Hey folk. Jeg er ny herinde, og ved egentlig ikke hvordan det forgår?

Men min idé med at være bruger her er faktisk at rådgive, og gøre et forsøg på at hjælpe/vejlede misbrugere/forbrugere til et bedere liv uden hash/stoffer..
Jeg har selv været clean i 1 1/2år. Brugt tid i dagbehandling (unge-gruppe), individuel behandling og døgbehandling.
Jeg har erfaring indenfor det område! Jeg er selv et ungt menneske og ved hvor hammer hårdt det er, ikke at tage beslutningen, men at tage sig selv alvorligt når det kommer til beslutningen - vil jeg være clean eller ej??
Jeg startede med hash engang imellem, som så blev til hver dag. Jeg kom på institution. Og holdte mig så fra det, på trods af at det var omkring mig. Jeg hoppede så fra institution til institution, pga dårlig adfærd. Jeg kom så på en institution på sydsjælland, og det var der det så startede for alvor..
Så fandt jeg en omgangskreds der mindede om mig selv. Og det gik så ud på kriminalitet hash og narko! for at gøre en lang historie kort var jeg der et års tid og blev så smidt ud. Når ja, hvorfor så ikke starte forfra.. Ind i den gamle omgangskred igen som jeg kom fra før. jeg gik i det igen et par år. Blev alvorligt syg oppe i mit hovede og i mine tanker. alt væltede, depression, utilpashed, ja alt skidt. søgte dagbehandling og svingede mellem at ikke ville være clean og SKULLE være clean for min psyke og krops skyld. jamen det tog sgu sine tilbagefald og op igen, sådan 5mdrs tid.
jeg tog en beslutning; at prøve døgbehandling. Er du gal hvor var det bare ikke rart. Afgifting, puha, ingen havde jo sagt det skulle være nemt.. Men jeg klarede det, hele turen

er clean idag. Det var sådan lidt.. (kunne skrive meget mere) men vil gerne give jer der har mod vilje og interesse til at blive clean, en chance for at tygge lidt på den. kan informere jer om at jeg ikke nævner mit køn, alder, navn eller by, for ikke at risikere nogen gamle bekendtskaber. Men skriv, vil tjekke debatten et par gange om ugen.