Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hashpsykose?
Junior medlem

Hey, er en mand på 18. En af de første gange jeg røg hash, røg jeg noget virkelig god sort maroc, jeg gik helt i panik og troede seriøst jeg skulle dø... Efter det har jeg røget hash uden de store problemer, bare blevet dejlig skæv :D. Men her for nylig røg jeg en 3g med en ven, har røget større joints end det før, men den her gang gik det helt galt, jeg havde ikke spist eller drukket særlig meget den dag, så jeg blev godt skæv. Jeg begyndte at få det dårligt og ville have noget frisk luft, så jeg rejse mig hurtigt op, og gik direkte mod udgangen, men jeg begyndte at vakle, og prøvede at læne mig op af en cola automat, jeg følte jeg gik ind i automaten og tog hænderne op foran hovedet, og kunne mærke plastiken bøje (men har fået fortalt jeg gik ind i en jernstolpe som lå i den anden ende af lokalet med hovedet først). Jeg gik i gluvet og gik ud, min ven fik mig hjulpet op, men ku ikke rigtig tænke klart kan jeg huske, jeg væltede så igen og går ud som et lys, jeg ligger så og drømmer kan jeg huske (de andre sagde jeg havde åbne øjne og var helt bleg)pludselig går min drøm over i jeg er udsat for kinessisk vandt tortur, pludselig føler jeg at jeg drukner og vågner lidt op ved de står og hæler vand i hovedet på mig. Jeg bliver så lidt frisk og min ven får mig uden for, og får mig sat ned, og jeg begynder så at tænke klart.

Jeg tror selv det er en kombi af for lidt vand, for det hjalp virkelig meget da jeg fik noget at drikke, og at jeg måske rejste mig for hurtigt op, men nogen der kan sige mig og jeg helt burde stoppe med hash eller hvad? Og jeg har aldrig helt forstået hva en hashpsykose er, noget der kan forklare mig det, har nemlig fået af vide at det er når man begynder at snakke meget langsomt og bliver meget sløv, selv når man ikke ryger.

Har selv set flere få en blackout efter hash, men mine venner sagde osse de aldrig havde set så slemt et blackout før.

Titel:
Medlem

Der er stor forskel på overdosering og psykose. Psykosen er af mere vedvarende karakter. Hvor man går rundt uger og måneder efter og stadig har det dårligt. Overdosering og en dårlig fysisk tilstand giver bare en en lektie i at man skal tænke sig mere om næste gang.

Mvh.
Anarkrig

Titel: skidt
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Hey Sunshine... Det lyder som et textbook bad trip. For nylig oplevede jeg faktisk det samme.

Jeg har siden da ikke rigtig turde ryge mig optimalt skæv. Jeg fik det fysisk rigtig dårligt og brækkede mig meget.
Jeg var bange.. rigtig bange. Følte at alle småproblemer og unfinished buissness bare kom flyvende imod mig som små angreb. Jeg havde heller aldrig prøvet noget lign.

Jeg har erfaret mig at det faktisk er ret normalt, forstået på den måde der faktisk er mange der har prøvet den slags ting. Det er selvfølgelig ubehageligt. Mit råd til dig er at hvis du fortsætter med at ryge, ved ikke hvor meget du ryger til daglig jo, så tag det stille og roligt. Ryg langsomt. Hvis du f.eks ryger en joint med en ven eller lign så vent til du har nået optimal skævert på den joint før i laver en ny.

Det har virket ok for mig.

Hygge

Titel:
Dedikeret medlem

jeg prøvede engang nogen i den stil:

Jeg havde lige suget et hoved. Og ligeså snart jeg havde exhaleret, blev jeg svimmen ad helveds til. jeg måtte også ud og have noget frisk luft for følte jeg blev kvalt. da jeg kom ud fik jeg sorte pletter for øjene, og svedture så kraftigt at jeg bogstaveligtalt flåede mine trøjer af (skal lige siges det var -5 grader og sne) og dog var det stadigvæk for varm. Så tog jeg 2 skridt og så lettede en solid stråle fra min mavesæk.

det er den eneste gang jeg har haft et badtrip på den måde. :roll: er du sindssyg hvor er det klamt at have det sådan.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sunshine2003 skrev:
Og jeg har aldrig helt forstået hva en hashpsykose er, noget der kan forklare mig det, har nemlig fået af vide at det er når man begynder at snakke meget langsomt og bliver meget sløv, selv når man ikke ryger.

