Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 12:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Hvor mange gram får jeg på mine 2 Royal Automatics i Alt?
Afstemning sluttede 09 apr 2011 13:47
00 - 10 Gram 8%  8%  [ 2 ]
10 - 25 Gram 12%  12%  [ 3 ]
25 - 50 Gram 31%  31%  [ 8 ]
50 - 100 Gram 42%  42%  [ 11 ]
100+ 8%  8%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 26
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Det begynder at ligne noget nu. Den mindste er mere kompakt en den store. :) Det er det samme hos mig, med en høj plante og 2 kompakte.

Det må være den høje du har trimmet mest. De er smukke!

:rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Idag:

Den lille 45,5 cm
Den store 51,5 cm

Så den lille er ved at hente godt ind på den store nu :) .. smider nogle billeder senere..

Edit:

Hmm... Kan ikke "rette" mine indlæg.. så kan ikke smide billeder op på side 1 :S

Yderligere EDIT:

Nå .. så smider jeg dem da bare her, hvis det skal være på den måde. :P

Billede Billede Billede Billede Billede

Problemet blir forhåbentligt fixet, så man kan rette sine indlæg igen, så billederne kan komme over hvor de hører til. ;) .. men nu må vi se.. hvis ikk, så blir det fandme noget fuck at finde rundt hvertfal :hm:

Anyways.. håber i nyder de frække billeder. :)

Medlem
Brugeravatar

Hvad ville egentlig være bedst til autos eller generelt til hamp i blomst?

600w lampe i 12/12
eller
400W lampe i 18/6

Eller udligner de hindanden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Snabel@> totalt irellevant spørgsmål i forhold til trådens indhold? :)

men for at svare på dit spørgsmål, så nej.. det udligner ikke hinanden, 600 watt's vil være klart bedst.. og du kan slet ikke blomstre strains som ikke er auto, under 18/6 ..

-------------------

Afstemningen er ved at nå sit slutpunkt og med næsten kun 2 uger tilbage. Foreløbigt ser den sådan her ud!

Afstemningen varer indtil 09 apr 2011 13:47

00 - 10 Gram 8% [ 2 ]
10 - 25 Gram 12% [ 3 ]

25 - 50 Gram 28% [ 7 ]
50 - 100 Gram 44% [ 11 ]
100+ 8% [ 2 ]

Stemmer i alt : 25

Imorgen starter så en ny afstemning inden for de 2 muligheder som har fået flest stemmer. eks en ratio der vil sprede sig over 25-100 gram, hvor man så skal gætte igen, men ned i detaljer ek. 65 gram eller 85 osv.. for at se hvor tæt folk egentligt kan vide det ved bare at se på billeder. :)

EDIT 22:13 --------------

Fik også lige taget nogle nigthshots efter lyset slukkede.

Håber i syntes de fine.. for det gør jeg hvertfal :)

Billede Billede Billede Billede

Medlem
Brugeravatar

Sorry og tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så sluttede afstemningen og den endte sådan her:
Afstemning sluttede 09 apr 2011 13:47

00 - 10 Gram 7% [ 2 ]
10 - 25 Gram 11% [ 3 ]
25 - 50 Gram 30% [ 8 ]
50 - 100 Gram 42% [ 11 ]

100+ 7% [ 2 ]

Stemmer i alt : 26

Så i og med at der er flest der har stemt på 50-100 og næst flest på 25-50 vil jeg nu oprette en ny afstemning, hvor folk få mulighed for at præsisere sig lidt inden for den ramme.

Kom frisk og giv et mere kvalificeret bud! :)

EDIT:

Nå ... det kan man så HELLER ikke mere.. :S .. hvad fanden sker der med psychedelia? .. man kan hverken rette sine indlæg (jo, kun de seneste skrevet), eller for den sags skyld oprette flere afstemninger når først den er låst/afsluttet... HmmMM!MM!!!!!

