Ja har lige et spørgsmål angående virkningen af hashkager

så kommer lige en lille historie om mit trip og vil egentlig bare vide om jeg var heldig eller om det er så vildt hver gang

(dette var første gang jeg gjorde det og har ikke gjort det siden)
Mig og en kammerat skulle på en klasse tur til tyskernes land, og tænkte derfor "hvorfor ikk spice turen lidt op med nogle kager med tha shit i?" så jeg tog ind til min stam-pusser og hentede 5 g af noget han kaldte TheRealDeal, han sagde godt nok det var det vildeste han havde haft i 6 måneder og at det var hans egen ynglings røg.
Men nå, vi begyndte at bage og smed 3 g i af de ialt 5, og vi endte med at have 6 kager

vi begyndte at spise dem på den 5 timers lange tur, og efter en 45-55 minutter begyndte vi lige pludseligt bare at griner sygt meget af hinanden, uden nogen grund (ligesom et godt grineflip under en normal god ryger). men så lavede vi et stop på en rasteplads, og jeg havde det enlig voll nice, det summede godt nok mærkeligt i mit hoved, men kunne egentlig godt lide føgelsen :p men min kammerat reagerede helt anderledes. han faldt på knæ og fik krampe andfald, som om hele han rygsøjle spændede for fulde 5, mens hans øjne forsvandt helt om i baghoved.
Mens dette skete gik jeg udenfor for at få noget frisk luft, selvom det regnede, rørte det mig ikk at jeg stod i t-shirt, sys bare det var dejligt

alt byttede nærmest farver og summede i en strøm mod mit syn. Resten af dagen var vi bare meget omtågede og kan ikk rigtigt huske så meget fra turen eller hvad vi lavede.
Men nu til spørgsmålet; har jeg været heldig og få et mega sygt trip at kager? eller er det så vildt hver gang?

Skal lige siges at jeg både har taget amf, meth-amf og røget rigtig meget weed, så det er ikk fordi min krop ikke er van til nogle af de gode sager

Lang smører, jeg undskylder