En psykose er når der sker en forvrængning, altså at du oplever noget, der er uvirkeligt. Normalt vil man sige, at en egentlig psykose kræver længere varighed. Hvis du f.eks. røg dig skæv og blev så angst, at det fulgte dig en uges tid, kunne man sige at du havde haft en hashpsykose.

Normalt er hashpsykoser kortvarige.

Som du måske kan regne ud, så kan du nemt have psykotiske oplevelser under rusen. For mange stoffer er det såmænd en direkte tilsigtet virkning, at virkeligheden bliver forvrænget i takt med indtagelsen af stoffet. Det betyder bare ikke, at du har en psykose. Man kan sagtens have psykotiske oplevelser uden at have en psykose.

Og for lige at nævne den med skizofreni. Hash forårsager ikke skizofreni (ifølge Peter Ege, der er sociallæge ved Kbh. kommune). Der er nemlig ikke kommet flere skizofrene, når man sammenligner tiden før og efter hash blev introduceret i større målestok i den vestlige verden. Til gengæld kan hash på mange områder forværre sygdomsforløbet og forværre behandlingen for skizofrene. Og der er en meget stor overvægt af skizofrene, der ryger hash. Det er vist uvist, hvorfor de skizofrene har denne trang til hashen: er det for at modvirke bivirkninger af behandlingen med antipsykotika, er det fordi de selv føler at det hjælper? Juryen er ude på spørgsmålet.

Men pas på dig selv. Det lyder som om du går hårdt til den.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lyder ikke som en psykose for mig. Jeg fik uheldigvis en psykose på festivallen sidste år. Jeg havde taget, dum som jeg dengang var, amfetamin hele ugen, og røget umenneskelig store mængder hash.

Jeg endte med at sove tyve timer den ene dag, og vågnede skæv op, og havde følelsen af, at alle snakkede om mig (jeg hørte hele tiden stemmer, og fik dem til at lyde som om, de snakkede om mig), og at alle kiggede på mig.

Jeg følte mig som et såret dyr.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Offtopic:
Søren Putte skrev:
jeg prøvede engang nogen i den stil:

Jeg havde lige suget et hoved. Og ligeså snart jeg havde exhaleret, blev jeg svimmen ad helveds til. jeg måtte også ud og have noget frisk luft for følte jeg blev kvalt. da jeg kom ud fik jeg sorte pletter for øjene, og svedture så kraftigt at jeg bogstaveligtalt flåede mine trøjer af (skal lige siges det var -5 grader og sne) og dog var det stadigvæk for varm. Så tog jeg 2 skridt og så lettede en solid stråle fra min mavesæk.

det er den eneste gang jeg har haft et badtrip på den måde. :roll: er du sindssyg hvor er det klamt at have det sådan.

Det du omtaler lyder som en kraftig nikotin-OD. Jeg prøvede engang at suge et ordentligt bonghovede, der desværre ikke var ristet nok. Mit blik blev sløret, jeg blev meget svimmel, jeg svedte urimeligt meget og havde det meget sært i maven (men undgik dog at knække mig, nøjedes med at bøvse højlydt). Fem minutter efter var den meget ubehagelige nikotinrus væk, og jeg sad tilbage med en ganske almindelig skævert. Men det var fandme overvældende og ubehageligt mens det varede!

Jeg ryger dog ikke smøger, så jeg er muligvis lidt mere følsom overfor nikotin end de fleste hashrygere (da hashrygere som oftest ryger smøger ved siden af).

Ontopic:

sunshine2003 skrev:
Jeg begyndte at få det dårligt og ville have noget frisk luft, så jeg rejse mig hurtigt op, og gik direkte mod udgangen, men jeg begyndte at vakle, og prøvede at læne mig op af en cola automat...