Yderligere EDIT:

Dagens Billedeart af 2 dejlige Royal Auto's! :) [DAG 40]
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Det begynder at dufte rigtigt dejligt! ;)

Medlem
Brugeravatar

Oooh, der kommer pæne buds og mange buds, som blir til..... ja, det blir spændende! :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaeh... En lille smule blir det da ihvertfal til :) .. Syntes dog den ene virker til at være lidt bagud i forhold til den anden.. den lille halede som sagt ind på den store og de er ved at være lige høje nu.. faktisk er den lille overgroet den store.. såhh.. men tilgengæld er den ikke så langt henne i blomst som den, som nu faktisk er den lille er.. :S .. fik i den? :P

Nåh.. Men det kan jeg jo vise jer næste gang jeg gir en update. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[DAG 43]

[MÅL PLANTE 1] 52 cm
[MÅL PLANTE 2] 53 cm

Og så er der sket dét, at jeg nu langt om længe efter døj har fået afhentet min bordblæser som jeg har bestilt. Hvorfor det tog så lang tid skal jeg nok forklare om lidt, MEN.. først er der lige lidt billeder fra idag.

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Nå men.. tilbage til forklaringen om hvorfor det tog så lang tid at modtage min blæser.

Der sker simpelthen dét, at den forhandler som jeg har bestilt blæseren ved åbenbart ikke samarbejder med PostDanmark, men tilgengæld et eller andet lowcrapFirm der kalder sig selv for DPD. Efter lang ventetid tog jeg kontakt til firmaet for at finde ud af hvor min blæser blev af, og igår modtager jeg så en mail, hvori jeg får beskrevet at min pakke ligger til afhentning på deres terminal, i og med at den har været forsøgt leveret den 7-4-2011 kl 11:55 og at der ikke var nogle hjemme på daværende tidspunkt.

Da jeg så fortæller damen som jeg får i røret at jeg faktisk lige netop den dag havde huset fuld af gæster da der blev afholdt en lidt forsinket fødselsdag, ændre hun så forklaring til at jeg da bare kunne tjekke sedlen som lå i postkassen.. fair nok..

Da jeg så fortæller hende at der ikke ligger nogen seddel i postkassen, og at jeg højst sansynligt ville have reageret LIDT hurtigere end 4 dage efter forsøgt leverance, ændre hun så igen mening til at..

"nårh.. nej.. nu kan jeg se her på min leveranceordre at der er sat kryds i feltet for at der har været dørlås på døren, ergo er det altså derfor! .. han har simpelhen ikke kunne komme ind i bygningen, og det derfor der heller ikke lå en seddel i din postkasse"

Fair nok. Igen må jeg desværre oplyse damen om at jeg rent faktisk var hjemme hele den dag, at der ikke har været nogen DPD gut og forsøge at aflevere noget, og at de iøvrigt ville VIDE at jeg ikke har dørlås på bygningen, hvis de rent faktisk havde været her..

Hmm.. hun ændre attityde og begynder så kontinuerligt at forsøge at sige, at jeg kan få den eftersendt igen, hvis jeg ville.. hun kunne bare ikke give noget tidspunk på hvornår den så ville komme, udover datoen.. men klokkeslættet ville være imellem 08:00 og 16:00 .. nå.. det så lige nøjagtigt den tidsrum hvori jeg går i skole! :) .. flot ikk?

Jamen det kan selvfølgelig ikke være hendes problem.. og jeg kunne bare vælge en dag.. så ville de forsøge..

ja, så ku de ligge og kører min pakke rundt i en hel uge og forsøge hver dag, da de åbenbart ikke kan finde ud af at aftale et givent tidsrum, hvorpå de kan være der... det fandme flot!

Nå.. resultatet af det hele blir så, at jeg nu SELV har måtte afhente min pakke på DERES kontor, i og med at mine åbenbart 120kr som jeg har betalt i FRAGTGEBYR åbenbart ikke er gode nok, til at de kan finde ud af at bare forsøge at levere pakken..

Nej du.. det sku en god forretning.. tag store fede fragtgebyrere, og fortæl kunden at de ikke har været hjemme når de har været der, hvorefter de "fanger" din pakke i et tidskaos, og tvinger DIG til at hente dem på deres kontor.. fandme fede benzinpenge de score der! .. nå men.. hvertfal.. nu den hentet, og jeg handler ALDRIG mere med firmaer der bruger DPD som fragtservice! .. det sku for latterligt!

