syreperlen skrev:
Jeg har fået nok af dig, Adobe. Indledningsvist startede jeg med at sige, at det ikke har noget at gøre med tolerance, krydstolerance, set & setting og nok også dosering! Så spar mig for din nedladenhed og ukvalificeret "du har taget for meget"-argument.
Du snakker om at gå ned i niveau, når du 1) kun har skimtet mine indlæg, 2) på trods af manglende tid til at læse mit indlæg, giver du dig rigelig tid til at komme med uovervejet kritik og nok af det (hvordan vil du skrive en anmeldelse af en bog, du ikke har læst?), 3) du er ikke villig til at ommøblere din sikkerhedszone, hvor du på forhånd har dikteret hvad der er rigtigt og forkert.
Du egner dig ikke til en åben diskussion, du hverken ved nok om emnet eller har læst mine indlæg. Til gengæld har jeg googlet, men det er bedre end ikke at vide noget. Men det er du sikkert også uenig i.
Gå du bare over og giv rockeren et knus og snif hans narkosyre. Der er slet ikke urin i

Når jeg skriver at jeg skimmer jeres (længere) indlæg i den her tråd, hvorfor tager du det så som at jeg ikke har læst dem? For det er ikke tilfældet. Jeg tror jeg lægger noget andet i at skimme et indlæg end du gør.
For det første: jeg prøver ikke at bringe dit/Jeres pis i kog. Det her er mit 5. indlæg i den her tråd - de første 3 er på 1-2 linjer og prøver at kaste lidt lys på nogle af dine og/eller Anarkrig's ukorrekte antagelser eller statements. Mit seneste indlæg er det forkert at sige om kun er rent kritik - den sidste halvdel bruger jeg jo netop på, kort at fremføre mit synspunkt på sagen, hvilket du så lader passere uden kommentar.
Jeg prøver altid at rette, når der bliver skrevet misinformation som fx, det, der blev skrevet i tråden om LSD-51
Når jeg skriver
Citat:
Den måde i blander lidt googlet viden og erfaring trækker diskussionen ned på et plan jeg gider ikke vil være med på
skriver jeg måske mere end jeg egentlig reelt mener. Problemet er som jeg ser det, at vi skal starte et helt andet sted - vi er nødt til først at få en positiv diskussion om vores antagelser og basis for vores holdninger/udtalelser. Jeg håber mine andre posts her på sitet vidner om, at jeg på ingen måde er bleg for en fornuftig diskussion, der trækker på viden om farmakologi, toksikologi og syntesekemi bla.. Ja det er faktisk derfor jeg er her.
For eksempel, når du skriver
Citat:
at det ikke har noget at gøre med tolerance, krydstolerance, set & setting og nok også dosering
kan jeg se, det ikke giver meget mening at diskutere, den vinkel du ellers har, da vi er nødt til at have fat i, hvor meget merit denne holdning har.
Når du skriver
Citat:
du er ikke villig til at ommøblere din sikkerhedszone
så løber vi ind i et andet slags problem, som der er flere eksempler på i det dig og Anarkrig skriver - jeg ved simpelthen ikke, hvad I mener. Jeg ser det som at i blander videnskabelige vendinger og måder at skrive på med udtryk, som er flyvske eller måske giver mening i Jeres vendekreds.
Jeg håber du kan se at jeg ikke prøver at hænge dig/Jer ud.