Eleusis skrev:
Citat:
Nu har jeg jo været været i psykiatrien for 7 år siden, så det er da ikke ensbetydende med at det virker.
Definer "været i psykiatrien"?
Selvfølgelig findes der uduelige psykiatere, men der findes lige så mange dygtige, kompetente fagfolk. Hvis det første forløb ikke var godt, gælder det om at finde en psykiater som "matcher dig".
Og der er sket en vis udvikling inden for branchen de sidste 7 år: Ny medicin osv.
Citat:
Hvordan kan det komme til at gøre ondt værre, altså i forbindelse med benzoer..?
Tænker du på afhængigheden eller noget helt andet?
Også afhængigheden (som kan tage mange måneder eller år at komme ud af), men også tolerancen som kan stige lynhurtigt. Endeligt kan der ske det som hedder en rebound effekt som følge af benzoer. Øget benzo forbrug kan give mere angst, som igen fører til flere benzoer.
Citat:
Men hvorfor er det så okay for andre og ikke mig..?
Jeg siger ikke at det ikke er ok for dig, bare at det helt generelt, som oftest, ikke er den bedste ide.
Puha det kan du ikke mene, at jeg skal definere.
Nu er det jo ikke kun en jeg har været hos, men 3 forskellige, hvor den sidste var jeg med i et projekt. Og ja mange ting er der sket på 7 år, at jeg har fået det være og begyndt på diverse ting.
Som jeg denne gang holdte for mig selv.
Afhængigheden af benzoer har jeg haft op og vende mange gange, så på det punkt er jeg mere eller mindre ligeglad med, for jeg er overbevist det ikke sker for mig.
Nej men jeg er efterhånden løbet tør før ide, som jeg virkelig ’’brænder for’’
Er træt af sårer andre mennesker om mig, svigte dem men ligeså meget så svigter jeg mig selv.
Quaz >
Jeg har læst mange af dine indlæg, men med et meget skævt smil.
Jeg kan slet ikke på nogen måde følge dig i mange af de ting du har skrevet.
Du skal ikke komme og fortælle mig at andre gør det fordi de er glade, jo på et hvis punkt er de vel glade, men mange gemmer på en hemmelighed.
Mit mål igennem min selvmedicinering er at først og fremmest at stoppe med de ting jeg gør imod mig selv, og hvilket nogen vil jeg ikke videre ind på her. Det står åbent og tydeligt i anden tråd.
Så det er ikke noget jeg har lyst til at rippe op igenl