Puha en dag
Var i kø mht behandler på misbrugscenter så tja gik lidt ged i den - da det kræves en behandler derefter en plan og en visitation i kommunenen før at jeg ville kunne komme i afgiftning. De ville ringe senere hvis det var muligt og klemme mig ind et sted, men skulle regne med en uge eller to ventetid.
Øv så jeg ringede til Midtgården, hvor jeg afsluttede min hidtil eneste behandling for og høre om mulighederne for at søge ind andet misbrugscenter anden kommune hvor der ik var vente tid, hvis sådan ellers var muligt.
Herlig opmundrende kommentar fra lederen af den økonomiske afdeling da han besvarede min forespørgsel om hvorvidt jeg havde mulighed for at komme i behandling uden om misbrugscenteret med at oplyse priserne på 14 dage (21 tusinde) og 28 dages (42 tusinde) ophold afsluttende med et ret "humoristisk" "God fornøjelse" dut dut dut
Hm Bøllebob
Tak for ideen (betal selv) = aftale søndag afgiftning.
Det gør også at jeg har et minde fra pengepungen jeg kan hygge mig lidt med når tanken om tilbagefaldet senere opstår.
Plus ja god fornøjelse er et ganske godt mantra hvis det sku være.
Så faktisk totalt motiverende - og selvom jeg udfra mit kendskab til mandens IQ må erkende at det ik var det jeg skulle have ud af samtalen.
Så vil jeg lige sige tak til bob.
Har ringet og sagt hvordan tingene stod til til de gamle av av, men os støtte og alt det der, men den var ik god med mor, hun var der hele vejen sidst og den gjorde ondt.
Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv jeg fik sat handling på og lukket alle huller pånær tomandsstue spørgsmålet som jeg vil have hørt om i morgen sidst jeg var i afgiftning vardet nemlig på dobbelt værelse og det var ik rart på vej ned af at skulle tage hensyn til en fremmed som lå 1.5 meter fra mig og snorkede - dengang var det så tilgengæld kun hashen jeg sku smide nu er det sammen med meth så vil gerne have enkeltværelse og det får jeg ellers går jeg i panik og finder stedet som har mulighed for enkelt værelse.
Jeg har god tid og dermed kontrol så hvis det er aktult finder jeg et andet sted uden panik..
Ja lidt rodet til sidst lidt ligesom inde i mit hovede så undlader og rette det er vist bare som det skal være
Jeg gjorde det !!!!! Og ik for andre end primært mig selv den her gang så jeg tror på det