Okay cool nok. Tak for svaret!

Her er iøvrigt lige et par billeder af nogle småting som jeg ikke tager alt for højtideligt.. endnu.. måske i kunne give et bud på hvad problemet kunne være?

Til dem af jer derude som måske sidder med et skarpt øje vil i nok bemærke at den hollandske plante er betydeligt lysere i den grønne farve end automaticsne er .. og at stammen er væsentligt tyndere..
Har forsøgt at vise nogle af de ting som jeg kan se ikke bør være der.. det ikke noget synderligt alvorligt.. men det kan det sikkert godt gå hen og blive hvis ikke man passer på.. såå... kom med nogle bud på hvad jeg eventuelt kan gøre for at afhjælpe problemerne

På forhånd tak!
EDIT:På min hollandske plante har problemet været størst. Den ser meget lysegrøn ud i forhold til automaticsne og den virker til at være meget tynd i forhold til dem. Derudover har den haft store problemer hvad angår at de nederste blade bliver gullige i det, og begynder at visne.. dette kan jo enten være pga. overvanding, eller på grund af gødningsmangel. hmm.. men det bekymre mig lidt når jeg kigger ned på den, og ser på de nyeste skud som er ved at springe frem. Det er ligesom om at de nye skud er meget matte og virker næsten "visne" allerede inden de er kommet frem..
Automaticsne er ikke det store problem.. de har lidt pletter hist og her, og der er lidt rynker på siden af bladene.. men primært der hvor bladene har ramt hinanden, altså overlappet hinanden.. som om det er blevet for fugtigt for dem, når de har rørt hinanden, og derfor ligesom laver sådan nogle plamager agtige ting.. hvad kan det skyldes?
Håber der er nogle derude med et skarpt øje..
EDIT EDIT:Jeg skal måske lige tilføje at planterne er 20 dage gamle nu, og lige er blevet ompottet i 4 litters potter, fra nogle 2 liters potter her forleden. De har endnu ikke modtaget gødning af nogen form, udover den som er i mit pottemuld i forvejen. Såh.. det hvertfal ikke overgødning tror jeg

tværtimod..
Stødte også på dette problem sidste gang, omkring den her tid, og der var der en venlig sjæl derude som foreslog mig at begynde at gøde, hvilket også afhjalp problemet.. dog alligevel er jeg skeptisk, fordi jeg har døjet rigtigt meget med overgødning i forrige grows, hvor jeg er gået i gang for tidligt .. sååh.. kom med nogle bud..
EDIT EDIT EDIT:Har lige tilføjet en blæser yderligere da jeg syntes luften stod halvstille derinde. Nu ser det sådan her ud

og har også åbnet for en yderligere port til frisk luft forneden, således at jeg er SIKKER på at der er nok airflow derinde, hvad angår nyt luft, kontra luft der blir suget ud. hvis jeg stikker hånden om bag på teltet, kan jeg godt mærke et træk der hvor lufthullerne er, så jeg ved hvertfal der kommer godt med luft ind

og ud..