Jo tak!

Men nu det jo heller ikke fordi der er så mega svært igen at dyrke hamp altså

.. Man skal bare lige igang..
Som i nok også har bemærket er der heller ikke beskrevet VILDT meget andet end størrelserne og så en masse billeder, da jeg mener billeder siger mere end ord. Har lige piftet det lidt op med min gødning og en how-to blæser-pc guide.. og det var så vidst det

Nå men øh.. Der dårligt nyt..

Som det ser ud lige nu, kommer jeg til at høste mine planter for tidligt.. dvs.. Jeg har fået overbrunget den dejlige nyhed af min kone, at der desværre på mandag, kommer personer i vores hjem, som højst sansynligt gerne vil rundt og se hele lejemålet.. hvilket betyder at jeg ikke rigtigt på nogen måder kan gemme planterne væk.. Det lidt trist..

..
Under normale omstændigheder plejer døren at være låst ind til mine planter, men som sagt.. da de skal rundt og se hele lejemålet, er det lidt svært at stå og forklare dem at det må de altså ikke :S .. Da det er deres bygning..
Jeg har tænkt på om det var muligt at stille dem ned i kælderen, men det er der ikke mulighed for at trække strøm, og iøvrigt vil larmen/lugten nok tippe nogle af, selvom det kun drejer sig om et par timer. :S
Grunden til at de kommer for at kigge er fordi der før vi flyttede ind blev vedtaget nogle ting på generalforsamlingsmøde som så skal følges op på.. det lidt ærgeligt det ikke lige ku være om 2 uger, men .. fuck det..
Efter besøget slipper jeg for mere rend, og så kan jeg komme ordentligt igang igen.. der er alligevel et par småting jeg lige skal have udbedret, så som en dimmerswitch som passer med et UK->DK Adapterstik... de nemlig lidt firkantet i det, og kan ikke gå ned i dem de sælger her i DK, altså de runde.. så det en ting..
Dernæst vil jeg gerne have sikret min lampe lidt bedre, og jeg skal også have fundet en lidt mere optimal løsning til at hænge mit kulfilter og kanalventilator op med (tak for tippet) end med snørebånd.
Så skal jeg også lige have fundet en måde at justere luftfugtigheden på.. syntes luften har været meget tør derinde, så muligtvis blir løsningen noget med noget aktiv luftindsugning.. de passive indsugningshuller i teltet er nemlig ret tæt på gulvet, og der findes tendens til at støv og andet fra gulvet bliver suget ind bag teltet og sætter sig i nettet som er i hullerne.. dvs.. hullerne blir ikke stoppet, men tæt på.. og det ikk godt..

Så.. der noget at arbejde med.

iøvrigt skal teltet have et andet sted at stå.. jeg slog det bare op, og gik igang.. var så mega glad da pakken kom ind af døren, at placeringen af teltet var mere eller mindre ligegyldigt.

.. såh men.. har fundet et mere optimalt sted, så det en anden ting jeg ligeså godt kan få gjordt.
Nå.. men hvertfal..
Så har det medført at jeg har klippet alt overflødigt af min plante, så kun de skud som jeg mener der er værd at lade blive tilbage, er tilbage.. for jeg regner med at skære dem ned søndag, og så få den smule ud af det jeg nu kan få.. og håber min aggresive nedskæringer kan bidrage til at den fokusere på toppen de næste 3 dage.. Den ene plante blir nok ikke til det vilde, men den anden kan jeg måske lige nå at høste lidt på hvertfal.. så det godtnok.
Selvfølgelig altid trist når sådan noget sker.. typisk kan jeg så sige, men hvad hjælper det.. :S .. der ikke andet at gøre end at hoppe op på hesten igen..
Tilgengæld kan jeg så glæde mig over mit næste grow.. jeg har lidt planer i hovedet allerede nu, og derudover fik jeg så en dejlig gave tilsendt her forleden på 30 ikke feminiseret frø, af min til dags dato yndlings sort.. nemlig "Dragon Haze" .. Den har en fantastisk smag af citron.. så regner med at det blir den jeg kommer til at dyrke istedetfor Fruit Spirit.
Skal også lige have købt et armatur, eller en MH pærer, da jeg har fået solgt mine CFL'er.. og ja.. jeg ku blive ved.. men hvertfal smider jeg lige en update idag, og så måske en søndag når jeg høster de stakkels spæde børn.. så kan i lige få billeder af rodnettet og de endelige mål.. så har i noget at gå på, til hvis i selv sku få lyst til at dyrke Royal Automatics.
Her er billederne af idag: