Altså hvis hele Christiania går ud på hvem man køber sit tjums af er i da helt galt på den.
Har i nogensinde prøvet at gå på månefiskeren eller nemoland bare for at drikke en bajer med nogen venner ?
Hvis ja, hvorfor var det så ikke hyggeligt ?
Det er da synd og skam at man ser det HELE som et stort pusherstreet.
Eller kommer i bare derind for at købe og så skride igen.. for så kan jeg da godt
forstå at jeres syn på fristaden er forringet og en smugle afsporet.
Og altså.. jeg er da støt ind i gnavne pushere derinde der ikke yder nogen særlig god service,
men så stopper man jo bare med at købe hos dem og rykker videre til man finder en der smiler
og synger og er lykkelig

de findes faktisk, især på en solskindsdag.
Jeg kan ikke forstå man vil lade sig gå rundt og skræmme af den slags typer.
Opføre man sig stille og roligt og pænt, gør de somregl det samme (af hvad jeg kun har oplevet selv, og venner)
Finder man det ubehageligt at komme derinde, forstår jeg slet ikke at man gør det.
Fordi at folk står med hættetrøje på og prøver at se barske ud
,har en bisk køter ved deres side,ser lidt trætte ud og sælger lidt hash, betyder det altså ikke at de er nogle farlige mennesker, prøv at gå hen til dem næste gang og snak med dem,
altså f.eks om det tjald i skal til at købe, hvad de vil anbefale og hvorfor os.v og i vil opdage at mange af dem faktisk er rigtig flinke og rare mennesker, selv dem der står og ser små gnavne ud, der er self undtagelser, men stempel ikke dem alle, det er forkert.
Repu skrev:
Du sagde det! Christiania er på ingen måde hyggelig.
Må jeg spørge hvad du laver når du er på Christiania ?
og dig Mr.Cookie ?