Altså.. Da jeg eksperimenterede meget med svampene sidste sommer, prøvede jeg også at spise 3+-g ? mener jeg det var, da jeg kom hjem fra en druk tur. Jeg husker ikke alt hvad jeg fortog mig, men jeg kan huske at det bestemt var et af de vildeste trips jeg har haft, og jeg følte virkelig at jeg fik ændret på nogle ting, rent mentalt den nat/morgen (positive..

) Men jeg kan dog huske at jeg også havde et voldsomt bodyload, da jeg var ved at få tømmermænd om morgnen. Tømmermænd blandet med den generelle forgiftede fornemmelse man kan få af svampe på høje doser er ikke win win!

Men udover det var det et fint og vildt trip, men det blev dog også noget mere sløret, og forvirret, hvilke også resulterede i at jeg ikke kan huske alt hvad der skete, den dag i dag

Jeg har også prøvet at spise svampene først, og så sidde og drikke bajere hele dagen/aftnen med en ven (dårlig HR i know!

) Der synes jeg til gengæld at svamperusen blev overrumplet en del af alkoholens virkning, så det kunne måske godt have noget at gøre med rækkefølgen som du også selv nævner, men da jeg ikke har prøvet kombinationen mere end et par gange eller 3, så kan jeg ikke fortælle dig det med sikkerhed.
Udover det vil jeg ikke anbefale folk at drikke alkohol samtidig med at de tripper psykedelika, men det er mere en smagssag, og så det faktum at det er mere stressende at være påvirket af to forskellige slags rusmidler på en gang. Så hvis man er nybegynder kunne man måske forestille sig, at trippet lettere kunne udvikle sig i en negativ retning.
Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.