Det lyder ikke som en psykose, men nærmere som at du rejste dig for hurtigt op, efter at have siddet ned længe. Jeg ved ikke hvad der sker i kroppen, men hvis man rejser sig for hurtigt op efter at have siddet/ligget ned længe, så kan man godt blive meget svimmel og/eller besvime. Dengang jeg var en bette knøs fandt jeg ud af at jeg kunne inducere den slags blackout ved at ligge i 10 minutter og så rejse mig op samtidig med jeg holdt vejret, hvilket jeg fandt vældig underholdende. Lige indtil jeg vågede på gulvet med en gevaldig hovedpine, og et par bekymrede forældre der spurgte hvad pokker jeg havde gang i... Ak, den ungdommelige dumhed!

Men prøv at spise og drikke godt inden du ryger, og lad være med at rejse dig for hurtigt op. Det burde hjælpe - og nogen psykose har du ihvertfald ikke!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Som Mecka siger er det bedst at spise og drikke før du ryger.

Jeg tror blodsukkeret bliver lavere efter man har røget. Har prøvet at få det dårligt af et bonghoved engang. Jeg fik en kombination af nikotinshock og lavt blodsukker. Blev helt bleg i ansigtet, koldsved og var meget dårlig og svimmel. Fik det dog helt fint igen, efter en hurtig tur ned til bageren :). Flere af mine bongvenner har prøvet lign. på et eller andet tidspunkt. Det er bare med at få noget at spise så hurtigt som muligt.

Meget dumt at tage et bonghoved på tom mave, men man lærer vel af sine fejl, eh?

Det er dog langt fra en hashpsykose du har haft...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hylle skrev:
Jeg tror blodsukkeret bliver lavere efter man har røget. Har prøvet at få det dårligt af et bonghoved engang. Jeg fik en kombination af nikotinshock og lavt blodsukker.

De videnskabelige undersøgelser på området har ikke vist at blodsukkeret falder. Jeg har selv hørt anekdotale beviser både for og imod blodsukkerhypotesen fra folk med sukkersyge, men jeg sætter indtil andet er bevist min lid til videnskaben.

Titel:
Junior medlem

Jeg har prøvet noget lign.

ALT var grusomt og farligt og jeg troede osse jeg skulle dø af hjerte anfald eller det jeg spiste eller at mine venner gjorde mig noget..

Jeg ville stoppe helt med hashen..

Det er netop osse blevet bekræftet at jeg brude i en anden tråd tidligere :)

Titel:
Junior medlem

Ulven kommer, ulven kommer!

Nej, helt seriøst, jeg tror at de fleste folk, der tror at de har været udsat for en såkaldt "hashpsykose", bare har fået et dårligt trip.
Det kan ske for selv den mest hærdede hashryger. :P

Jeg kune i grunden også godt tænke mig at vide mere om hashpsykoser. Hvorfor er det så skide svært at finde medicinsk info omkring det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
det er bla.a fordi der er mange der mener at hash-psykoser slet ikke eksisterer.. hash-psykoser bliver tit deffineret som noget lignende en depression, som føles værre når man ikke ryger.. ud af de folk der er blevet undersøgt for det, har de fleste vist sig at være deprimerede af en helt anden årsag.. det de fleste får de såkaldte psykoser af, er f.eks. at de har en forholdsvis dårlig levestandart, og det er jo ikke ligefrem noget hash hjælper på.. men af en eller anden grund er det tit hash der får skylden.. så vidt jeg ved er der heller ikke en diagnose der hedder "hash-psykose"...

Titel:
Dedikeret medlem

hash-psykosen er vel som du siger alex, blot en betegnelse for en depressiv tilstand, inden for rygermiljøet, og nok også godt promoveret som et skrækeksempel.

Junior medlem

Jeg fik i mandags konstateret en hash-psykose af en narkolæge. Jeg havde været inde i selve psykosen en uge før, hvor lægerne ikke kunne finde ud af hvad jeg fejlede, eftersom jeg i en uge havde blødt ud af mit skridt og fået kæmpe ar på selve penis hovedet. Udover smerter i mit skridt som ikke kan forestilles uden at have oplevelsen var min nyre også ved at stå af. Jeg blev indlagt på Viborg sygehus i 5 dage hvor der dagligt blev taget blodprøver, for at sikre sig at mit blodkredsløb blev forbedret. Det der havde stoppet mine nyrer var muskelvæv. Hvis man strammer sine muskler for meget udskiller musklerne det protein de er opbygget af, samt vævet. Jeg blev udskrevet fra Viborg hospital lørdagen før jeg fik nyheden om psykosen. Da jeg ikke vidste hvad jeg "fejlede" var jeg gået hjem og havde røget igen mandag. Mandag aften gik det så helt galt. Jeg var trådt ind i det dybeste af mig selv, jeg havde tanker som ikke kan beskrives. Jeg var dybt inde hvor jeg stadig idag onsdag aften ikke kan forklare hvad jeg oplevede. Det var som om det jeg oplevede ikke kan beskrives herude fra. Jeg vidste at jeg levede, men havde stadig den fulde overbevisning om at det næste sekund jeg skulle opleve også var det sidste. Denne gang var det hjertet der blev ramt, (rent fysisk kom mit hjerte igennem det hårdeste det har været udsat for) Jeg havde som alle jo nok ved trådt ind i min underbevidsthed og forvoldt mig selv fysisk skade der kunne have dræbt mig. hashen havde trængt ind i min underbevidsthed hvor der sagtens kan gøres fysisk skade. Jeg har prøvet trip af mange forskellige slags, eksempelvis mdma i krystalform som mange kender som et meget kraftigt trip. Psykose-trippet var alt hvad jeg havde prøvet gange en million og mere end det. Det var noget andet, jeg ved at det ikke er noget man kan beskytte sig imod, fordi det netop er noget man kun kan opleve ikke forstå. Jeg forstår det ikke, det eneste jeg forstår er at jeg var gennem mit livs hårdeste kamp den mandag aften. Det var som om jeg brød en barriere. En barriere ind til nogle følelser hvis man kan kalde det for det. Herinde var de følelser som jeg ellers ikke ville have bemærket. Jeg var trådt ind et sted som ikke kan styres af os, derinde er viden eller evner ikke et redskab. Jeg skal ikke kunne sige om det er sådan det er eller om det bare er sådan jeg oplevede det. Jeg ved blot at derinde skulle jeg havde mistet mit liv, og som lægen sagde var næste gang jeg gjorde det sikkert også den sidste. Jeg havde ikke før haft nogen forståelse for hvad en hash-psykose var, og det får jeg heller aldrig tror jeg. Der findes mennesker derude som har brugt deres liv på at forstå deres psykose, jeg bliver måske en af dem. Jeg oplevede den på min måde, også rent fysisk. Jeg var virkelig i livsfare, i ambulancen mandag nat var jeg spændt fast, jeg havde fået lagt drop klar, så de kunne smide mig i koma hvis hjertet stod af. Jeg havde censorer over hele overkroppen og alt muligt andet lir på kroppen. Måske mit psykose-trip var specielt, eller sjældent. Dog kunne jeg stadig være død af det, og er blevet tilbudt hjælp på et afvændingscenter i en nærliggende by, hvor der foregår møder mellem psykose ramte. Lad være at sige at psykosen ikke kan slå ihjel. Hvis det når ind i sjælen, kan det være et spørgsmål om liv eller død. Jeg står nu tilbage med en åben dør til min sjæl som måske aldrig kan lukkes igen. Dette er ikke fysisk farligt, og kan ikke koste liv. Trippet ind i psykosen kan dog stadig koste liv, og dette er også set i mange tilfælde. I ved ikke hvad i leger med, det gjorde jeg ikke. jeg står kun tilbage med vidnen om at jeg har påført mig nogle ar som måske aldrig heler. Jeg så noget derinde som ikke kan beskrives med ord.

Nå ja anyway, jeg ønsker ikke at nogle af jer skal opleve det samme som jeg oplevede og sker det, at jeres ven en dag ligger med fråde om munden og kramper så ring 112. Lortet kan koste liv hvis det når derind hvor det kan nå ind.
Undskyld eventuelle stavefejl eller fejl i ordopsætning eller punktopsætning. Det er sen aften og jeg orker ikke at kigge hele lortet igennem igen. Jeg har fandme et liv som skal leves.

Junior medlem

Lyt til hvad Rubenrs siger.

