Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Honey skrev:

"Det jeg prøver at sige er tak, for de vise personer som har kunne holde mig ud.
Støttet mig igennem flere år, men nu er det på tide jeg selv maner mig op, og forsøger selv,
Jeg ved det bliver en lang og svær kamp, med både op og nedture.
Men jeg skal fejre og vinde denne kamp"

Hatten af for det og jeg må sige at læsningen af dine tråde frem til overstående har givet mig modet til selv igen og tage skridet fuld ud jeg vil hurtigst muligt i et afgiftnings sommerhus så jeg kan få stoppet med meth misbruget igen.
Jeg vælger og forsøge det direkte stop fordi jeg ved en nedtrapning vil forlænge den tid hvor jeg vil være til en belastning for mine nære omgivelser - så heller 2 uger hvis jeg får lov eller en uge hvor der er folk som arbejder med abstinente narkomaner end min elskede og vennerne - det vil være ubehageligt for både dem og jeg - så jeg forlader den trygge boble og gør det værste af alt slipper kontrollen.
For det betyder ingen af de kendte hjælpemidler her tænker jeg især skunk og hash, men også muligheden for at blande lidt af hvert fra eget medicin skab giver jeg afkald på og det er ok - eneste ting jeg vil have er at jeg får antipsykotisk og gerne i en rimelig høj mængde seroquel eller truxal 100 mg fordelt morgen aften i den fysiske del af abstinencen.
(Til rette vedkommende - Ja det er meth det viser urin prøve testeren - vil lige sige tak for din vedholdende modstand mod mit yngligs stof og de link du sendte mig for uden den viden jeg fik mig her fra så havde jeg nok mistet fokus).
Jeg lader det her stå i hvor jeg startede med og skrive det - men ligger den også der hvor den høre hjemme i medaljens bagside så har i input - gode ideer så lad os tage den der - og jeg vil bruge det til min hold fokus tråd. På forhånd tak til jer som vil tage jer tiden til og støtte mig i fokuset.

Mvh.

Senest rettet af hehēlios 04 mar 2011 03:40, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fedt, klø på, og lad ikke dine fejltrin gå dig på, men forsøg at tage ved lære af dem :) Se dig selv i situationen hvor du falder i, gennemgå så mange scenarier som muligt inde i dig selv som du kan, derved sætter du også højere forventninger til dig selv, det har hjulpet mig med nedtrapning fra hash flere gange.

Er det din plan, at være fuldstændig clean fremover?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Thumbs up!
Altid fedt at se folk, der vil kæmpe for et bedre velbefindende. Og som Snoezel også er inde på, brug dine fejl som erfaringer. Processen kan være hård at komme igennem, har selv været der, med både hash og lidt hårdere ting, men bare fokuser på dit mål hele vejen igennem. Så længe du har en plan om hvordan du vil have dig selv og dit liv til at udvikle, så kan hjælpe rigtig, rigtig meget.

Go for it! ;)

Medlem

Det lyder da rigtig godt :)

Jeg ønsker dig ihværtifald held og lykke og håber at alt går dig vel :)

Dedikeret medlem

Snoezel skrev: "Er det din plan, at være fuldstændig clean fremover?"

Til den må jeg nok erkende at jeg bliver lidt i tvivl fordi jeg egentlig ik har tænkt mig og smide thc'en helt, men det ville nok være det bedste i og med sidste tilbagefald hang sammen med jeg blev for dovn af hashen - jeg vil i hvertfald være obs på faren og om det skal hedde en joint eller to om aften for at indgå et kompromi med mig selv før jeg hopper ud i det er jeg egentlig ligeglad med for havde jeg vidst hvad meth gør ved mig fysisk og indset eller indrømmet hvad den gør ved mig psykisk så havde jeg ikke tage tilbagefald da jeg gjorde...
Så jeg lover mig selv hashen kommer tilbage, men når afgitningen er ovre så må jeg opveje risikoen der vil være ved at genoptage hash misbruget eller et hash forbrug hvis jeg tror det kan lade sig gøre.
For mig er det meth der er fjenden
har ik spist diazepam siden lørdag og var ik på høj daglig dosis så dem holder jeg mig fra og håber på at det er muligt og komme afsted til afgiftning næste uge, man har vel lov til og håbe på lidt held :)

