<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus: Man siger at overdrivelse fremmer forståelse, så du skal nok ikke lige tage det med 1000 gange så seriøst.
Osama sender to fly, dræber 3000 mennesker og griner.
Lad mig se hvad USA gør:
De bombarderer Afghanistan sønder og sammen og efterlader dem (JA! Efterlader dem!) Der døde fandme over de 3000, og mange af de folk der døde, var folk der passede deres familier.
De bombarderer Irak. De kalder det frihed - hvis det er friheden de gør det for, hvorfor ventede de så ikke på en FN-godkendelse? Så er det jo ikke frihed, men krigsliderlighed!
Krig er terror, og at USA bliver ved med at angribe vil sige, at de er terroriser og dobbelt moralske - dvs værre end Osama Bin Laden himself.
INGEN af jer homoer som går ind for krig, ved hvad det vil sige at være i krig. Jeg har (som jeg har nævnt i en anden post) oplevet en krig én gang i mit liv... jeg ville tro jeg var mellem 8 og 10 år gammel, og jeg husker det som var det igår. Derfor kan jeg sagtens sætte mig ind hvordan det var i WTC - jeg har selv oplevet denne rædselsfulde handling... jeg har set bygninger kollapse af bombninger FORAN mig... Jeg stod langt væk fra bygningerne, men det var som om det foregik få meter væk fra mig.
Det der er sket i Afghanistan og Irak er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT mere forfærdeligt end det der er sket i New York. 2 fucking fly flyver ind i 2 bygninger, 3000 mennesker dør.
Over MAAAAAAANGE tusinder af bomber bliver smidt i både Afghanistan og Irak... Kan man sige 100.000 bomber = 2 fly? Jeg ville fandme hellere se de to fly ødelægge mit land end at se 100.000 bomber svæve igennem luften.
Så til jer der støtter krigen: I aner IKKE hvad krig er, så jeg synes I skal lukke jeres fede røv... Flyt til Irak eller et andet land hvor er der krig lige pt., og kom tilbage og sig at I støtter krige mod andre lande. Krig er terror, krig er en forfærdelig ting...
Og Anima, du er og bliver en idiot. Der findes seriøst ikke et ord der passer bedre til dig.<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg gider ikke til at kaste med mudder på dig, selv om du kaster mudder på mig [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Du whiner over Krigen i Irak og Afganistan og siger at det er meget mere syndt for Afganerne og Irakerne, men det du ikke kan FATTE det er at netop lige præcis de to krige IKKE ville have forekommet hvis det ikke var på grund af Osama Bin Laden's umenneskelige, feje, kujonagtige, brutale og komplet vanvittige massedrab på uskyldige mennekser!
Var det ikke for den begivenhed som det afskum! Satte igang, så havde der slet ikke været nogen krig i Afganistan eller i Irak, hvem er det vi skal frygte og hade! Det er de fanatiske terrorister, det er DEM som skaber ufred og krig i verden, ikke USA - de sørger blot for at holde den slags magtliderlige galninge i skak! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Var det ikke for USA så havde vi ikke haft beskyttelse imod Komunismen eller Nazismen og vi ved begge at lige netop de to ideologier er skyld i millioner af menneskeliv, folkedrab, etniske udrensninger etc.
Så du skal fandme ikke komme her og prøve at sige at det er USA som er banditterne! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Du kan ikke bare komme og tro at du kan vende det hele på hovedet...
Var det ikke for USA så havde vi stadig Taliban styre hvor kvinder blev stenet offentligt, eller Saddam Hussein som myrdede hundredetusindvis, inklusiv folkedrab mod kurderne med giftgas...
Det er den slags tyraner som vi skal være bange for og det er den slags USA beskytter os imod, så kom ikke her og tro at vi bare skal sætte os ned og vente på alle de forbandede syge diktatur-dømmer rundt omkring i alverdens snuskede bandit lande kan få lov til at udvikle atom våben som de kan tyranisere os andre med, nej jeg siger fandme at vi skal sætte hårdt mod hårdt inden det er for sent [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Principielt er jeg imod krig, men så længe der er folk som Osama og co. som ØNSKER krig og kaos så VIL der blive krig! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Det er fandme ikke noget USA bestemmer om der skal være krig, det er usle Muslimske fundamentalister som forsøger at ødelægge verdensfreden, ved at skabe terror, frygt og had...
Først var der Nazismen, så kom Kommunismen og nu er det Islam, her har du truslen på verdensfreden...
[ 11 September 2003: Besked ændret af: Anima ]
[ 11 September 2003: Besked ændret af: Anima ]
|