Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Each capsules of Reduce 15mg contains
Sibutramine 15mg
Product Description
SIBUTRAMINE belong to the category of appetite suppressant.
The Structural Formula:
1-(4-chlorophenyl)-N,N-dimethyl-a-(2-methylpropyl)-cyclobutanemethanamine
Molecular Formula:C17H26ClN
Molecular Weight:279.85 g/mol
Mechanism Of Action
Inhibits reuptake of norepinephrine,

1-(4-chlorophenyl)-N,N-dimethyl-a-(2-methylpropyl)-cyclobutanemethanamine

http://en.wikipedia.org/wiki/Sibutramine

Vil lige høre om der er nogen som har personlig erfarring mht til disse brugt som slankemiddel.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Der findes ingen trylle piller. Den eneste vej frem er sund kost og motion ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er generelt mange seriøse risici forbundet med det præperat. Hvis du virkelig vil i gang med det, skal du selv være læge, da jeg tvivler på, at du kan få mange råd fra egen læge, udover at det er en dum ide - og når det endda er trukket af markedet, ser jeg ikke, at lægen skulle hjælpe. Det er i hvert fald ikke noget, du skal gå i gang med at tage uden at vide ligeså meget om dig selv, som din læge gør. Siden du spørger her inde, virker det ikke til, at du har meget viden.
Så bare lad være.

Medlem

Jeg har personlig erfaringer med sibutramine 15mg i Reductil. Hvordan min erfaring er, må lige vente til jeg kommer hjem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Drop slankepiller. Hvis det er fordi du vil tabe dig og vedligeholde den vægt, så glem de piller. Det er ikke vejen frem. Hvis du ikke ændre din livstil vil du tage det hele på igen, når du stopper med pillerne. FOr du har vel ikke lyst til at æde dem hele livet for at være tynd?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Blodsplat said it..

Det er ikke fordi du ikke kan tabe dig på slankepiller, for det kan du sagtens! Ved dog ikke lige med det præparat du har tænkt dig at anvende, men har selv erfaringer med rent ephedrin.. (Dårlig HR) Men det kan på ingen måde anbefales! Når man er på et appetitnedsættende middel, vil du jo ikke have den appetit som du er vant til, men når du stopper på det vender denne appetit tilbage! Jeg tabte mig, men den dag idag har jeg taget meget mere på end jeg tabte mig.. Hvis du virkelig vil gøre noget seriøst ud af dit vægttab, så en sund kost og motion vejen frem.. Selvom du sikkert er blevet fortalt dette utallige gange ;) Det er i bund og grund spild af penge...

Cannabis entusiast

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
"Studies are ongoing into reports of sudden death, heart failure, renal failure and gastrointestinal problems."

Det lyder ikke umiddelbart til at være risikoen værd. Især ikke når man tænker på at et vedvarende vægttab _kræver_ en ændret livsstil, som man lige så godt kunne lægge for døren fra starten.
selvfølgelig kan et diet-supplement hjælpe én igang med den sværeste fase, men jeg ville nok vælge et andet hjælpemiddel.

Glæder mig til at høre hvad Honey har at fortælle

Insane psychedelia user!

Dyrk motion, spis vegansk og drop raffineret sukker, færdigretter og fastfood. Så vil jeg garantere dig for at du taber dig. Vidundermidler findes ikke.

Hvis du absolut insisterer på at tage noget, hvorfor så ikke amfetamin - det ved man trods alt hvad er.

Medlem

TATP skrev:
Glæder mig til at høre hvad Honey har at fortælle

Hvad vil du høre?
Noget specielt du tænker på?

Ja man kan sagtens bruge sibutramine til at tabe sig på, jeg tabte mig ekstremt hurtigt, men der er selvfølgelig nogle ubehagelig bivrkninger ved dem.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
fik du sibutramine på recept? - hvad gav lægen af advarsler og ting du skulle være opmærksomme på?
oplevede du nogle udtalte bivirkninger? hvor lang var din behandling?
har du prøvet andre midler, med eller uden held, før du prøvede dette?
tror det var det:)

Medlem

TATP skrev:
fik du sibutramine på recept? - hvad gav lægen af advarsler og ting du skulle være opmærksomme på?
oplevede du nogle udtalte bivirkninger? hvor lang var din behandling?
har du prøvet andre midler, med eller uden held, før du prøvede dette?
tror det var det:)

1. Nej fik ikke udskrevet sibutramine af min daværende læge, fordi hun ikke gad og lytte til mig på hvordan jeg havde det. Derimod foreslog hun de sædvanlig råd, om at spise sundt og dyrke motion.
Det var det hun så som ’’vejen frem, for at tabe sig’’.

2. Min læge kunne ikke rigtigt give mig advarsler på ting jeg skulle være opmærksom på, da jeg som sagt ikke fik udskrevet dem af hende. Jeg læste op på det, men det var sådan set også det.

3. Jeg synes ikke de fysiske bivirkninger var så slemme igen. Dem vi alle sammen kender. : svimmelhed/forvirring, nedsat appetit, svedtendens, og mundtørhed. Svækket immunforsvar.
Det var dem jeg var påvirket af fysisk set.

4. Jeg tog det kun på en periode på 2 måneder, fordi jeg psykisk fik det værre.
Det lykkes mig dog stadig at tabe mig 8-10kg, taget i betragtning at jeg ikke ændrede mine kostvaner.

