Lol, spøjs drejning tråden lige tog dér.
Ud over det nævnte er det også en fordel at købe noget sæbe, så du kan vaske dig og opretholde en god hygiejne.
Der findes nogle vildt smarte nogle, der fylder utrolig lidt. Samtidig er de 100% bionedbrydelig, så du kan sagtens bade i en sø.
Jeg har selv gode erfaringer med disse
http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=23815&show=23815Der ud over skal du også bruge noget desinficerende til at rense dine hænder.
Dette gør at du undgår at blive overeksponeret for bakterier du ikke er vant til.
På apoteket er der flere muligheder for at få desinficerende cremer i små størrelser.
F.eks. er der en lille 75ml alcogel til 13-14 kroner.Den fylder ikke ret meget i tasken, og du kan med fordel tage to med.
Ellers findes der også alkoservietter der kan bruges. De fylder meget lidt men har den ulempe at der skaber meget affald, man skal tage højde for. Der findes jo ikke ligefrem skraldespande i skoven

Du vil blive glad for en kniv, for med den kan du sagtens skære både ske og gaffel ud af en gren/kæp whatever.
Med hensyn til plastre, synes jeg det er en fordel at have nogle gode kvalitetsplastre, der bare holder.
Compeed har lavet en lækker serie til vabler, så alt efter hvad man er bekymret for, kan man udvælge de forskellige modeller.
Et hælplaster er en stor fordel, fordi en vabel på hælen kan ødelægge hele turen. jeg mener der er 6 stk i en pakke til 50-60,-
Har du overvejet noget lokaltbedøvende?
Der er mange gode måder at undgå irritation fra myggestik og andre irritanter. Xylocain er en gel, der er let at anvende.
Ellers kan mælkebøttesaft også bruges til at lindre myggestik

Det ville også være en fordel at overveje om man har brug for Imodium Plus. Det er et håndkøbslægemiddel der bruges imod diarré, hvilket er the bitch at have i skoven.