Jeg har selv lige oplevede det. Fik en psykose for lang tid siden, men vidste det ikke selv. Begyndte at miste min appetit og når jeg spiste fik jeg kvalme, så min vægt dukkede fra 90 kg til 70kg~ på 4 måneder. Jeg begyndte ligeså stille at vågne op om natten svøbt i sved. Kunne heller ikke sove meget mere end 3-5 timer uanset hvor meget hash jeg havde røget. Hashen lavede helt om på mig.
Der er altid en bagside af medaljonen. Skal heller ikke sidde og sige i ikke skal ryge eller gøre hvad i har lyst til, men tag for pokker at lyt til dem det er gået galt for, inden det selv tager den drejning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det lyder nu overhovedet ikke som en psykose Masa.

Junior medlem

Hey boys n' girls.

Jeg er en dreng på nogle 16 år, jeg prøvede hash for 24 timer siden nu. Jeg har ikke haft nogle negative tanker eller noget. Men mit problem er jeg er lidt bekymret, fordi mit syn blinker stadig helt fordi jeg trippede for sygt - Det er min første gang. Alt køre bare langsomt!

er der nogle som har prøvet det før? Jeg er ikke vildt bekymret, men alligevel - det kunne være noget alvorligt, det ved jeg selvfølgelig ikke.

Mange tak!
generalfrede

bannet

Geografisk sted: Himlen :-)
En god reminder som Malkavian har skrevet:
Som du måske kan regne ud, så kan du nemt have psykotiske oplevelser under rusen. For mange stoffer er det såmænd en direkte tilsigtet virkning, at virkeligheden bliver forvrænget i takt med indtagelsen af stoffet. Det betyder bare ikke, at du har en psykose. Man kan sagtens have psykotiske oplevelser uden at have en psykose.

Har man ikke mod på at opleve andre sindstilstande end ens normale, mens rusen står på. Bør man holde sig væk fra rusmidler generalt!

Min forståelse og egne erfaring med forskellen på et godt trip, et bad-trip, en nedtur, en psykose og skizofreni:

Et godt trip har man det godt med at tankerne løber lidt løbsk og man kan acceptere at det bare er fordi man er skæv. Man kan godt være langt væk fra om verdenen og befinde sig i sin egen lille verden uden at fatte ret meget af hvad der foregår. Man kan både have positive og negative tanker, Men hele tiden er man bevidst om at man kommer godt ud på den anden side af rusen. Efter rusen kan tænke tilbage på en vild,sjov,spændende el. oplevelse og stadig være bevidst om, at det var rusen der gjorde tankerne løb løbsk. Man har en behagelig og afslappet følelse i kroppen. Uadtil kan man både være opstemt, stener, snaksalig, fatsvag :), sjov, energisk, kreativ og føle man kan finde løsninger på alverdens forskellige mysterier.. osv. (En kanon fed tilstand)

Et bad trip har man det ikke længere godt med tankerne løber løbsk. Man kan tænke de underligste tanker og har det psykisk skidt. Man vil helst bare rusen forsvinder med det samme. Man føler ikke længere situationen er under kontrol og er ofte angst og muligvis også bange for man bliver ved med at have det sådan. I nogle tilfælde får man det også fysisk dårligt med opkast osv. til følge. For de fleste vil det bad trip forsvinde, når rusen efterhånden fortager sig eller man har sovet en god nats søvn. Får man det sådan ofte, bør man nok overveje at stoppe med at ryge. Da jeg mener det pludselig kan blive fatalt og måske ende med en psykose. Man har en ubehagelig og anstrengt følelse i kroppen. udadtil vil man ofte lukke helt af for om verdenen og bare kæmpe sin egen kamp mod tankerne.

Ved nedtur opnår man en tilstand der ligner det bad-trip jeg beskriver ovenover, hvis man er fuld og bagefter ryger.. Men her består bad-trippet eller nedturen i at alkohol først og hash bagefter, er en rigtig dårlig kombination for de fleste. Især hvis man ikke er vand til at ryge ofte. Man kan virkelig få det skidt! Om det kan udløse en psykose, skal jeg lade være usagt.