Punktum! :D

Ellers syntes jeg selv det ser fint ud.. hvad siger i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede Billede Billede

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Billede Billede Billede

Thats fucking beatiful dude! :gud: :gud: :gud: :gud: :gud:

Virkelig fedt at se du har kørt growlog i så lang tid og med så mange detaljer.. enhver noob growers pardise tråd til at grow cannabis :)!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mr.Greenthumb skrev:
Virkelig fedt at se du har kørt growlog i så lang tid og med så mange detaljer.. enhver noob growers pardise tråd til at grow cannabis :)!

I den grad, super lækkert med masser af billed-updates og detaljer.

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo tak! :) Men nu det jo heller ikke fordi der er så mega svært igen at dyrke hamp altså :) .. Man skal bare lige igang..

Som i nok også har bemærket er der heller ikke beskrevet VILDT meget andet end størrelserne og så en masse billeder, da jeg mener billeder siger mere end ord. Har lige piftet det lidt op med min gødning og en how-to blæser-pc guide.. og det var så vidst det :)

Nå men øh.. Der dårligt nyt.. :(

Som det ser ud lige nu, kommer jeg til at høste mine planter for tidligt.. dvs.. Jeg har fået overbrunget den dejlige nyhed af min kone, at der desværre på mandag, kommer personer i vores hjem, som højst sansynligt gerne vil rundt og se hele lejemålet.. hvilket betyder at jeg ikke rigtigt på nogen måder kan gemme planterne væk.. Det lidt trist.. :( ..

Under normale omstændigheder plejer døren at være låst ind til mine planter, men som sagt.. da de skal rundt og se hele lejemålet, er det lidt svært at stå og forklare dem at det må de altså ikke :S .. Da det er deres bygning..

Jeg har tænkt på om det var muligt at stille dem ned i kælderen, men det er der ikke mulighed for at trække strøm, og iøvrigt vil larmen/lugten nok tippe nogle af, selvom det kun drejer sig om et par timer. :S

Grunden til at de kommer for at kigge er fordi der før vi flyttede ind blev vedtaget nogle ting på generalforsamlingsmøde som så skal følges op på.. det lidt ærgeligt det ikke lige ku være om 2 uger, men .. fuck det..

Efter besøget slipper jeg for mere rend, og så kan jeg komme ordentligt igang igen.. der er alligevel et par småting jeg lige skal have udbedret, så som en dimmerswitch som passer med et UK->DK Adapterstik... de nemlig lidt firkantet i det, og kan ikke gå ned i dem de sælger her i DK, altså de runde.. så det en ting..

Dernæst vil jeg gerne have sikret min lampe lidt bedre, og jeg skal også have fundet en lidt mere optimal løsning til at hænge mit kulfilter og kanalventilator op med (tak for tippet) end med snørebånd.

Så skal jeg også lige have fundet en måde at justere luftfugtigheden på.. syntes luften har været meget tør derinde, så muligtvis blir løsningen noget med noget aktiv luftindsugning.. de passive indsugningshuller i teltet er nemlig ret tæt på gulvet, og der findes tendens til at støv og andet fra gulvet bliver suget ind bag teltet og sætter sig i nettet som er i hullerne.. dvs.. hullerne blir ikke stoppet, men tæt på.. og det ikk godt.. :)

Så.. der noget at arbejde med. :) iøvrigt skal teltet have et andet sted at stå.. jeg slog det bare op, og gik igang.. var så mega glad da pakken kom ind af døren, at placeringen af teltet var mere eller mindre ligegyldigt. :P .. såh men.. har fundet et mere optimalt sted, så det en anden ting jeg ligeså godt kan få gjordt.

Nå.. men hvertfal..

Så har det medført at jeg har klippet alt overflødigt af min plante, så kun de skud som jeg mener der er værd at lade blive tilbage, er tilbage.. for jeg regner med at skære dem ned søndag, og så få den smule ud af det jeg nu kan få.. og håber min aggresive nedskæringer kan bidrage til at den fokusere på toppen de næste 3 dage.. Den ene plante blir nok ikke til det vilde, men den anden kan jeg måske lige nå at høste lidt på hvertfal.. så det godtnok.

Selvfølgelig altid trist når sådan noget sker.. typisk kan jeg så sige, men hvad hjælper det.. :S .. der ikke andet at gøre end at hoppe op på hesten igen..