Tak for skuldre klappene de varmer i en kold tid :)

Dedikeret medlem

Bliver sku nød til og sige farvel til hashen også.. tak for øjne åbneren Snoezel ;o)

Medlem

hehēlios skrev:
Honey skrev:

"Det jeg prøver at sige er tak, for de vise personer som har kunne holde mig ud.
Støttet mig igennem flere år, men nu er det på tide jeg selv maner mig op, og forsøger selv,
Jeg ved det bliver en lang og svær kamp, med både op og nedture.
Men jeg skal fejre og vinde denne kamp"

Hatten af for det og jeg må sige at læsningen af dine tråde frem til overstående har givet mig modet til selv igen og tage skridet fuld ud jeg vil hurtigst muligt i et afgiftnings sommerhus så jeg kan få stoppet med meth misbruget igen.
Jeg vælger og forsøge det direkte stop fordi jeg ved en nedtrapning vil forlænge den tid hvor jeg vil være til en belastning for mine nære omgivelser - så heller 2 uger hvis jeg får lov eller en uge hvor der er folk som arbejder med abstinente narkomaner end min elskede og vennerne - det vil være ubehageligt for både dem og jeg - så jeg forlader den trygge boble og gør det værste af alt slipper kontrollen.
For det betyder ingen af de kendte hjælpemidler her tænker jeg især skunk og hash, men også muligheden for at blande lidt af hvert fra eget medicin skab giver jeg afkald på og det er ok - eneste ting jeg vil have er at jeg får antipsykotisk og gerne i en rimelig høj mængde seroquel eller truxal 100 mg fordelt morgen aften i den fysiske del af abstinencen.
(Til rette vedkommende - Ja det er meth det viser urin prøve testeren - vil lige sige tak for din vedholdende modstand mod mit yngligs stof og de link du sendte mig for uden den viden jeg fik mig her fra så havde jeg nok mistet fokus).
Jeg lader det her stå i hvor jeg startede med og skrive det - men ligger den også der hvor den høre hjemme i medaljens bagside så har i input - gode ideer så lad os tage den der - og jeg vil bruge det til min hold fokus tråd. På forhånd tak til jer som vil tage jer tiden til og støtte mig i fokuset.

Mvh.

Du forstår virkelig at gøre en mundlam, jeg ved slet ikke hvordan jeg skal reagere på det her.
At du har bruge mit digt til så noget som konstruktiv til dit eget misbrug, må have en ende.

Som jeg har skrevet i den anden tråd:

Er rørt til tårer at du har kunne bruge digtet til din egen kamp imod dig selv og sige farvel til noget du har nydt og misbrugt i mange år.

Jeg ved slet ikke hvad jeg ellers skal sige, er mundlam og samtidig løber der så mange følelser igennem kroppen. Jeg kan ikke sætte ord på det.

Jeg ved at det blive en lang og sejr kamp for dig, og er sikker på du nok skal klare den.
Den boble man har bygget op omkring sig, og den kontrol man har, er noget af det sværeste af slippe. Du skal bare sørge for at hænge i.

Jeg er sikker og overbevist om du nok skal klare det med den rette støtte.
Du ved hvor du kan finde mig.

Dedikeret medlem

Tak Honey - vender lige tilbage min støtte kommer og skal have ringet til misbrugscenteret så er lidt nervøs er vist et mildt udtryk :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hehēlios skrev:
Bliver sku nød til og sige farvel til hashen også.. tak for øjne åbneren Snoezel ;o)

Var så lidt :)

Dedikeret medlem

Så fandt jeg et sted starter 14 dages afgiftning søndag også dagcentret :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Super godt! Held og lykke med det!

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem

Tak Fanny :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil også lige sige held og lykke.

Medlem

hehēlios skrev:
Tak Honey - vender lige tilbage min støtte kommer og skal have ringet til misbrugscenteret så er lidt nervøs er vist et mildt udtryk :)

Det er helt iorden.
Du fanger mig bare.

