Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ja, garanteret der er en spasser der har tænkt: Hvis vi nu tager lidt LSD, blander det med lidt PCP, spicer det med OCD og en strejf af LCD, så får vi 100x produktmasse, folk føler de er på syre + mega fucked! => $$$$$

Vågn op! Folk der tror at flydende syre på mintflasker altid er rent, er de mest udsatte personer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er også den mulighed at det simpelthen kan være mere eller mindre forurenet af biprodukter fra syntesen. Afhængigt af synteseruten og oprensningsproceduren kan der være stoffer i som påvirker diverse receptorer, og som derigennem ændrer på LSD'ens virkning. LSD virker jo på mange forskellige receptorer, så hvis nogle af dem bliver påvirket af andet også, kan det jo godt ændre nogle subtile aspekter af oplevelsen, selvom det overordnet psykedeliske stadig består.

Faktum er at vi ikke ved det før vi får en masse mærker analyseret.

Medlem
Brugeravatar

Har lige været inde og lynlæse på Erowid, men det ser ud til at dette spørgsmål længe har gået ubesvaret hen, grundet mangel på laboratorier der er villige til at lave nogle tests osv, pga. narkotikalovgivningen.

Her er nogle links om hele den her renheds-diskussion:
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info8.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info1.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article2.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article1.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg må indrømme jeg kun skimmer jeres indlæg. Den måde i blander lidt googlet viden og erfaring trækker diskussionen ned på et plan jeg gider ikke vil være med på. Der er så mange usammenhængende ting. Et eksempel er at først kommer du frem til der er 250 psykedelika med doser i sub-miligram området, derefter skriver du der måske er 20. Og Anarkrig tilføjer at man bare kan blande noget fentanyl i og så har vi en kombination, der er aktiv i sub-miligram området - men det er jo fuldstændig urelevant for det vi snakker om...

Jeg tror, der muligvis er rigtig mange psykedeliske stoffer med doser i sub-miligram området, men antallet der er kendt er nok nærmere de 20, som du kom ind på, end 250.

Jeg er enig i at den subjektive oplevelse af syremærker kan variere meget. Jeg tror forskellen ligger i forskel i mængde i mærkerne, urenheder, og så i nogle tilfælde vil jeg ikke udelukke, at et andet potent psykedelisk stof er indblandet. Værdien af wholesale LSD er enorm, så ja, nogle har vel incitament til at putte bromo-dragonfly eller noget med mere tilgængelige udgangsstoffer eller noget som er lettere at fremstille , i. Jeg tror virkelig i undervurderer, hvor stor betydning variation i koncentration af dråber eller styrke af mærker/sukkerknalder etc i forbindelse med forskellige settings har for vurderinger som:
Citat:
ren syre, stimulerende syre, irriterende syre, bodyload syre, uvisuel syre, 6-timer-syre, ondskabsfuld syre

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jeg har fået nok af dig, Adobe. Indledningsvist startede jeg med at sige, at det ikke har noget at gøre med tolerance, krydstolerance, set & setting og nok også dosering! Så spar mig for din nedladenhed og ukvalificeret "du har taget for meget"-argument.

Du snakker om at gå ned i niveau, når du 1) kun har skimtet mine indlæg, 2) på trods af manglende tid til at læse mit indlæg, giver du dig rigelig tid til at komme med uovervejet kritik og nok af det (hvordan vil du skrive en anmeldelse af en bog, du ikke har læst?), 3) du er ikke villig til at ommøblere din sikkerhedszone, hvor du på forhånd har dikteret hvad der er rigtigt og forkert.

Du egner dig ikke til en åben diskussion, du hverken ved nok om emnet eller har læst mine indlæg. Til gengæld har jeg googlet, men det er bedre end ikke at vide noget. Men det er du sikkert også uenig i.

Gå du bare over og giv rockeren et knus og snif hans narkosyre. Der er slet ikke urin i :roll:

Senest rettet af syreperlen 03 jun 2011 16:35, rettet i alt 4 gange.

Admin
Brugeravatar

Jeg tror, йети har sagt det hele:

йети skrev:

-Jimmy Carter

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Imp skrev:
Jeg tror, йети har sagt det hele:

йети skrev:

Enig.

