Hej allesammen, jeg er en knægt på 18 fra københavn.
Jeg ved ikke hvor jeg skulle poste denne tråd, så undskyld hvis jeg har lagt den forkert

Det er svært at forklare, men i lang tid, nok 2-3 år har jeg været "ked af det" men kan ikke sætte ord på det?, kan ikke finde ud af hvorfor.
Jeg har røget en del hash, og det får mig på andre tanker.
Har nu holdt pause fra hash i ca 1 månede, da jeg begyndte ikke kunne klare hverdagen uden hashen.
Nok om det,
I tidens løb er det flere ting, som jeg VED har forværret min tilstand, altså at jeg ikke har det godt.
Jeg har gjort mange dumme ting i tidens løb, for 5 uger siden var jeg til en privat fest, hvor jeg blev tilbudt noget pulver ( kan ikke huske hvad det hed) og dum og fuld som jeg var takked jeg pænt tak.
( Ved godt det er så dumt gjort af mig, fik også at vide hvad det var, men kan ikke huske nu)
Kort efter indtagelsen begynder alt at gå hurtigt for mig, alle ting "bevæger sig", lyset bliver skruet op, musikken dæmpes og jeg får en ekstrem kvalme. Ca 15 min efter indtagelsen kan jeg ikke huske hvad jeg har lavet. Jeg fik at vide vi tog i byen.
Efter en tidsramme på ca 2-3 timer var det ligesom jeg "vågnede op", derfra kan jeg huske noget.
Kan huske jeg manglede min bluse, alt mit tøj var beskid, gået i stykker og blod over det hele.
Mine venner kan ikke fortælle mig hvad der er sket, da jeg blev væk fra dem.
Nu er der gået 5 uger, og noget langt inde i mit hovede. En stemme, jeg kan huske fra den after. Bliver ved med at plage mig, den siger:
Har du det godt? er du sikker på du har det godt? Det ser altså ikke godt ud det der osv osv osv. Med en meget mærkelig stemme, og noget siger mig det kunne være politiet/nogle sikkerhedsfolk (lille sidespørgsmål, hvis der er blevet filmet den aften af mig, til fx midt om natten, må de så gerne udgive det?)
men atlså den stemme, bliver ved med at fortælle mig det, og det går mig virkelig virkelig på.
Er der nogle der har samme erfaring med det "stof" jeg indtog, eller har nogen ide om hvad det var?.
Og er der noget jeg kan gøre for ikke at være "ked af det " hele tiden.
Det er meget svært at forkalre hvordan jeg har det, og undskyld hvis jeg skriver på en måde så i ikke forstår det.
Tak på forhånd