Så er der lidt nyt fra mig af...
Ja det går sådan set fint for tiden, undtagen i fredags hvor jeg var i byen for første gang siden det hele...
Ja forfesten går fint er kun lidt nervøs, men skynder mig at hælde et par glas ned og kæderyger nogle smøger, og så går det fint [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Nå jeg begynder at blive rimelig træt der ved en 3-4 tiden, der var ikke vildt mange mennesker i byen... Vennerne er selvfølgelig helt oppe og køre på amf, men jeg siger til Mogey at nu skal vi sq hjem!
Jeg kommer så ud fra diskoteket og er PÆNT træt... Kan bare mærke jeg skal hjem for ellers går det helt af lort til! Jeg føler at verden er underlig, tingene er store og at jorden ligesom er en "kupel" ( staves det sådan [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )
Hvis i har set filmen "The Truman Show" vil i vide hvordan jeg havde/har det...
Ligesom at verden ikke går længere end til hvor jeg kan se... Dette har jeg oplevet flere gange før, men kunne ikke rigtig beskrive det før i fredags...
Noget andet er at jeg skal vænne mig til at se nogle personer som jeg ikke har set så meget efter, og som har været med til begge "bad trips". Og det er latterligt for den ene er min bedste veninde, og det er ligesom hver gang jeg ser hende minder det mig om det... Den anden er hendes søster, som jeg også er gode venner med... Men efter begge de oplevelser hvor hendes øjne har været underlige osv kan jeg ikke kigge hende i øjnene...
Jeg har også overvejet at opsøge en professionel, selvom det er bedre... Måske Rindom? Ringe til ham, få hans email og skrive hvad er sket og hvad han vil råde mig til...
Så kunne jeg eventuelt få nogle benzoer til "slemme" dage... Men dem blir jeg da blæst og træt på ikke? Og er der nogle som har Rindoms nr sådan lige, ellers søger jeg efter det...
Hmmm jo og jeg har lagt mærke til at alkohol gør mirakler, skal bare lige været lidt påvirket inden jeg tager til fest så er det ikke slemt...
Jo har sq da mere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Mødte min gamle pusher idag, og han sagde det var lang tid siden osv... Forklarede ham jeg var stoppet osv... Og han sagde bare okay, vi snakkede lidt videre og så ikke mere... Men der fik jeg fandme lyst til at æde nogle kex... Det er skide træls jeg har den lyst der, men det er kun med kexene... Amfen savner jeg overhovedet ikke... Ved det er det værste jeg kunne tage nemlig!
Nå men håber snart at høre fra jer! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Alco
Edit: Btw jeg kører idag den 25'ende dag uden stoffer [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
[ 01 Juli 2003: Besked ændret af: Alco|idle ]
|