Ja inden jeg rigtigt begynder er der lige nogle ting jeg vil forklare...
De fleste herinde har vel hørt om mit
badtrip...?
Jeg ved godt det er langt men jeg håber du/i gider læse det alligevel.
Nå men efter det tvivlede jeg på om jeg skulle fortsætte med stofferne da det var en utrolig skræmmende oplevelse.
Men efter jeg tænkte det lidt igennem blev jeg enig med mig selv om at prøve i en lille dose, og en weekend hvor der var "plads" til hvis der skete noget... Ja det blev så denne weekend hvor jeg var alene hjemme fra torsdag til søndag ( idag )
Fredag havde jeg været til eksamen og var ret stolt over min karakter, så da jeg om aftenen drog til fest ved de sædvanlige druk og narko venner ( i skal ikke misforstå til at vi kun fester sammen osv) var jeg ikke nervøs.
Da vi kom derop tog jeg en streg amf ( ~75 mg ).
Da klokken så bliver 0.30 bliver jeg enig med mig selv om at tage en kapsel med 150 mg amf, og 1/3 kex. Jeg havde omkring kl 22 taget en kapsel med 150 mg amf også.
Vi drager så i byen, alt er hyggeligt jeg kan faktisk ikke mærke den 1/3 kex, men da klokken bliver 5 og diskoteket lukker og jeg kommer udenfor er det ligesom min verden starter forfra som i det første bad trip. Så begynder bygningerne at blive større ( også som før ) så jeg skynder mig med en veninde hjem i en taxa, ser noget film og alt går godt. Efter nogle timer kommer et par venner mere, og jeg har det faktisk godt men bygningerne er stadig store.
Omkring kl 14 skal vi så op til festen fra dagen inden for at rydde op. Da vi kommer derop er W og J ( fra det tidligere trip) der. W er meget påvirket af amf og sprut, og selvom hun er min gode veninde blir jeg nervøs og kan mærke jeg er på vej væk fra dem så vi skynder os så hjem igen.
Resten af dagen går med at stene og prøve at sove. Det lykkedes dog først kl kl 23.30 igår og jeg vågner så til morges kl 8.30. Jeg troede så at efter søvnen ville tingene blive normalt men nej. Jeg har stadig lidt noia på og tingene udenfor er stadig store.
Hvorfor bliver det ved med at ske? Hvad kan jeg gøre for at få det væk?
Efter denne oplevelse har jeg taget mit forbrug op og er blevet enig om at droppe stofferne, da der er for mange minuser ved dem synes jeg.
Jeg vil også prøve at idle lidt på boardet her i stedet og i det hele taget ikke være så aktiv her mere, da jeg skal finde en anden "hobby" end stofferne.
Jeg vil gerne bede jer om at tage den her post seriøst, ikke bitche med mindre i har noget nyt... Jeg ved godt jeg har gjort nogle dumme ting!
Og så lad være med at tage pis i det her topic... Det er sq det vigtigste topic jeg nogensinde har lavet...
Edit: Jeg glemte da det vigtigste [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg vil gerne sige tak for alle de dumme blondine spørgsmål fra min side som i har svaret på og specielt til jer som jeg snakkede med lørdag morgen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] I ved selv hvem i er [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Og ellers bare et generelt tak til alle på boardet.
På forhånd tak
Alcoholic
[ 08 Juni 2003: Besked ændret af: Alco|idle ]