Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 06:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
kun lige Phibes har knyttet et par ord til aMT: alfamethyltryptamin.

det er et suverent psykedelika. det er sådan jeg forestiller mig candyflipping (LSD + MDMA), men dette stof har en utrolig synergi mellem det psykedeliske og det empatiske, i og med at det er en og samme substans. Det lugter af bæ, en kedelig tendens med indoler, og de 2 timers comeup er ikke sjovt overhovedet; kvalme(jeg har normalt en meget stærk mave som ikke påvirkes af hverken svampe eller blå tragtsnerle), hovedet føles ikke rigtigt. MEN, når du når plateauet er det simpelthen en sejltur med luxusliner derfra. jeg har meget svært ved at se at noget skulle komme i vejen for en god oplevelse med dette stof. Ken Kesey skulle efter sigende have kaldt det psykedelikaens Rolls Royce, eftersom han var med i en klinisk trial med netop aMT i 60'erne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En af mine venner tog det - 20mg - og brugte størstedelen af sit trip på at snakke om den norske statsminister samt være bange for himlen fordi den var ved at æde ham. Har en god håndfuld bekendte der konstant prøver sig med forskellige RC's og AMT er ikke noget de har forelsket sig i.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

well, there are only 2 kinds of people that are against drugs. the ones that never took drugs, and the ones that really sucked at taking drugs.

Alice, dine venner er rigtig dårlige til at tage narko.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes ellers de klarer den udemærket. Hahaha. :P
Kunne være man skulle give sig i kast med det, hvis det ikke er så fælt som jeg ellers har fået fortalt.
Elsker virkelig når man blander noget som giver en kærlighed i hele kroppen med noget psychedelisk. Det er som om at så kommer den skønhed man har i sindet ud i verden hvis man tager noget psychedelisk. Altså at alt bare bliver smukt, farvet, detajleret osv. Og så det der med at man kan blive bedste venner med en potteplante. :P Hahaha.
2C-B+MDMA, 4-ho-met+methylone - de to combier elsker jeg. :D Især sidstnævnte da jeg ikke bliver så smadret dagen efter, ikke får kvalme og kan køre i 20 timer uden af blive mærkelig i hovedet af det (jeg oplever indimellem lucid dreaming på MDMA, meget hyggeligt at gå rundt i en alternativ virkelighed, snakke med mennesker inde i ens hoved og vide at det er en drøm, men tanken om at man er lidt sindssyg er ikke sååå behagelig).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror MXE bliver det næste der skal prøves, det bliver dog først en dag i sommerferien.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Puny_pete, vær opmærksom på, at det giver en maniske tendenser, især i højere doser, og at det ikke må blandes med serotonerge stoffer. I lave doser finder jeg, at jeg bliver lettere apatisk, og min psyke "lindes ind i vat". Så alt virker harmløst og sneglende der ud af, som om virkeligheden har støddømpere på, som fjerner al bulren. Jeg overvejede at stoppe en kørende bil med hænderne, bare for at teste, om verden virkelig var så langsom, blød og sneglende som jeg oplevede den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
Puny_pete, vær opmærksom på, at det giver en maniske tendenser, især i højere doser, og at det ikke må blandes med serotonerge stoffer. I lave doser finder jeg, at jeg bliver lettere apatisk, og min psyke "lindes ind i vat". Så alt virker harmløst og sneglende der ud af, som om virkeligheden har støddømpere på, som fjerner al bulren. Jeg overvejede at stoppe en kørende bil med hænderne, bare for at teste, om verden virkelig var så langsom, blød og sneglende som jeg oplevede den.

BLÆRET! :P
edit: - hvis man kan styre det. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nasalt MXE fungerer skide godt.

Igen vil jeg dog henvise til forsigtighed. Siden nytår har jeg indtaget lidt over 2 gram på egen hånd. Det var sjovt, spændende og superinteressant.. man får en unik selvindsigt. Det var dog ikke en god idé med SÅ meget på SÅ kort tid, fordi det smadrer korttidshukommelsen. Lidt ligesom Ketamin, se evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine#n ... al_effects eller John Lilly's bøger om ketaminens effekt på hjernen, psykologien og selvrealiseringen..

Nogle dage har jeg været fuldstændig nede.. motivationen kan være svær at finde, når man befinder sig på et psykologisk plan, der ikke ligger alt for langt fra et K-hul. Også er der MXE's maniske side..

Det jeg beskriver her, er nok et worst-case scenario (set i bakspejlet). Stoffet i sig selv er der intet i vejen med, hvis det behandles med omhu.

Halugenlampe skrev:
well, there are only 2 kinds of people that are against drugs. the ones that never took drugs, and the ones that really sucked at taking drugs.

Lige her vil jeg melde mig under the suckers.. nogle gange føler jeg bare hævet, og glemmer at kigge på mine egne dumheder :lol:

Just thinking out loud :)

Anyways. Jeg skal lige have taget mig sammen til at lave et write-up af mine erfaringer med RCs. Der er sikkert nogle brugbare erfaringer i blandt.

