Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja inden jeg rigtigt begynder er der lige nogle ting jeg vil forklare...
De fleste herinde har vel hørt om mit badtrip...?

Jeg ved godt det er langt men jeg håber du/i gider læse det alligevel.

Nå men efter det tvivlede jeg på om jeg skulle fortsætte med stofferne da det var en utrolig skræmmende oplevelse.
Men efter jeg tænkte det lidt igennem blev jeg enig med mig selv om at prøve i en lille dose, og en weekend hvor der var "plads" til hvis der skete noget... Ja det blev så denne weekend hvor jeg var alene hjemme fra torsdag til søndag ( idag )

Fredag havde jeg været til eksamen og var ret stolt over min karakter, så da jeg om aftenen drog til fest ved de sædvanlige druk og narko venner ( i skal ikke misforstå til at vi kun fester sammen osv) var jeg ikke nervøs.

Da vi kom derop tog jeg en streg amf ( ~75 mg ).

Da klokken så bliver 0.30 bliver jeg enig med mig selv om at tage en kapsel med 150 mg amf, og 1/3 kex. Jeg havde omkring kl 22 taget en kapsel med 150 mg amf også.

Vi drager så i byen, alt er hyggeligt jeg kan faktisk ikke mærke den 1/3 kex, men da klokken bliver 5 og diskoteket lukker og jeg kommer udenfor er det ligesom min verden starter forfra som i det første bad trip. Så begynder bygningerne at blive større ( også som før ) så jeg skynder mig med en veninde hjem i en taxa, ser noget film og alt går godt. Efter nogle timer kommer et par venner mere, og jeg har det faktisk godt men bygningerne er stadig store.

Omkring kl 14 skal vi så op til festen fra dagen inden for at rydde op. Da vi kommer derop er W og J ( fra det tidligere trip) der. W er meget påvirket af amf og sprut, og selvom hun er min gode veninde blir jeg nervøs og kan mærke jeg er på vej væk fra dem så vi skynder os så hjem igen.

Resten af dagen går med at stene og prøve at sove. Det lykkedes dog først kl kl 23.30 igår og jeg vågner så til morges kl 8.30. Jeg troede så at efter søvnen ville tingene blive normalt men nej. Jeg har stadig lidt noia på og tingene udenfor er stadig store.
Hvorfor bliver det ved med at ske? Hvad kan jeg gøre for at få det væk?

Efter denne oplevelse har jeg taget mit forbrug op og er blevet enig om at droppe stofferne, da der er for mange minuser ved dem synes jeg.

Jeg vil også prøve at idle lidt på boardet her i stedet og i det hele taget ikke være så aktiv her mere, da jeg skal finde en anden "hobby" end stofferne.

Jeg vil gerne bede jer om at tage den her post seriøst, ikke bitche med mindre i har noget nyt... Jeg ved godt jeg har gjort nogle dumme ting!
Og så lad være med at tage pis i det her topic... Det er sq det vigtigste topic jeg nogensinde har lavet...

Edit: Jeg glemte da det vigtigste [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg vil gerne sige tak for alle de dumme blondine spørgsmål fra min side som i har svaret på og specielt til jer som jeg snakkede med lørdag morgen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] I ved selv hvem i er [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Og ellers bare et generelt tak til alle på boardet.

På forhånd tak

Alcoholic

[ 08 Juni 2003: Besked ændret af: Alco|idle ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Well, et stort held og lykke herfra! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Sorry for at jeg vækkede dig, men jeg ku' simpelthen ikke fatte hvem der havde ringet! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Me håb om at tingene falder ud til den positive side [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Mathias

Junior medlem

Ey! bare husk at nævne at det var mig som kom ud og passede dig hele dagen ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

og så det seriøse..

Jeg synts at det er rigtig fornuftigt og dejligt at høre at du vil ligge det på hylden! Og det ved du os godt for det har vi jo snakket så meget om den seneste tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg håber det går og du kan holde det! men det regner jeg med! Og lig for at genopfriske det så ved du at jeg altid er der! ALTID!... så hvis du frem over i byen blir "nervøs" ved de gamle "venner" så siger du bare til og så skrider vi med det samme!

ALt godt fra mig osv..!

Og jo så vil jeg også lige sige til jer andre at jeg virkelig er glad for at der er folk som jer der faktisk GØR noget, og ringer som da alco bad om hjælp...

Alco er jo en af mine bedste venner IRL og jeg er rigtig glad for at i var der hvis jeg fx overhovedet ikke havde haft mulighed for at komme ud til ham! Så også tak til jer fra min side af!

det vil jeg da lig slutte med... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hygge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som sagt før kan du altid ringe hvis du vil snakke om noget eller bare høre mig stønne lidt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Held og lykke, håber vi får en opdatering fra dig engang i mellem.

Medlem
Brugeravatar

held og lykke... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
God beslutning. Hav det godt fremover, pas på dig selv. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Skriv lige en update på hvordan du har det om et par dage.

Held og lykke - der er andre ting i verden end stoffer !

held og lykke til alco her fra....

Medlem

Geografisk sted: Århus
Yo Alco!
Kender dig jo selt ikke...
Men der er sq fuld respekt fra min side...!
Kan egentlig godt forstå dig, efter de oplevelser der!!
GL i resten af livet der [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Øhm, Hej ! :P

Men jo... Held og lykke med det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Held og lykke med det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh Martin

Dedikeret medlem

Tak for det alle sammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nå lige en update herfra...

