Hey fellow freedom fighters!! Jeg så lige tråden og går den lige igennem!
Tias skrev:
Jeg er ikke studerende længere, men vil gerne give en hånd med.
Jeg synes, personligt, at alle i aldersgruppen
omkring 15-29 år er mere end velkomne! Efter de 29-30+ er det nok bedre, at man går over og arbejder sammen med folkene fra narkotikapolitik.dk. Jeg er også igen personligt, faktisk rimelig ligeglad om I er studerende, har arbejde, er arbejdsløse eller har sabbatår (what ever), det er for mig aldersgruppen, der er det vigtigste, noget ala det du selv pointerer:
Tias skrev:
ideen om at man bør organisere sig i den gruppe man nu engang befinder sig i, er grundlæggende god, for så er man i tæt kontakt med folk der i ens egen situation - og man kan altid samarbejde med de grupper der ikke er ens egen, men har det samme mål.
noname skrev:
Ærgerligt at I ikke går ind for legalisering, der er ellers masser af rigtigt gode argumenter for dette (økonomiske argumenter, der kan forstås af mange modsat de sædvanlige jeg-vil-gerne-være-skæv-argumenter).
Derudover, så fungerer de pupiltests faktisk ret godt, hvis man er uddannet i at bruge dem, og da det ikke er et invasivt system (som blod/urin/sved-tests) er det faktisk et glimrende alternativ.
Tag det som konstruktiv kritik på projektet, synes det er en super ide, og jo mere der sker af denne slags, jo større sandsynlighed er der for, at der rent faktisk sker en holdnings/lovændring over tid!
Big thumbs up...
Jeg går ind for en fuldstændig legalisering, med de rigtige foranstaltninger selvfølgelig. Jeg kan godt forstå, at du troede, at vi bare gik efter en afkriminalisering efter: "SSDP advokerer officielt set ikke for legalisering". Efter det første møde har jeg haft tanken, eller idéen om det ikke kunne lade sig gøre, at have vores 'endelige' mål offentliggjort, som i givet fald ville være en fuldstændig legalisering. Vores vision kunne så være skrevet på vores hjemmeside, dog ikke skildret som et
kæmpe skilt! Jeg ved dog ikke, om det ville have nogle negative aspekter at have det faktum - at vi går ind for en fuldstændig legalisering - offentliggjort? Det skal i hvert fald lige snakkes igennem og tages med i betragtningen!
Freakaling og MaroK i er selvfølgelig begge mere end velkomne. Jeg syntes, at I og alle andre, som er interesseret og gerne vil hjælpe til i kampen, skal dukke op den d. 4 december kl. 16:00 hos Gadejuristen. Der står lidt mere om eventet her (også adressen):
D. 4 december hos Gadejuristen - aktivistmøde.. Kort fortalt, så vil I d. 4 kunne høre mere om hele idéen og projektet og til den tid har vi også fået planlagt/snakket om det kommende forløb og hvilke opgaver vi står over for. I vil selvfølgelig også kunne møde alle os dejlige mennesker!!!
Jeg glæder mig til at se jer alle, d. 4!
Tak for al jeres støtte og tak for jeres kommende hjælp til en legalisering!
Mvh,
Zeh Freedomsfighter!