Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg vil lige minde jer om at det er idag, for 2 år siden, at World Trade Center blev bombet, og vil derfor lige bede om 1 minuts stilhed for dets ofre og deres efterladte... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Cobz!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Er gjort [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
det er meget synd, men bryder mig stadig ikke om at dagen idag er blevet brugt som licens til at gå i krig mod alt og alle [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Drop nu det dér gejl, jeg gider sgu ikke sidde og holde mindehøjtidligheder pga. noget der skete for to år siden. I skulle hellere bekymre jer om de palæstinensere og tjetjenere der dør imens jeg skriver det her indlæg.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
det er meget synd, men bryder mig stadig ikke om at dagen idag er blevet brugt som licens til at gå i krig mod alt og alle [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Du må forstå at folk har det lidt med at blive bange, når de bliver udsat for den slags terrorisme af fundamentalistiske tilhængere af Islam og med kun det ene mål at udbrede denne tro med magt over hele jorden og erobre den ved hjælp af vold og terror og infiltrering indefra og har haft det planlagt i over 1000 år, det har altså med at udløse nogle ret så voldsomem reaktioner når der findes den slags fanatikere som ovenikøbet er så talrige!

In our memories

Anima > Har frygten i USA ikke nærmere noget at gøre med de 3000 døde, tror du?

-Psyko

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
No Way, om jeg gider holde 1 minuts stilhed for sølle 3000 amerikanere der døde for 2 år siden!

Jeg opfordrer hermed alle til at holde 10 minutters stilhed til ofrene for USA's krigsliderlighed og magtmisbrug gennem tiderne

VH Jonas!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Du må forstå at folk har det lidt med at blive bange, når de bliver udsat for den slags terrorisme af fundamentalistiske tilhængere af Islam og med kun det ene mål at udbrede denne tro med magt over hele jorden og erobre den ved hjælp af vold og terror og infiltrering indefra og har haft det planlagt i over 1000 år, det har altså med at udløse nogle ret så voldsomem reaktioner når der findes den slags fanatikere som ovenikøbet er så talrige!<HR></BLOCKQUOTE>

Ehm... ikke for at være et svin, for jeg synes seriøst det er synd for dem der omkom... men når man tænker på hvor mange mennesker der dør hver dag? Når man tænker på hvor mange der er døde i Afghanistan og i Irak efter USA's angreb?

USA er ikke en skid bedre end Osama Bin Laden... De har gjort noget der er 1000 gange værre nu.

Og hvis de to tårne nu tilhørte en eller anden stat i Afrika, og der skete det samme, ville USA nogensinde give en fuck? I don't think so.

Sommetider tror jeg er Bush er glad for at WTC blev angrebet, for nu har han jo endelig en grund til at gå i krig uden at lytte til nogen... Jeg nægter at tro på at det har påvirket ham det mindste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu findes der altså også andre steder end mellemøsten og USA, bare fordi det er de eneste steder der bliver blæst op i medierne er det ikke de eneste steder folk lider. Jeg har hverken ondt af afghanerne eller amerikanerne.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg kommer helt til at tænke på d. 11/9 for to år siden.. og dagene derefter.. Vi skulle holde mindehøjtidlighed på vores skole, og midt i stilheden begyndte jeg at grine.. Heldigvis ikke så højt, men vi var nogle stykker der blev nødt til at gå..
Kunne simpelthen ikke tage det seriøst at vi skulle stå der og sørge for amerikanere [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] , når der sker meget værre ting verden over.. bla pga USA og deres krigs-apparat..

mvh

thE tiS

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

jeg synes simpelthen det er så synd for dem der omkom, men jeg gider simpelthen ikke holde 1 fucking minuts stilhed for lige præcis dem - hvad med alle dem der dør hver dag? Hvis jeg holder 1 minut for USA, så må jeg holde 1 minut for de andre... det ender pludselig med at jeg bruger hele mit liv på det, så jeg tror bare at jeg dropper det.

USA ville aldrig gøre det for os.. hvorfor omvendt?

Medlem

Geografisk sted: Utopia
For det første; d. 11 september var en milepæl i menneskehedens historie, ikke mindst pga. alle de mennesker der døde, men også pga. at det virkelig satte gang i hele krigen mod mellemøsten.

Jeg bliver disset fordi jeg beder jer mindes disse mennesker (og så mange andre)?

Mavesure stoddere!

In our memories

Cobz > Jeg disser dig ikke, jeg siger bare jeg ikke gider holde stilhed, det er underordnet at det er en hisitorisk begivenhed.

Jeg kom også til at grine for 2 år siden, men det er nu kun fordi jeg anstrengte mig så meget for at lade være.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Cobz:
For det første; d. 11 september var en milepæl i menneskehedens historie, ikke mindst pga. alle de mennesker der døde, men også pga. at det virkelig satte gang i hele krigen mod mellemøsten.

Jeg bliver disset fordi jeg beder jer mindes disse mennesker (og så mange andre)?

Mavesure stoddere!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg er helt klart på din side...

Jeg kan ikke forstå hvorfor i andre ikke kan fatte at det ikke er på grund af Bush at vi har en krig gående i mellemøsten, at vi har haft en krig i Afganistan og i Irak og måske snart hele verden, det er IKKE USA's skyld, det er Osama Bin Laden og alle hans idiotiske fanatiske tilhængere af den yderliggående millitante og fundamentalistiske fløj af Islam, det er DEM sammen med Hamas og andre fanatiske grupper, det er dem som sætter verdensfreden i fare, det er dem som puster til ilden så vi får krig i verden, var det ikke for de usle fanatikere så var der ikke de problemer som der er nu...