5. Sibutramine er det eneste jeg har brugt som slankemiddel.
Selvfølgeligt har jeg prøvet det med sund kost, men det kræver jo man spiser 5-6 små måltider om dagen, og jeg kan dårlig nok klare at spise. Sådan har det være de sidste 10 år, så jo har forsøgt andet, det gik bare slet ikke.

Jeg siger ikke at slankemidler er vejen frem, men at det virker.
I brugen af sibutramine er der nogle signaler man skal lægge mærke til, ellers så kan det gå galt. Ikke nødvendigvis som det skete for mig, det er min egen skyld at det endte såd an.
Den vigtige del er også omlægning af ens kost, ellers risikerer man at man tager på igen på længere sigt.

Jeg har bare gjort mine egne iagttagelser, på hvordan jeg reagerede fysisk og psykisk, og det er dem jeg har givet videre her.

Senest rettet af Honey 22 jan 2011 02:14, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
Dyrk motion, spis vegansk og drop raffineret sukker, færdigretter og fastfood. Så vil jeg garantere dig for at du taber dig. Vidundermidler findes ikke.

Hvis du absolut insisterer på at tage noget, hvorfor så ikke amfetamin - det ved man trods alt hvad er.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=23556
Drugs og træning?

Dedikeret medlem

Tak for hjælpen Honey :) Rart med lidt forståelse ;o)

Insane psychedelia user!

Ja, Kof, hvor vil du gerne hen med linket?

Medlem
Brugeravatar

Jeg qoutede dig bare fordi dit indlæg handlede om amfetamin og kure og træning, og trådene også gjorde det, for der er nogle ret gode svar mht træning og slankekure af fx Halugenlampe :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg brugte t3 og clenbuterol og ECA stack til at tabe mig samtidige med jeg ændrede livsstil og kost vaner og smed alligevel 25kg på 1½månede

Medlem

Redutil - Sibutramin 15mg

De fungerer fint til at kickstarte et vægttab, men de kan ikkw stå alene. Kostomlægning og motion, så skal du bare se.

Start med3 mdr´s behandling. Vær opmærksom på bivirkninger som uro - kan være ubehageligt

Dedikeret medlem

Tak peter pedal skal det forståes som uro af fysisk eller psykisk karakter eller begge?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Honey skrev:
1. Nej fik ikke udskrevet sibutramine af min daværende læge, fordi hun ikke gad og lytte til mig på hvordan jeg havde det. Derimod foreslog hun de sædvanlig råd, om at spise sundt og dyrke motion.
Det var det hun så som ’’vejen frem, for at tabe sig’’.

2. Min læge kunne ikke rigtigt give mig advarsler på ting jeg skulle være opmærksom på, da jeg som sagt ikke fik udskrevet dem af hende. Jeg læste op på det, men det var sådan set også det.

3. Jeg synes ikke de fysiske bivirkninger var så slemme igen. Dem vi alle sammen kender. : svimmelhed/forvirring, nedsat appetit, svedtendens, og mundtørhed. Svækket immunforsvar.
Det var dem jeg var påvirket af fysisk set.

4. Jeg tog det kun på en periode på 2 måneder, fordi jeg psykisk fik det værre.
Det lykkes mig dog stadig at tabe mig 8-10kg, taget i betragtning at jeg ikke ændrede mine kostvaner.

5. Sibutramine er det eneste jeg har brugt som slankemiddel.
Selvfølgeligt har jeg prøvet det med sund kost, men det kræver jo man spiser 5-6 små måltider om dagen, og jeg kan dårlig nok klare at spise 1. Sådan har det være de sidste 10 år, så jo har forsøgt andet, det gik bare slet ikke.

Jeg siger ikke at slankemidler er vejen frem, men at det virker.
I brugen af sibutramine er der nogle signaler man skal lægge mærke til, ellers så kan det gå galt. Ikke nødvendigvis som det skete for mig, det er min egen skyld at det endte sådan.
Den vigtige del er også omlægning af ens kost, ellers risikerer man at man tager på igen på længere sigt.

Jeg har bare gjort mine egne iagttagelser, på hvordan jeg reagerede fyfisk og psykisk, og det er dem jeg har givet videre her.

Undskyld meget jeg siger det, men det lyder ikke som om du ville det nok. Jeg siger det fordi jeg selv har gennemgået samme proces mht. at spise godt og træne - du virker nærmest irriteret over at din læge gav dig et korrekt råd om hvad vejen frem er for folk der gerne vil tabe sig?

Hvis du "knap nok" kan spise et måltid og samtidigt tog eller tager slankemedicin, lyder det til gengæld som om du er farligt tæt på at lide af spisevægring. Har du problemer med dit eget billede af din krop, eller undlader du at spise ford du ikke vil veje mere? Så er det det du skal sige til din læge, ikke at du vil tabe dig. Tro mig, du bliver glad for at du gjorde det!

Medlem

zoede skrev:
Jeg brugte t3 og clenbuterol og ECA stack til at tabe mig samtidige med jeg ændrede livsstil og kost vaner og smed alligevel 25kg på 1½månede

25 kg, det var ikke så lidt igen.

Tillykke med det. :-)

Det er da klart bedre hvis man ændre livsstil og kost vaner om, så taber man sig automatiske mere.
Det siger sig selv.

Har du så kunne holde vægten eller har du tabt dig ydeligere efter du er stoppet?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]