedskæmpere. Næ nej, de har sgu bare ville tjene penge - og hvis stofferne havde været lovlige, havde de nok bare fundet noget andet, som var muligt at tjene hurtige penge på.

EDIT: Og nej, jeg er ikke særlig menneskelig - men lad for guds skyld vær' med prøve at belære mig om, at polakkerne ikke er værre end danskerne, og ikke fortjener det mere eller mindre end en dansker.

Forresten eskapisme - Vil det sige, at hvis du blev knaldet af panserne med 4 gram hash på dig, og politi-manden sagde "Jeg konfiskere det bare, så slippet du for en bøde", ville du protestere og sige "Nej, jeg har gjort noget ulovligt, giv mig bøden!"

Medlem

de fortjener sku da straffen hvis de fortynder og cutter lortet og snyder andre folk.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
politikerne fortjener straf for at have lavet love der fører til at folk kommer til skade med urene stoffer.

eskapisme fortjener en dummeflad for ikke at kunne tænke selv.

jeg fortjener en stor vaffelis og et kys på kinden, fordi tolderne IGEN har røvrendt mig :cry:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe kan få en vaffelis af mig med formaldehyd i :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]