Det kan jeg godt se, jeg var bare lidt doven da jeg kom hjem i aftes, hehe.
Jeg lavede desuden endnu en opløsning i vandbadet i dag, for at gøre op for gårsdagens sløseri.
Håber det er iorden jeg låner Jagos fremgangsmåde - ellers må han lige sige til

Udstyr:
Amfetamin, acetone, vægt, husholdningsfilm, elastik, vand, div. glasskåle, kaffefilter, tallerken/fad, hobbyknivblad og ovn.
Fremgangsmåde:
0. Amfetaminen var i mit tilfælde opbevaret i fryseren.
1. Acetonen i fryseren og vent til den er iskold.
2. Hak amfetaminen fint og bland det med acetonen i en skål (20ml/g). Omrør i 5min, læg husholdningsfilm over skålen og på med elastikken.
3. Stil glasset i fryseren i en halv time.
5. Frafiltrer acetonen og tør bundfaldet i en ovn ved ~70 grader i 15min.
6. Hæld vand i det tørre pulver (20ml/g igen) og rør rundt i 5min, og lad det bundfælde 5-10min. (NB. Her var jeg lidt offer for tidspres så sløsede med denne del første gang, så jeg gentog trin 6-7.)
7. Sug vandet op og sprøjt det ud på tallerken. Det er muligt med sugerør selvom det kræver en del gange at få det over.
8. Vent på at bliver tørt. Jeg brugte ovn ved ~70 grader, det tog nogle timer.
Tal og resultater:
Indskud: 3,46g gadeamfetamin.
Efter acetonevask: 3,14g
Efter vandopløsning 1. gang: 1,34g
Efter vandopløsning 2. gang: 0,3g
Udbytte i alt: 1,64g
Udbytteprocent: 47,4%
Visuel analyse af udbytte:
Det lagde sig på pladen i flager som minder om helt almindeligt køkkensalt. Flagerne er snehvide, men med et perlemorskær. De pulveriseres meget nemt.
Vurdering:
Havde jeg undladt at bruge så simple og grove metoder kunne udbytteprocenten måske hives op på 50%.
Jeg er ikke den store kemiker, så det er helt klart skrevet på et niveau hvor alle kan være med

-
sunshine reagge