Tilgengæld kan jeg så glæde mig over mit næste grow.. jeg har lidt planer i hovedet allerede nu, og derudover fik jeg så en dejlig gave tilsendt her forleden på 30 ikke feminiseret frø, af min til dags dato yndlings sort.. nemlig "Dragon Haze" .. Den har en fantastisk smag af citron.. så regner med at det blir den jeg kommer til at dyrke istedetfor Fruit Spirit.

Skal også lige have købt et armatur, eller en MH pærer, da jeg har fået solgt mine CFL'er.. og ja.. jeg ku blive ved.. men hvertfal smider jeg lige en update idag, og så måske en søndag når jeg høster de stakkels spæde børn.. så kan i lige få billeder af rodnettet og de endelige mål.. så har i noget at gå på, til hvis i selv sku få lyst til at dyrke Royal Automatics.

Her er billederne af idag:

Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kraftedeme Ærgeligt! .. Men det nytter ikke en skid at græde over spildt mælk! .. Jeg vender stærkt igen! :)

EDIT:

Smed lige de aflippet skud i microovnen .. hurtig tørring.. puff puff.. bang! .. det virker! :)

Senest rettet af MaximumG 14 apr 2011 12:39, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

det må ikke have været særligt sjovt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke just den fedeste besked at få, 2 uger før høst NEJ.. men jeg kan glæde mig over at jeg da får bare en LILLE smule ud af det, selvom det virker komplet tåbeligt at spilde 1½ månedes strøm, for næsten ingenting.. Kan trøste mig ved, at jeg ville have kommet af med de samme penge ved at købe det på gaden.. nu ved jeg trodsalt bare at det er hjemmedyrket og uden alt muligt lort tilsat. :)

Som sagt.. hænger mig ikke i nederlaget.. tænker fremad og har positiviteten med mig til næste grow..

Har skrevet nogle notater bag øret, som jeg havde glemt fra forrige grows, og føler mig faktisk langt bedre rustet til mit næste grow nu.. nu har jeg ligesom også fundet ud af hvor varm en HPS blir, og hvor højt den skal være fra planterne osv.. jeg har fået en ide om luftfugtigheden.. jeg har genopfrisket mit vandings system, og fundet min gamle jordpind frem igen.. har fået installeret temperaturmålet osv.. alt i alt.. en god lille start at komme i gang på.. :)

Nu ser jeg frem til mandages besøg, og så skal der ellers smides nogle DragonHazes til spiring.. :) .. tror dog der går noget tid før jeg har tænkt mig at lave en ny growlog, da jeg tænker lidt i stil med, at spire frøene og ellers vegge dem i solen her hen over sommeren.. (har en terasse de kan stå på, med nord, syd og vest vendte vinduer) .. og så tage dem ind og blomstre dem, når de er parat til det..

Imellem tiden vil jeg se om ikke jeg kan få skravet sammen til at ku lave et lille moder-rum .. så jeg kan tage stiklinger fremover.. da de frø jeg har fået tilsendt, faktisk ikke er i handel mere.. .. og det vil være enormt ærgeligt hvis den strain sku gå tabt, da det klart er en af de bedste jeg har smagt/røget.. sååh.. der går sport i at finde løsninger på hvordan jeg beholder den de næste mange år. :) ..

Men mon ikk jeg får en del chancer at prøve mig frem på.. 30 frø, BURDE være rigeligt til at give bare et PAR gode hunner.. :) .

Medlem

Ja det er sgu sørgeligt når sådan noget sker. Men glæder mig til at følge med i dit dragon-haze projekt :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er der lige den sidste omgang billeder i den her omgang. En sørgelig dag. Men stadig.. i skal ikke snydes for lige at se det halvfærdige resultat. :)

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Som i kan se, blev resultatet ikk særligt overvældenden, men det er nu ikke plantens skyld.. mere omstændighederne. :)

Fik også taget nogle billeder til jer, så i kan se hvordan rodnettet ser ud, taget i betragtningen af at det er gangske almindeligt jord de er dyrket i. Potterne de stod i var 6,5 Liters potter.. og ja.. så har de fået vand og gødning..

Rettelse: Det er ikke almindelig pottemuld. Det er Fakta's Billigste og kaldes "Djursland Sphagnum" .. kan ikke finde noget forgødningstal på den...

Men hey.. Det var alt for denne gang! :)

Her er lige en Teaser til næste gang:

Billede

//Tråden er hermed lukket!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]