Lige lidt praktisk information.
Hvis du beslutter dig for ikke at købe færdigrullet, så vil jeg anbefale dig i det mindste at købe færdigrullede cones. Det er ofte ret svært at rulle et ordentligt cone i starten, da det kræver lidt teknik (specielt hvis man gør det på ''oldschool'' måden). Du kan købe dem i 7/11 ved metroen, eller inde på staden ved headshop boderne.
Pusherne er som udgangspunkt hverken aggressive eller på stoffer (og dog, de kan eddermame sparke en chillum bag boderne). Der er dog ting de ikke bryder sig om, og det er ikke altid man lige er klar over det. Første gang mig og mine venner var inde på staden for at købe (dengang vi var miniputter), blev vi afvist ret grumt, for det første fordi vi allesammen stod inde over boden og tjekkede al' hashen ud, det tog os godt og vel 5 minutter. Og så ville vi høre hvor meget vi kunne få for 50 kroner vi havde skrabet sammen

Det kunne de ikke li'.. ''HVOR GAMLE ER I EGENTLIG? I STÅR BARE DER MED ÅBEN MUND OG POLYPPER'' og så smuttede vi.
De steder der er centralt placeret og har stor kø, bør du egentlig undgå (medmindre du bare skal have dig en færdigrullet). De er ikke altid lige friske til at snakke/diskutere produktet, ofte fordi de er møgblæste, også fordi der konstant er kø og de vil bare have en videre.. De små boder derimod har lidt mere overskud, og det er egentlig meget rart når det er første gang, og man er i tvivl om hvad man skal købe.
Og nu ved jeg ikke hvordan du har tænkt dig at komme frem/tilbage, men prøv for alt i verden at undgå metrostationen når du skal hjem. Politiet er begyndt at stå nede for enden af trapperne og udvælge alle dem der ser mistænksomme/skæve ud til visitation, samt nogle civile der står øver ved trapperne - Kort sagt, ITS A TRAP.
Og husk at lighte jointen jævnligt når du ryger alene, den brænder nemt skævt og går ud i forhold til cigaretter

Go ryger