kof skrev:
Kan man ikke føle sig nok så klar til psykedelika, og så alligevel blive revet rundt psykisk eller ?
(undskyld hvis jeg stjæler tråden)
jo selvfølgelig.
ChiQah skrev:
Så kan jeg slet ikke sætte mig ind i, hvordan psykedelika påvirker psyken. For det jeg oplever, når jeg har holdt mig vågen for lang tid, er papanoia, angst, frygt, osv .. Det er sådan, jeg har forestillet mig, det også ville være, hvis man fik et bad trip. Og derfor jeg er bange for at prøve det, da det jeg har oplevet, flænser en op indvendigt. Men nu er jeg så fuldstændig på bar bund.
psykedelika virker meget forskelligt og os fra person til person.
Og er nok meget svært at forklare uden at lave en trip rapport, eller noget.
Ens sindstilstand er meget påvirket af omgivelserne. Jeg har fx skulle gå over en vej og inden jeg nåede over blev lyset rødt, hvilket var verdens undergang.
Det handler bare om at havde det sjovt og hvis du får nederen på, skal du bare hurtigt tænke hva ku være sjovt nu? og så fx skifte musik og tåge med dem du tripper med. Dette kan bare være umuligt ved større doser.
Når jeg har skulle trippe forbereder jeg altid alting så der ikke sker nogen uforudsete ting, hvilket kan give mig nedtur på.
Weed-star skrev:
Fordi svampe/LSD overhovedet ikke er nogen fysisk tilstand du befinder dig i du forsvinder fuldstændig fra din krop og helt ned i din underbevidsthed det er en super mærkelig oplevelse
Det kommer så lige an på dosis. Du forsvinder højst sandsynligt ikke fra din krop ved 2gr mexicanske svampe. (lavere doser)