Morten på 14 skrev:
3 gram amf?!?! Du er jo sindssyg... LD50, den dose, hvor 50% dør, ligger på 55mg/kg. Det vil sige at hvis du vejer 70kg, så skal du tage 3,8 gram før der er 50% chance for at dø. Når du så har taget en dosis på 3 gram, så har du nok ligget på 20-25%. Pas lige på fremover.
http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 97113.htmlNu er jeg jo godt klar over, det er et harm-reduction forum og alt muligt.. Men vi har ikke brug for sundhedsstyrelsens skræmmekampagner.. Ja, LD50 ligger på 55mg/kg, men det er for RENT amfetamin. Og det er ikke det han har indtaget..
Jeg vil lige slå fast; jeg er ikke imod dig! Jeg siger ikke, du skal fortælle ham han bare skal give den gas, slet ikke.. Men man skal også passe på at slynge om sig med tal og data, og ikke fortælle alle detaljerne

(såsom, at LD50 på 55mg/kg er for 100% rent amfetamin)
..........
Og ja. Når du har ADHD, skal du nok ikke forvente ret meget af dit amf.. Amf fungerer nogenlunde ligesom dine ADHD piller (hvis du får medicin), og hjælper din hjerne med at falde til ro, og få overblik.. De fysiske ting såsom øget forbrænding, udvidede pupiller o.s.v. får du stadig, men du bliver ikke blæst.
- Derudover ; hvis du har tænkt dig at prøve syre, så sæt dig ind i tingene.. Som andre nævner, så læs nogle trip-rapporter, og en "tripsitter" (en person der ikke er påvirket, ELLER en meget erfaren tripper) er aldrig nogen dårlig idé..