<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ti$: Grunden til til at det bliver gjort til en milepæl, er jo netop fordi det skete i USA (jeg er 100% enig i at det var en menneskelig tragedie).. Men var det sket i Bangladesh, Sudan eller nord-korea så var der sgu ikke blevet bedt om stilhed eller lavet mindehøjtidligheder verden over.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Seriøst tag dig sammen...
Hvis en sådan ting skete i ethvert nogenlunde civiliseret og respekteret land så ville det være en meget alvorlig begivenhed som der ville blive udbredt igennem tæt mediedækning, problemet er at der findes primitive lande som Irak og Afganistan og mange andre selvfølgelig hvor den slags ting nemt kunne forekomme, vi snakker om lande uden den samme respekt for menneskeliv som vi har her i den vestelige og civiliserede del af verden, i Afrika har de også travlt med at slå hinanden ihjel i borgerkrige, hvis vi skulle holde 1 minuts tavsted for alle de uhyrligheder som bliver begået i de mere primitive lag af verden, ja så ville vi fandme ik få sagt ret meget!
Helt ærligt, hvor er jeres hoveder henne?
Dumt spørgsmål, de er jo sikkert fåcked på et eller andet... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
For lidt fåcked må man sq være når man ikke kan se det alvorlige i at hvores eget civiliserede samfund er truet af en mængde fanatiske barbarer fra nogle primitive lande, det er den slags som kan sætte en masse ting igang, det skaber ubalance...
Man kan så selvfølgelig i samme anledning diskutere hvorvidt folket i Irak fortjente Saddam Hussein, der er jo et kendt udtryk som siger, Et folk har den regering de fortjener og man ser ikke ligefrem den aller største taknemelighed fra Irakisk side...
Personligt synes jeg ingen fortjener at sidde under en diktator som Saddam Hussein..
Men det er der åbenbart nogen af jer som synes... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Fåck hvorfor kan i ikke bare se at det netop er på grund af USA at vi ikke har bare en BRØKDEL af onde diktatorer i verden som vi ville ha haft uden, sorry men jeg bliver fandme irriteret over at folk kan være så dumme [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
[ 11 September 2003: Besked ændret af: Anima ]
|