som en klog mand engang sagde: alle ting har sin tid.
Jeg er overbevist om at det hele vil gå over en dag - det hele drejer sig bare om at behandle sig selv godt, og OVERforkæle sig selv i noget tid - det var det jeg gjorde.
Jeg havde også en meget ubehagelig oplevelse, og der gik to måneder før jeg kom helt af med det - hver gang jeg fortalte andre folk om mit trip, begyndte jeg at ryste og få koldsved. Nu har jeg det sådan, at det egentlig bare er noget der er sket.
Det er vigtigt - SELVOM det er svært - at "acceptere" sit badtrip. Chancen er vel 50/50 for badtrip når man indtager stoffer, så man kaster sig selv ud i det. Jeg har lært at tage et badtrip som en oplevelse: Hvorfor se så negativt på det, når man på den anden side kan få de positive ting frem? Hvis man er helt og aldeles negativ under badtrip, så varer det længere tid før man kommer over det - hvis man bare accepterer det, og lader tingene flyde ud (og forresten gøre sig selv opmærksom på, at man før eller siden vil vende tilbage til verden), så tror jeg man vil lære en hel del af sit badtrip... mere end et godt trip, tror jeg. Og så vil tiden for at komme over det være mindre.
Det tog mig 2 måneder at komme over mit badtrip, og jeg blev ved med at sige til mig selv, at det trip ikke var negativt. Jeg kunne li det jeg så (sådan da - men indbildelse), men samtidig måtte jeg betale en hvis pris for det. Idag har jeg aldrig haft det bedre, og mit liv er glimrende... så jeg ved ikke hvad spændende ved stoffer ville være for mig, hvis der ikke var en markant chance for badtrip.
Håber du kommer over det en dag! Og husk: badtrips er ikke det værste i verden - badtrips kan være meget lærerige. Udnyt det!
|