Jeg har også eksperimenteret med MXE, og også i ret høje doser (har været oppe omkring 120 mg et par gange), og jeg har aldrig oplevet CEV's (eller OEV's, for den sags skyld

).
Hvad jeg til gengæld har prøvet (som personligt for mig har været meget vildere) er ting som 'out of body experiences' og lign.
Jeg har faktisk skrevet en trip-rapport om et trip jeg havde i en park med to af mine venner, og hvis jeg lige må citerer mig selv:
Citat:
Jeg sad nu (eller stod, jeg er meget i tvivl) og kiggede op på stjernerne igen, og opdagede pludselig 3 skikkelser komme til syne. De stod og snakkede, eller det vil sige at to af dem gjorde. Den sidste var helt stille. Det er ham jeg husker tydeligst. Han havde en sort jakke på, og røde bukser. Jeg bevægede mig tættere og tættere på de tre skikkelser, og pludselig så jeg til min overraskelse at det var os tre, og personen med den sorte jakke var mig. Jeg grinte lidt indvendigt ved tanken om hvis det faktisk var virkelighed det jeg så, for selvfølgelig stod jeg ikke i en park med A og M. Dette ville jo bare være for underligt. Men jeg kom stadigt tættere og tættere på, indtil jeg pludseligt stod jeg og stirrede på mine hænder. Jeg udbrød, rettede mod M, "er det her virkelighed!?". Jeg forventede ikke noget svar, og satte mig hurtigt på bænken, mens jeg prøvede at forklare dem hvad der skete. Dette var i midlertidigt umuligt, da min verden stadig var revet fra hinanden, og intet gav mening.
Jeg må sige jeg er meget begejstret for MXE, både til hvis man vil ligge i sin sofa og høre musik hele natten, eller hvis man vil have en oplevelse med sine venner man kan snakke om i MEGET lang tid
dog er der en MEGET farlig bevirkning både mig og mine venner har oplevet: Vi får en utrolig lyst til at fortælle vores forældre om det hele, mens vi tripper