Nytårsaften med god hr, så jeg havde til aftenen lavet fine gelantine kapsler med 100-110mg MDMA (vasket i acetone og det hele) og nogle 70-80mg til evt. redosering/nybegyndere...
3 mand tager 1 kapsel med de 100-110mg (min vægt er ikke mere nøjagtig end +/- 10mg)... efter 1 time er vi 2 der intet kan mærke mens nummer 3 er påvirket - han hører til den utålmodige type, så under pres afslører han også at han har taget mere ved siden af (fra samme batch bare ikke renset i acetone)...
Nummer 2 har aldrig prøvet det før og kan stadig ikke mærke noget så han forlader selskabet og tager i byen - jeg mister tålmodigheden efter 1½ time og deler (på øjemål) en 70-80mg kapsel i 2 og drikker den ene halvdel i et glas vand... Halv time senere begynder det at rumstere lidt, så jeg snupper den anden halvdel i et glas vand også... 10 minutter senere er jeg totalt blæst gik lige fra at vente på come-up til at være blæst... og så var der ellers fest.
Har altså indtaget knap 200mg hvilket er en ret stor dosis for mig og jeg fik da også en tur ud over det sædvanlige må jeg indrømme...
Men sidder tilbage med spørgsmålet om hvorfor vi ikke fik noget ud af de 100mg. Jeg er ikke vant til at tage større doser end det og indtager det normalt i et glas vand, så jeg gætter på måske optagelsen er langsommere i gelantine kapsler og jeg bare var for utålmodig - hvad er erfaringen med gelantine kapsler og tiden?
Nummer 2 redoserede ikke og fik aldrig en virkning, hvilket jeg har ret svært ved at forstå - 100mg og første gang på MDMA burde da være et sikkert hit... Eneste jeg kan tænke på er at han har diabetes 1 og skyder sig normalt med insulin flere gange om dagen - nogen der ved om insulin/sukkersyge kan påvirke et MDMA trip?
Ellers var de andre ting på plads - en del timer siden vi havde spist (andet end de efterfølgende snacks), ingen der var fulde og ingen der havde indtaget MDMA eller andet for nylig
NB: Vedrørende acetonevasken... 2,2g stærkt stinkende (hospitalslugt) MDMA krystaller (som der i forvejen er gode erfaringer med i omgangskredsen) blev knust og vasket med acetone - det blev til 1.8g fint hvidt og lugtfri pulver der samlede sig i "kager" i kaffefilteret, så det måtte mases ud inden det kunne komme i kapslerne... så umiddelbart gætter jeg på rensningen er gået fint?
Nogen bud - eller skal jeg bare gentage eksperimentet om en måneds tid og se om ikke det bare var en af de dage?