Hvem mon vi skal være mest bange for?

Et kontinemt beboet af almindelige mennesker som dig og mig (USA)

Eller en gruppe ekstremt fanatiske og militante selvmordsbombere som er villig til at dræbe og slå uskyldige ihjel i tusindvis blot for at udbrede deres usle udgave af en religion...
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Det er fandme dem vi skal være bange for, sq ikke USA, ih det er så nemt at skylde skylden på USA n år der er noget galt, men hvem er det lige som altid kommer og reder hvores røv når det går rigtig galt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories

Anima > klart klart...Flinke rare mennesker fra USA og Israel med fingeren på undergangsknappen! Du er sgu ikke alt for cool Anima...

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Grunden til til at det bliver gjort til en milepæl, er jo netop fordi det skete i USA (jeg er 100% enig i at det var en menneskelig tragedie)..
Men var det sket i Bangladesh, Sudan eller nord-korea så var der sgu ikke blevet bedt om stilhed eller lavet mindehøjtidligheder verden over.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Rund regnet så dør der 14 børn i minutet af sult og underernæring.
Ifølge folkekirkens nødhjælp.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ti$:
Grunden til til at det bliver gjort til en milepæl, er jo netop fordi det skete i USA (jeg er 100% enig i at det var en menneskelig tragedie)..
Men var det sket i Bangladesh, Sudan eller nord-korea så var der sgu ikke blevet bedt om stilhed eller lavet mindehøjtidligheder verden over.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Seriøst tag dig sammen...

Hvis en sådan ting skete i ethvert nogenlunde civiliseret og respekteret land så ville det være en meget alvorlig begivenhed som der ville blive udbredt igennem tæt mediedækning, problemet er at der findes primitive lande som Irak og Afganistan og mange andre selvfølgelig hvor den slags ting nemt kunne forekomme, vi snakker om lande uden den samme respekt for menneskeliv som vi har her i den vestelige og civiliserede del af verden, i Afrika har de også travlt med at slå hinanden ihjel i borgerkrige, hvis vi skulle holde 1 minuts tavsted for alle de uhyrligheder som bliver begået i de mere primitive lag af verden, ja så ville vi fandme ik få sagt ret meget!

Helt ærligt, hvor er jeres hoveder henne?

Dumt spørgsmål, de er jo sikkert fåcked på et eller andet...
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

For lidt fåcked må man sq være når man ikke kan se det alvorlige i at hvores eget civiliserede samfund er truet af en mængde fanatiske barbarer fra nogle primitive lande, det er den slags som kan sætte en masse ting igang, det skaber ubalance...

Man kan så selvfølgelig i samme anledning diskutere hvorvidt folket i Irak fortjente Saddam Hussein, der er jo et kendt udtryk som siger, Et folk har den regering de fortjener og man ser ikke ligefrem den aller største taknemelighed fra Irakisk side...

Personligt synes jeg ingen fortjener at sidde under en diktator som Saddam Hussein..

Men det er der åbenbart nogen af jer som synes... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Fåck hvorfor kan i ikke bare se at det netop er på grund af USA at vi ikke har bare en BRØKDEL af onde diktatorer i verden som vi ville ha haft uden, sorry men jeg bliver fandme irriteret over at folk kan være så dumme
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 11 September 2003: Besked ændret af: Anima ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg syntes det er en skam de kun bombet afganisthan, de skulle have nakket hele lortet,

jeg er med usa hele vejen,
usa er et symbol på fremtid og udvikling,

islam og andre subkulture symbolisere kun had og inavl = inavl opstor hvis man fks boller sin søster og de børn så boller hihannen,

og hey psyko hvor mange palistineser er der lige der er død her på det sidste,
ikke en skid, du skriver det bare for at lyde intrasant,

hvis man omregner alt hvad islam og andre relgioner har gjort igennem tiden så jøde tæsk/undertrykkelse igen ting at regne med,
hvad med alle de børn der bliver stjållet fra asian og solgt som slaver til de muslimske lande,

islam og jøde relgionen er noget lort det burdte være forbudt at tro på sådan noget lort,

det er aligevel kun vandre historie fra folk der har overlevet en orken vandring og som har haft et per fatamuganaere under vejs,

der findes ingen allah/gud

og så er det fandme i orden at bombe dem der thor kun gud kan stræffe dem,

hvis nu de pedofile oprette deres egen fristand og lavet deres egen relgion,
hvis de så lavet et bombe atentat mod staden,
syntes du så også at det er retferdig at "HELE" samfundet skal indordne sig efter dem bare fordi de thor på at vi er vantro

man burdte lave sin egen relgion,
så kan man sikkert også få eu støtte og sit eget bad i omklædnings lokalet

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Luk dog røven idioter. Det er sgudda en sørgelig begivenhed at man bomber uskyldige mennesker. Så kan det godt være at nogle af jer er så umodne at i er nødt til at distancere jer fra det og grine af det.

Selv der græd jeg da jeg så det i TV. Damn, det var mennesker med familie der passede deres arbejde, og så blve de slagtet . Det kan jeg ikke se er godt eller sjovt eller selvforskyldt. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]