Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Som titlen anskyder, så kunne jeg godt tænke mig at vide mere om hvad for en interaktion der sker mellem psilocybin og alkohol.

For nylig havde jeg et kedeligt trip hvor det aldrig rigtig udviklede sig til noget som helst, og dagen efter var der lidt fest hos mig, og i min brandert spiste jeg så de 8g jeg havde tilbage.. Lidt vildt i retrospekt, og også i gerningsøjeblikket.. Sagen er den at jeg mener de har mistet potens. Udover det havde jeg tolerence fra dagen før. Nå;

Jeg kan ikke huske at have været så forvirret nogensinde før, det må jeg sige - forvirringen den var da total. Er det ofte jeres oplevelse når I blander de to ting? Og er der noget 'officiel' data på dette her, for jeg kan ikke finde noget.. Normalt synes jeg sagtens man kan drikke et par øl i et svampe trip uden decideret at ødelægge det, og førnævnte eksempel er selvfølgelig lidt ekstremt, og omvendt mht. rækkefølgen..

Hvad siger I?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Altså.. Da jeg eksperimenterede meget med svampene sidste sommer, prøvede jeg også at spise 3+-g ? mener jeg det var, da jeg kom hjem fra en druk tur. Jeg husker ikke alt hvad jeg fortog mig, men jeg kan huske at det bestemt var et af de vildeste trips jeg har haft, og jeg følte virkelig at jeg fik ændret på nogle ting, rent mentalt den nat/morgen (positive.. :lol:) Men jeg kan dog huske at jeg også havde et voldsomt bodyload, da jeg var ved at få tømmermænd om morgnen. Tømmermænd blandet med den generelle forgiftede fornemmelse man kan få af svampe på høje doser er ikke win win! :) Men udover det var det et fint og vildt trip, men det blev dog også noget mere sløret, og forvirret, hvilke også resulterede i at jeg ikke kan huske alt hvad der skete, den dag i dag :)

Jeg har også prøvet at spise svampene først, og så sidde og drikke bajere hele dagen/aftnen med en ven (dårlig HR i know! :D) Der synes jeg til gengæld at svamperusen blev overrumplet en del af alkoholens virkning, så det kunne måske godt have noget at gøre med rækkefølgen som du også selv nævner, men da jeg ikke har prøvet kombinationen mere end et par gange eller 3, så kan jeg ikke fortælle dig det med sikkerhed.

Udover det vil jeg ikke anbefale folk at drikke alkohol samtidig med at de tripper psykedelika, men det er mere en smagssag, og så det faktum at det er mere stressende at være påvirket af to forskellige slags rusmidler på en gang. Så hvis man er nybegynder kunne man måske forestille sig, at trippet lettere kunne udvikle sig i en negativ retning.

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
jeg var for nylig til en fest, hvor jeg indtog hvad der svarer til 0,5 g siger mit øjemål mig. Der havde jeg det bare dejligt, det visuelle kunne godt blive lidt vildt hvis jeg ikke fokuserede på noget, men kunne sagtens fokusere og snakke med folk, selvom jeg både var skæv, fuld og på svampe. Men havde jeg taget mere end den lille dosis jeg fik der, havde jeg nemt få for meget, på samme tid var det også lidt som om at alkoholen tog toppen af det følelsesmæssige i trippet.

Mit råd til folk der tænker på at blande de 2 ting, vil jeg anbefale jer at vente til svamperusen har trådt ind, så kan man evt. dele en flaske champagne på plateauet, det har jeg i hvert fald gode erfaringer med på LSD :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har også prøvet at mikse svampe og alkohol en del gange, og min erfaring er præcis den samme. Generelt får man et meget forvirret, og sløret trip, som mest af alt bare ender med at man render forholdsvis lam rundt i nogle timer. Det er på ingen måde den fantastiske oplevelse som når svampene står alene. Af den årsag prøver jeg så vidt muligt at undgå at blande disse to ting. :)

Jeg havde det samme med alkohol og cannabis dengang jeg røg. Der var bestemt ingen synergi what-so-ever.

Dedikeret medlem

Citat:
Generelt får man et meget forvirret, og sløret trip, som mest af alt bare ender med at man render forholdsvis lam rundt i nogle timer. Det er på ingen måde den fantastiske oplevelse som når svampene står alene.

Det er jeg helt enig i. Jeg har (desværre) også prøvet den kombo nogle gange, og jeg synes det giver et overfladisk, følelsesmæssigt lammet trip med et heftigt bodyload (i den grad at jeg nogen gange har haft meget svært ved bare at rejse mig op på en relativt høj dosis med nogle øl indenbords). Ikke anbefalelsesværdigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
I see, jamen så er jeg ikke den eneste der oplever forvirring, anti-klarhed. Jeg kan godt nikke genkendene til bodyload'et også.
Ja, men altså der er ingen grund til at ødelægge et trip med alkohol jo - men man kan godt drikke et par stykker, kommer også an hvordan man lige synes det går an den pågældende dag osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]