Undskyld det lyder måske dumt det jeg siger nu, jeg er ikke helt ædru men jeg gør mit bedste.
men tror du ikke bare du har gået og tænkt for meget over det... ?
Det er normalt at blive nervøs og paranoid når man har røget lidt skunk og ikke kender til følelsen
evt kommer til at ryge lidt for meget, det med dit hjerte er normalt, altså at det banker hårdt og
hurtigt når du bliver påvirket, så det skal du ikke tænke på ( medmindre du fik ondt i brystkasse - vejrtrækningsbesvær og andet )
hvilket angst også kan være skyld i ( hvis den er slem )
Men jeg forstår ikke...... har du haft hjertebanken konstant lige efter den episode ? siden du siger det kan skyldes rygproblemer,
du må altså lige skære det lidt mere ud i pap så det er lettere at forstå
Citat:
Oprettede en tråd om dette lige efter det var sket, da jeg flere gange om dagen oplevede hård hjertebanken.
hvad ? hvor er den tråd ? og oplevede du flere problemer samme dag det var sket eller
i mange dage lige efter ?
Du lyder jo temmelig fornuftig, bare lidt uviden måske, og det lyder
som om du har fået pisket en stemning op inde i dig selv.
Jeg mener - du har angst ? det havde du nok også inden du røg lidt ?
en psykose er jo ikke lige sådan... den plejer du ikke at gå og spekulere
over du har ( ifølge nogle venner jeg kender der har været på den lukkede ) en psykose,
du får lige pludelig at vide af folk omkring dig at du er rivende ragende galt på den,
og ifølge dig er det alle andre der er galt på den og du har ret ( selv om der er mange eksempler -
er dette et typisk eksempel ifølge hvad jeg har set ) men der er jo mange grader af psykoser.
Det værst tænkelige jeg kunne forstille mig der var/er sket med dig
er at skunken har udløst noget angst hos dig ( hvis du slet ikke havde det før og fik det pludselig )
og hvis det er tilfælde burde du måske tale med en læge om det, og ikke ryge mere.
Men hvad jeg tror det er ?
tankekulder.
du må beskrive din episode noget bedre, og ikke gøre den kort.