Idag blev jeg så "tvunget" til rigtig at komme ud blandt folk igen, da jeg skulle til eksamen. Det gik da også fint nok, bortset fra tingene udenfor stadig er lidt store.

Nå men jeg var så nede i byen med min søster bagefter og der var jeg ved at blive bange igen.
Tingene blev store, og jeg kunne ikke klare alle menneskene.

Nå vi kom så hjem og ville så lidt senere på Mc Donalds... Vi sidder så og spiser og har det ok, og pludselig gir min verden det stop eller ryk eller hvad man kan sige.

Jeg kommer så hjem til hende igen, MEGET ubehageligt da hun ikke ved hvad der er sket.

Jeg føler hele tiden verden er en drøm og venter bare på at vågne op på Mc D igen...

Jeg får så lidt søvn hos min søster og tager så hjem... Jeg har en blanding af noget MEGET kraftigt ubehag osv.

Føler mig bange og skræmt men kommer hjem på IRC og det hjælper en del [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tak til alle jer som gider lytte [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nå men jeg skriver løbende en update.

Insane psychedelia user!

Kender det aaaaaaaaaaalt for godt og det er skide ubehageligt.

Men på den anden side så havde jeg det også dårligt og fik meget mindfuck når jeg bare sad derhjemme og gloede.

Det gælder simpelthen om at holde hjernen beskæftiget med noget andet.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Alcoholic: Det lyder meget skræmmende det der.
Tror du ikke, at det var en god idé at snakke med en psykiater/psykolog/whatever og lige få styr på tingene ?
Det er jo vigtigt at integrere oplevelserne - det kan være skadeligt at fortrænge dem.

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Jeg har en kammerat der tog 20 snitter coke ca. 50mg coke i hver snitte på en aften d.8 december og fik bad trip lidt ala det du beskriver du har den dag idag har jeg kun set manden en time af gangen det den tid jeg må besøge ham i på Nordvang af den her erfaring har jeg gjort mig at det kan ikke siges nok stoffer ER farlige
Man skal ikke tro man kan kneppe stoffer for i sidste ende er det stofferne der knepper dig og det ligemeget hvad det er du tager og hvor meget
Hvis du vil tage stoffer for du dem og du smadrer dig selv på dem
Hvis ik du vil tage stoffer så fint nok bare hold dit løfte
Har hørt den der "JEG STOPPER" replik lidt for mange gange bare se hvor mange der falder tilbage på cigareten ikke pga afhængighed men pga lyst og det sociale aspekt som du tilegner dig som Ryger Kaffedrikker eller enhver anden form for Junkie
Det jeg mener er hvis du ikke kan tåle mosten så stop og lykkes det så tillykke lov mig bare du ikke bliver skin hellig bagefter som alle de ikke rygere der selv har røget engang hvis du forstår
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er synd at det er gået dårligt for dig Alco' .. Det lyder somom du ikke helt har fundet hoved og hale i hvad stofferne har gjordt ved dig, det kan være tricky mange gange. Jeg syntes det er lidt synd at du ikke har fået en god oplevelse af stoffer, og dropper dem efter dårlige oplevelser.

Misforstå mig ikke, det er (helt) sikkert godt for dig at holde pause / stoppe med dem. Jeg har også haft lede oplevelser med stoffer og nasty bad trips, men jeg har altid gået til den og sat med dem jeg kender godt og snakket trippet igennem imens jeg var på dem - en ordentlig "psykonaut" kan få dit trip til noget godt selvom det kan være et ledt trip.

Men jeg håber da at du kommer til dig selv igen og finder ud af verden igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

haha læs ikke min signature, den er måske lidt misvisende haha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
@Alcoholic: Det lyder meget skræmmende det der.
Tror du ikke, at det var en god idé at snakke med en psykiater/psykolog/whatever og lige få styr på tingene ?
Det er jo vigtigt at integrere oplevelserne - det kan være skadeligt at fortrænge dem.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg vil nu heller ikke sige jeg fortrænger dem, jeg har snakket utrolig meget med forskellige personer over IRC og IRL.

@Marc

Man skal da være lidt hellig efter man er stoppet bare for sjov [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@Phantom

Det vil jeg prøve at følge, dog bliver det med at æde sundt træls hehe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@Woody

Det kan jo også godt være jeg kunne finde på at begynde igen om nogle år, men lige nu er det bare for dumt og jeg har lært min lektie af at starte på stoffer så tidligt og nu skal prisen betales som Henrik Rindom så fint altid udtaler [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og så har jeg lige en postitiv update for en gangs skyld [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg var nede med byen med min mor idag, og havde ingen spurgt om hvor lang tid vi ca. skulle være dernede for at vide om jeg skulle tage med. Da vi kun skulle handle valgte jeg at tage med og det gik faktisk utrolig godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dog er der stadig den der underlige følelse og nervøsitet i kroppen på mig, men det går ihvertfald godt idag, så det er finno finno [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 11 Juni 2003: Besked ændret af: Alco|idle ]

Medlem

Geografisk sted: Månen
Dette r grunden t at jeg holder snotten fra de hårdere stoffer og de syge cocktails! Det burde da ikke være nødvendigt med flere ugers terapi og samtaler med alverdens mærkelige mennesker bare fordi man skulle ha d sjovt en enkelt aften! D r sgu lidt skræmmende, men d må i sgu selv om...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]