Jeg kan skrive under på at hvis det er fordi du har taget mange stimulanser (amfetamin, kokain, MDMA, ecstasy el. lign) så skal du virkelig lytte til de signaler din krop sender dig.
Har selv prøvet at blive rigtigt paranoid af for meget amfetamin i en for kort (eller for lang) periode - og det er virkeligt noget pis! Lad være med at indtage mere, få styr på din krop, få styr på din hjerne.. Dyrk noget motion, få noget ordentligt kost, kom ud og nyd vejret!
Det jeg gjorde da jeg fik det så skidt og begyndte at hallucinere fra hver søndag til om onsdagen var simpelthen at droppe alt hvad der hed stimulanser i et godt stykke tid, jeg havde så godt nok heller ikke lyst til dem, da jeg tydeligt kunne mærke på mig selv hvad de gjorde ved mig, og det var ikke sport behageligt..
En psykose eller en depression er noget rigtigt lort, og skal for alt i verden undgåes.. Prøv om du ikke kan hanke op i dig selv, og sig til dig selv, at du er nødt til at gøre noget inden det løber helt af sporet! Det kan godt være at du føler dig klar til at indtage mere narko når det bliver weekend igen.... men det er du ikke!
Go' vind!