Og tilykke med misbrugscenteret, hold mig updatet om hvordan det går. :-)

Dedikeret medlem

Puha en dag

Var i kø mht behandler på misbrugscenter så tja gik lidt ged i den - da det kræves en behandler derefter en plan og en visitation i kommunenen før at jeg ville kunne komme i afgiftning. De ville ringe senere hvis det var muligt og klemme mig ind et sted, men skulle regne med en uge eller to ventetid.

Øv så jeg ringede til Midtgården, hvor jeg afsluttede min hidtil eneste behandling for og høre om mulighederne for at søge ind andet misbrugscenter anden kommune hvor der ik var vente tid, hvis sådan ellers var muligt.

Herlig opmundrende kommentar fra lederen af den økonomiske afdeling da han besvarede min forespørgsel om hvorvidt jeg havde mulighed for at komme i behandling uden om misbrugscenteret med at oplyse priserne på 14 dage (21 tusinde) og 28 dages (42 tusinde) ophold afsluttende med et ret "humoristisk" "God fornøjelse" dut dut dut

Hm Bøllebob :D

Tak for ideen (betal selv) = aftale søndag afgiftning.

Det gør også at jeg har et minde fra pengepungen jeg kan hygge mig lidt med når tanken om tilbagefaldet senere opstår.
Plus ja god fornøjelse er et ganske godt mantra hvis det sku være.

Så faktisk totalt motiverende - og selvom jeg udfra mit kendskab til mandens IQ må erkende at det ik var det jeg skulle have ud af samtalen.
Så vil jeg lige sige tak til bob. :wink:

Har ringet og sagt hvordan tingene stod til til de gamle av av, men os støtte og alt det der, men den var ik god med mor, hun var der hele vejen sidst og den gjorde ondt.

Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv jeg fik sat handling på og lukket alle huller pånær tomandsstue spørgsmålet som jeg vil have hørt om i morgen sidst jeg var i afgiftning vardet nemlig på dobbelt værelse og det var ik rart på vej ned af at skulle tage hensyn til en fremmed som lå 1.5 meter fra mig og snorkede - dengang var det så tilgengæld kun hashen jeg sku smide nu er det sammen med meth så vil gerne have enkeltværelse og det får jeg ellers går jeg i panik og finder stedet som har mulighed for enkelt værelse.
Jeg har god tid og dermed kontrol så hvis det er aktult finder jeg et andet sted uden panik..

Ja lidt rodet til sidst lidt ligesom inde i mit hovede så undlader og rette det er vist bare som det skal være :)

Jeg gjorde det !!!!! Og ik for andre end primært mig selv den her gang så jeg tror på det :)

Medlem

hehēlios skrev:
Puha en dag

Var i kø mht behandler på misbrugscenter så tja gik lidt ged i den - da det kræves en behandler derefter en plan og en visitation i kommunenen før at jeg ville kunne komme i afgiftning. De ville ringe senere hvis det var muligt og klemme mig ind et sted, men skulle regne med en uge eller to ventetid.

Øv så jeg ringede til Midtgården, hvor jeg afsluttede min hidtil eneste behandling for og høre om mulighederne for at søge ind andet misbrugscenter anden kommune hvor der ik var vente tid, hvis sådan ellers var muligt.

Herlig opmundrende kommentar fra lederen af den økonomiske afdeling da han besvarede min forespørgsel om hvorvidt jeg havde mulighed for at komme i behandling uden om misbrugscenteret med at oplyse priserne på 14 dage (21 tusinde) og 28 dages (42 tusinde) ophold afsluttende med et ret "humoristisk" "God fornøjelse" dut dut dut

Hm Bøllebob :D

Tak for ideen (betal selv) = aftale søndag afgiftning.

Det gør også at jeg har et minde fra pengepungen jeg kan hygge mig lidt med når tanken om tilbagefaldet senere opstår.
Plus ja god fornøjelse er et ganske godt mantra hvis det sku være.

Så faktisk totalt motiverende - og selvom jeg udfra mit kendskab til mandens IQ må erkende at det ik var det jeg skulle have ud af samtalen.
Så vil jeg lige sige tak til bob. :wink:

Har ringet og sagt hvordan tingene stod til til de gamle av av, men os støtte og alt det der, men den var ik god med mor, hun var der hele vejen sidst og den gjorde ondt.

Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv jeg fik sat handling på og lukket alle huller pånær tomandsstue spørgsmålet som jeg vil have hørt om i morgen sidst jeg var i afgiftning vardet nemlig på dobbelt værelse og det var ik rart på vej ned af at skulle tage hensyn til en fremmed som lå 1.5 meter fra mig og snorkede - dengang var det så tilgengæld kun hashen jeg sku smide nu er det sammen med meth så vil gerne have enkeltværelse og det får jeg ellers går jeg i panik og finder stedet som har mulighed for enkelt værelse.
Jeg har god tid og dermed kontrol så hvis det er aktult finder jeg et andet sted uden panik..

Ja lidt rodet til sidst lidt ligesom inde i mit hovede så undlader og rette det er vist bare som det skal være :)

Jeg gjorde det !!!!! Og ik for andre end primært mig selv den her gang så jeg tror på det :)

Dette bliver er kort indlæg.

Jeg kan ikke andet end at sige at jeg er pisse stolt af dig,

Ikke mindst fordi du gør det for dig selv denne gang, og ingen andre, så skal det nok lykkes for dig.

Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover, og et lykkebrigende liv.

Husk at hold fast i den du elsker, for hun virker mere end fantastisk for dig.
Du må endelig hilse hende, og sige til hende at hun kan skrive hvis det er noget hun er tvivl om.

Nåå men held og lykke. :)

Dedikeret medlem

Tak jeg skal hilse igen :)

Dedikeret medlem

Jack :) jeg takker og ser frem til deadline søndag aften - det blever så godt og få giften ud af kroppen for den her gang er jeg klar til og gå hele vejen uden og lade nag og lort får mig til og miste fokus.
Det skal være igennem de små succeser - de helt små sejre i nuet jeg langsomt vil bygge et hyggeligt almindeligt liv op- hvor nærværd - kærlighed - ærlighed vil være blandt top kerne værdierne.

Bob er sku ret snu god motivation han gav mig med sin god fornøjelse hilsen :wink: så trækker lige mit sure opstød tilbage.
og undskyld bob hvis du falder over den her en dag :)

Dedikeret medlem

NL livet.. det er dejligt :)

En afslappet ro spreder sig i min krop.. jeg har taget beslutningen ind i følelserne og frygten for beslutningen taber pt kampen imod følelsen af lykke, som er vågnet af sin lange søvn fra barndommens tid.

Jeg er med levende igen
Jeg har genvundet kontrollen

Misbruget stopper nu - hermed også min tid her på Psychedelia - så jeg drejer mig lige virtuelt ser jer hver enkelt i øjnene nikker genkendende og smiler (hehe) må solen stråle over jer.

Tak til jer alle for I har alle en andel i at jeg vælger misbruget fra og livet til - dette er ikke et udtryk for overlegenhed, men blot simpel erkendelse af at jeg ikke fungere som bruger jeg er misbruger! Og en aktiv profil på psy vil i min clean fremtid snart nutid indbære at jeg lukker min profil.
Måske på et tidspunkt vender jeg tilbage for bagsiden af medaljens skyld, men jeg tvivler. Først vil jeg rette mit fokus mod det nære og kvinden i mit liv - samt langsomt opbygge en sund livsstil - sund livsfilosofi for at finde mig selv lærer at anderkende og respektere mine egne grænser ind i nuet.

Mvh Frank

God HR er at bruge ikke misbruge - Så brug psy til at finde viden om dosering, rensning af urene produkter, stoffets misbrugspotentiale, det fysiske, virkninen hvorfor og hvordan, halveringstiderne, plus hold øje den psykiske afhængelighed.

Lad vær med og blande plus og minus for tit det øger toleransen alt for hurtigt ex. tage amfetamin/meth for samtidig at voldsuge thc.

Tag ik stoffer hver dag :idea: .

Lad ik stoffer få kontrol over jeres liv!

Pas på hinanden og især jer selv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tillykke med dit valg, det var sgu en rask beslutning! Ønsker dig held og lykke med dit nye liv ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]