Jeg har et historie til dig topicstarter som du kan vælge at følge.
Mens du er på dit medicin, så begynd at læs lidt af en gut der hedder Adyashanti

du kan også finde lidt taler med ham på YouTube.
Lyt objektivt, åbent og ydmygt til hans ord - og accepter i det stille øjeblik at hvad han siger er sandt - fra det perspektiv det er observeret.
Kort vil jeg prøve at løfte låget for noget du forhåbentlig ved ... du, dig derinde bag ved din tanker, dig lige på nippet før dine følelser, du ved hvem at jeg taler til DIG allerede nu - Namaste -
En depression er når du lader dig kontrollere af hvad der ikke er dig - når vi danner os en statisk selvopfattelse der løber fra fortiden, igennem nutiden og ud i en fremtid vi forestiller os - så bliver det hele så uoverskueligt umuligt, fordi hvordan kan man ændre noget som altid har været, og som man kan se altid vil være?
Dette er når Du kke er i kontakt med 'dig-selv', men fejlagtigt tror at Du er I'et, din hjernes tanker og den indre monolog, som lyder ens dag for dag, når Du identificerer dig med det falske-selv som er den historie dit Ego fortæller om dig-selv, baseret på minder fra en fortid der ikke længere eksisterer, og som kan være fordrejede, de er blot illusioner, drømme, og den historie som dit Ego kan fortælle om dets opfattelse dig - det som dit Ego reflekterer dig-selv i, igennem andre.
Du er ingen af delene.
Zen-Buddhisme .. Taoisme .. Hinduisme ... etc ... 101
Igennem en adskillelse fra og derigennem en forbindelse til alt, vil du opdage at du ikke er dit Ego's ønsker og lyster, eller I'ets tanker og bedrag, ej heller dit falske-selvs identitet som du fejlagtigt så længe har identificeret dig med, pga. vi er vokset op i et samfund der spærer vores sind inde i sig selv.
Socialangst, paranoia, depression og lign. eksisterer kun fordi vi lever efter et dualistisk koncept om hvad der er rigtigt og forkert at tænke, at der findes begreber som godt og ondt.
Psykoaktive farmaceuter kan være nøjagtig ligeså anvendelige til at ændre sindsstemningen som alle andre bevidsthedsændrende substanser som vi psykonauter normalt sværger til ...
Hvad disse psykoaktive farmaceuter ikke gør er at udvide din bevidsthed såsom LCD, LSA, psilocin/4-HO-DMT, DMT og forsåvidt også THC gør. Meditation og hypnose gør det samme.
En artikkel jeg vil mene er spændende læsning for enhver psykonaut er denne ..
http://information.dk/234629Men som altid når man roder med NOGENSOMHELST stoffer bør man sætte sig indgående ind i virkningsmekanismerne af stofferne i hjernen, og vekselvirkningsmekanismerne i mellem stoffet for hånden og andre stoffet man ønsker at blande dem med ... Samtidig med at holde fokus på skadesreduktion ...
Med visdom, ydmyghed, åbenhed og ærlighed (overfor os selv) kan en udforskelse af sindet indefra være en utrolig rewarding experience ..
Namaste <3