En psykose er når tankerne fra nedturen/bad-trippet bliver til virkelighed for brugeren og man ikke kan længere kan skelne mellem hvad der er trip og hvad der er virkelighed, selv heller ikke flere dage efter rusen har lagt sig. Når tanke mylderet bare forsætter og forsætter efter rusen er væk kan man kalde det en psykose. En psykose kan variere fra nogle få dage og til flere år. Nogle kommer aldrig rigtig over det og andre lære at leve med det. Har man haft en mindre psykose bør man stoppe helt eller som det mindste i en lang periode. Har man mod på at udfordre skæbnen kan man forsigtigt prøve til igen. men dette må anses for at være absolut risikabelt, da risikoen for en længere varende psykose er ret så stor. Udadtil kan man tale om de ting man oplever som var det virkelighed for det meste vil man være ret ensporet, da ens tankerne fylder meget. man vil for det meste lukke sig helt ind i sig selv. Men alligevel vil man godt vide at der er noget galt med den måde man agere og tænker på, dog kan man stadig ikke lade tankerne ligge.

Skizofreni er en længere varende tilstand og kan opleves som man ser syner, hører stemmer og oplever at leve i en helt anden verden. Man er for det mest ikke klar over det selv, og man fatter ikke at andre ikke oplever det samme. Man vil oftes også prøve at overbevise om verdenen om at de tager fejl og ens meninger vil være helt forskruet fra virkeligheden. Oftes vil man fordreje tingene til at have en højere eller større mening end de i realiteten har. Man kan også føle man har en eller anden vigtig mission man enten er valgt til at udføre eller at det bare er skæbnen. Men denne tilstand udvikles altså ikke af en hash psykose alene.

Min erfaring er i hvert fald at en hash psykose ikke bare kommer ved første sug af en joint eller uden det er fremprovokeret af et i forvejen svagt sind. Dog kan oplevelsen være så vild for nogle heldigvis yderst få mennesker at de bliver så angste af oplevelsen af at være skæv, at det fremprovokere en angst de i forvejen har i sjælen/generne og måske kan det også fremprovokere en psykose. Men oplevelsen af at ryge kan variere meget afhængig af stemning, humør og hvem man ryger sammen med. Jeg ser risikoen for at få en psykose som yderst minimal hvis man ellers er sund og rask... og selvfølgelig bliver risikoen større jo mere man ryger og jo mere man fjerner sig fra ens eget jeg. Dog ikke uden forbehold for at man på en eller anden måde skal være disponeret via generne/sjælen for at få en psykose. Lever man som skæv i lang tid vil man opleve og dermed også opfatte verden på en anden måde og det kan sætte sine små spor i tankegangen osv. men ikke mere end at når man holder op i længere tid og oplever verden i normal tilstand vil man langsomt finde rytmen igen. Følger man ovenstående burde man være rimelig godt hjulpet og undlad også at ryge over evne(lær din tolerance at kende), da tolerancen er vidt forskellig fra person til person. En der ryger ofte vil hurtig få større tolerance og dermed vil det også kræve mere og mere røg for at opnå samme skævert... Skæverten opleves også forskellig fra person til person og rusen har også noget at gøre med hvilken type plante og faktisk også hvornår i dens modning den er høstet. Jeg kunne jo forsætte i uendeligheder med at tegne og fortælle, men har prøvet at gøre det så kort som muligt og derfor er det heller ikke en fyldest gørende guide.. men bare ment som lidt oplysning af min erfaring, dog lidt firkantet opstillet... Om benævnelserne er korrekt for de forskellige tilstande er ikke sikkert, men noget skulle jeg jo kalde dem for at kende forskel på dem... Men i kan selv kalde dem hvad i vil..

Håber i kan bruge det til noget :-)

Junior medlem

Jeg kan ikke rigtig fokuser eller koncentre mig min krop kilder lidt og jeg har lidt kvalme er jeg efter skæv? for jeg røg for ca 5 dage siden og føler mig lidt sløv og træt hele tiden kan ikke rigtig sove og det og jeg ryster også rimelig lidt er det en hashpchykose eller bare et angstanfald? :|

Junior medlem

Halløj. Må undskylde for at jeg trækker gang i det her gamle emne.

Men jeg er en fyr på 17 der egentlig godt vil prøve at ryge en bette joint eller noget. Men jeg er squ en smule bange for en psykose. Er det rigtig at man kan få en psykose der varer hele livet?
Nogle råd til første gang hvis der er?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]