Medlem

Jeg har nu fået MXE igen, samt aMT. Jeg tager gerne imod forslag til doser og settings hvis nogen skulle være interesseret i at bruge mig som forsøgskanin over internettet. 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Beast skrev:
Jeg har nu fået MXE igen, samt aMT. Jeg tager gerne imod forslag til doser og settings hvis nogen skulle være interesseret i at bruge mig som forsøgskanin over internettet. 8)

Du må i hvert fald meget gerne skrive nogle triprapporter, men lad være med at lade andre bestemme doser osv. for dig. Vil helst ikke se at du bliver presset lidt længere ud en du ellers havde regnet med at gå. Ikke at nogen her på boardet kunne finde på at bruge dig på den måde. Men stadigvæk. Ønsker bare at du passer på dig selv. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

begynd som altid med at teste for en allergisk reaktion / evt. fejlsyntese / andre misforståelser med 1 mg. mærker du ikke noget 3 timer derefter, prøv da med 5 mg og så fremdeles. det med at starte med en tripdose er fy. når det kommer dertil, så er det meget forskelligt hvad folk mærker til aMT. nogle får kraftig effekt af 20 mg. kommer også an på om du har fået freebase eller hcl-saltet. freebase er mere virksomt pr. vægtenhed.

Medlem

Jeg har tidligere erfaring med MXE. Jeg tænkte mere på om folk f.eks. var interesserede i at undersøge om mxe var aktivt oralt i lave doser, eller finde tærskeldosen for sublingual dosering f.eks. Jeg ville aldrig lade mig blive "presset ud" i højere doser end jeg selv ville bestemme mig for at eksperimentere med. Men tak for omsorgen :peace:

Angående trip rapporter... Jeg ved ikke om MXE egner sig så godt til at blive skrevet traditionelle triprapporter over. Med stoffer som svampe og LSD har trips ofte et tema, og man kan nogenlunde følge dem kronologisk og forklare hvad man oplevede, hvad man lavede, gjorde, så etc.
Med MXE bruger man (eller jeg gør i hvert fald) så meget af tiden med lyset slukket, øjnene lukket og musikken skruet højt op, at man forsvinder helt ind i sine tankefilm og CEV'er. Der er sjældent så meget at videregive til andre bagefter.

Jeg kan dog dele mine erfaringer fra i går aftes. Jeg så nogle afsnit af TV-serien The Mighty Boosh, som er noget genial britisk sort semi-psykedelisk comedy. Under mit peak på ca. 40 mg (~20 mg + ~10 mg + ~10 mg med 30-60 min. intervaller, vejet på vægt) levede jeg mig fuldstændig ind i serien. Jeg "blev" nærmest de to hovedpersoner, og mine følelser var totalt bundet til hvad de oplevede i serien. Det var ret fantastisk.
Jeg spillede også et spil League of Legends sammen med en kammerat tidligere på aftenen, under påvirkning af ca. 20 mg på det tidspunkt. Vi dominerede spillet ekstremt hårdt (det er et DOTA spin-off hvis i ikke kender det), og det var ekstremt euforisk hver gang jeg nakkede en modstander. Virkelig godt gamernarko i lave til moderate doser!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder da fedt nok. Jeg må få skaffet det og AMT til sommer. Har ikke prøvet noget som havde egenskaber som de to før nemlig. :)

Junior medlem

Jeg har også eksperimenteret med MXE, og også i ret høje doser (har været oppe omkring 120 mg et par gange), og jeg har aldrig oplevet CEV's (eller OEV's, for den sags skyld :P ).
Hvad jeg til gengæld har prøvet (som personligt for mig har været meget vildere) er ting som 'out of body experiences' og lign.
Jeg har faktisk skrevet en trip-rapport om et trip jeg havde i en park med to af mine venner, og hvis jeg lige må citerer mig selv:
Citat:
Jeg sad nu (eller stod, jeg er meget i tvivl) og kiggede op på stjernerne igen, og opdagede pludselig 3 skikkelser komme til syne. De stod og snakkede, eller det vil sige at to af dem gjorde. Den sidste var helt stille. Det er ham jeg husker tydeligst. Han havde en sort jakke på, og røde bukser. Jeg bevægede mig tættere og tættere på de tre skikkelser, og pludselig så jeg til min overraskelse at det var os tre, og personen med den sorte jakke var mig. Jeg grinte lidt indvendigt ved tanken om hvis det faktisk var virkelighed det jeg så, for selvfølgelig stod jeg ikke i en park med A og M. Dette ville jo bare være for underligt. Men jeg kom stadigt tættere og tættere på, indtil jeg pludseligt stod jeg og stirrede på mine hænder. Jeg udbrød, rettede mod M, "er det her virkelighed!?". Jeg forventede ikke noget svar, og satte mig hurtigt på bænken, mens jeg prøvede at forklare dem hvad der skete. Dette var i midlertidigt umuligt, da min verden stadig var revet fra hinanden, og intet gav mening.

Jeg må sige jeg er meget begejstret for MXE, både til hvis man vil ligge i sin sofa og høre musik hele natten, eller hvis man vil have en oplevelse med sine venner man kan snakke om i MEGET lang tid :rocking:

dog er der en MEGET farlig bevirkning både mig og mine venner har oplevet: Vi får en utrolig lyst til at fortælle vores forældre om det hele, mens vi tripper :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er I sammen med jeres forældre når I tripper? :P
Har læst din rapport forresten. Lød ret vildt. :D

Junior medlem

Hehe, nej, men jeg gik og tænkte på at ringe til min mor.
Jeg kom frem til at min mors mål var at jeg blev til noget stort (var inde og diskuterer noget evulotions teori med mig selv :P ), og kom frem til at hun sikkert var helt ok med at jeg tog lidt af hvert, og det var da nok bedst hvis jeg lige ringede..

Tak :) Det var det skam også :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Luftkaptajnen skrev:
:D

Hahaha, det er præcis sådan jeg oplevede det. Men uden den stressende musik. Og mindre funky. Og uden den hvide farve. Men i ånden var verden sådan der.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Lige et hurtigt spørgsmål, kan ikke finde ud af det andre steder - er MDAI og methoxetamin stadig lovligt?

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://retsinformation.w0.dk/Forms/R0710.aspx?id=120497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]