MarLove skrev:
Bong-Kris skrev:
MarLove skrev:
Gad vide om kreaturene slet ikke tripper på alle de svampe, som de jo ikke kan undgå at få med op sammen med græsset?
Hvad kan et trip på svampe medføre af gode ting for en? har aldrig prøvet, eller turdet, men har hørt det er som LSD? Er helt novice på dette område!
der er meget forskel på LSD og svampe, det ikke rigtig til at forklare.. begge er et psykedelia men læs nogle triprapporter og læs lidt på wiki'en så sku du ha en fornemmelse

Ja. Er jo ny her. Fint sted med masser af godt læsestof og sjove indlæg

Er bare nysgerrig og kan finde oplysninger her i gamle indlæg, når jeg lige finder mig tilrette!
Jeg tør ikke svampe, da jeg har haft en depression! Er det ikke en fornuftig beslutning???
uha ser du så kan det være liidt farligt at eksperimentere, men nyere forskning viser at psilocybin faktisk har en positiv virkning på indlagte patienter med psykiske lidelser,
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnska ... 392609.ece men altså med de rette set og settings burde det ikke være så galt, ku gå hen og blive godt for dig, bare læs alt hva du ka og så find ud af med dig selv om det er noget der er forsøget værd.
jeg opfordere ikke til at du gør det, det noget du ska gøre op med dig selv, LSD ka være en træls en at komme igennem hvis man har nogle ting man går og tænker over og føler man ikke har det psykisk godt :/ .. men læs læs læs og gør det op med dig selv

EDIT: havde lige glemt at tilføje, hvis du mener at du ikke vil prøve svampe og vil hoppe direkte til LSD synes jeg det ville være en dum ting at gøre, syre påvirker nogle så folk kommer til at tænke mere end man normalt gør og det KAN hive nogle grusomme ting frem som man evt. har oplevet. HVIS jeg var dig ville jeg starte med en meget lille dosis svampe (HVIS jeg valgte at eksperimenter) og så forsøge sig lidt frem, IMO vil jeg sige at LSD'en er lidt farligere at eksperimentere med.
men HUSK, det var ikke nogen opfordring til du ska gøre det
---
Visual Mind skrev:
MarLove: Det er en fornuftig beslutning og det vedr. nok de fleste psykedeliske stoffer. Men det kommer igen an på hver person og deres egen vurdering af deres sindstilstand

Men som udgangspunkt vil jeg sige det er meget fornuftigt. Generelt folk der lægger afstand til stoffer er fornuftige mennesker (hvad det angår). Dermed ikke sagt, at folk der benytter sig af stoffer, ikke er fornuftige mennesker

Edit: Har været ude et par timer uden at se så meget som 1 eneste svamp af nogen art -.-
Og er mega smadret efter at have cyklet omkring 15-20 km i jagten på en mark, uden at finde nogen... tålmodigheden er ved at slippe op, men heldigvis er det et fantastisk vejr vi har fået i dag

lyder sku som en træls tur :S .. men er sæson'en over endnu eller ka vi forvente der kommer flere ? fordi at der er da ikke blevet helvedes koldt endnu og mener da bestemt de stadig ka findes

?