Derfor er det tid til en åben diskussion, så folk ikke stoler blindt på stofmarkedet.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

йети skrev:
Der er også den mulighed at det simpelthen kan være mere eller mindre forurenet af biprodukter fra syntesen. Afhængigt af synteseruten og oprensningsproceduren kan der være stoffer i som påvirker diverse receptorer, og som derigennem ændrer på LSD'ens virkning. LSD virker jo på mange forskellige receptorer, så hvis nogle af dem bliver påvirket af andet også, kan det jo godt ændre nogle subtile aspekter af oplevelsen, selvom det overordnet psykedeliske stadig består.

Jeg er helt enig i, at det kan være en medvirkende faktor. Dét er en kvalificeret observation.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

syreperlen skrev:
Jeg har fået nok af dig, Adobe. Indledningsvist startede jeg med at sige, at det ikke har noget at gøre med tolerance, krydstolerance, set & setting og nok også dosering! Så spar mig for din nedladenhed og ukvalificeret "du har taget for meget"-argument.

Du snakker om at gå ned i niveau, når du 1) kun har skimtet mine indlæg, 2) på trods af manglende tid til at læse mit indlæg, giver du dig rigelig tid til at komme med uovervejet kritik og nok af det (hvordan vil du skrive en anmeldelse af en bog, du ikke har læst?), 3) du er ikke villig til at ommøblere din sikkerhedszone, hvor du på forhånd har dikteret hvad der er rigtigt og forkert.

Du egner dig ikke til en åben diskussion, du hverken ved nok om emnet eller har læst mine indlæg. Til gengæld har jeg googlet, men det er bedre end ikke at vide noget. Men det er du sikkert også uenig i.

Gå du bare over og giv rockeren et knus og snif hans narkosyre. Der er slet ikke urin i :roll:

Når jeg skriver at jeg skimmer jeres (længere) indlæg i den her tråd, hvorfor tager du det så som at jeg ikke har læst dem? For det er ikke tilfældet. Jeg tror jeg lægger noget andet i at skimme et indlæg end du gør.

For det første: jeg prøver ikke at bringe dit/Jeres pis i kog. Det her er mit 5. indlæg i den her tråd - de første 3 er på 1-2 linjer og prøver at kaste lidt lys på nogle af dine og/eller Anarkrig's ukorrekte antagelser eller statements. Mit seneste indlæg er det forkert at sige om kun er rent kritik - den sidste halvdel bruger jeg jo netop på, kort at fremføre mit synspunkt på sagen, hvilket du så lader passere uden kommentar.

Jeg prøver altid at rette, når der bliver skrevet misinformation som fx, det, der blev skrevet i tråden om LSD-51

Når jeg skriver
Citat:
Den måde i blander lidt googlet viden og erfaring trækker diskussionen ned på et plan jeg gider ikke vil være med på
skriver jeg måske mere end jeg egentlig reelt mener. Problemet er som jeg ser det, at vi skal starte et helt andet sted - vi er nødt til først at få en positiv diskussion om vores antagelser og basis for vores holdninger/udtalelser. Jeg håber mine andre posts her på sitet vidner om, at jeg på ingen måde er bleg for en fornuftig diskussion, der trækker på viden om farmakologi, toksikologi og syntesekemi bla.. Ja det er faktisk derfor jeg er her.

For eksempel, når du skriver
Citat:
at det ikke har noget at gøre med tolerance, krydstolerance, set & setting og nok også dosering
kan jeg se, det ikke giver meget mening at diskutere, den vinkel du ellers har, da vi er nødt til at have fat i, hvor meget merit denne holdning har.

Når du skriver
Citat:
du er ikke villig til at ommøblere din sikkerhedszone
så løber vi ind i et andet slags problem, som der er flere eksempler på i det dig og Anarkrig skriver - jeg ved simpelthen ikke, hvad I mener. Jeg ser det som at i blander videnskabelige vendinger og måder at skrive på med udtryk, som er flyvske eller måske giver mening i Jeres vendekreds.

Jeg håber du kan se at jeg ikke prøver at hænge dig/Jer ud.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jeg har da ikke sagt noget om LSD-51? Og hvilke ukorrekt antagelser, som jeg har skrevet, prøver du at korrigere på? Og hvorfor er de forkerte? Og hvilken reference-ramme prøver du at korrigere ud fra? Din indre google, eller dine spektroskopiske undersøgelser af mærkerne fra din syntesekemikeruddannelse?

Sagen er den, at du ikke kan udelukke min hypotese med dine nuværende argumentationer. Du er simpelthen nødt til at være mere åben, som du påstår du er i andre fora, og lade være med at skyde mine observationer ned med fattigmands-svar som dosering og set & setting. Jeg ved nok om dosering og set & setting til at jeg kan udelukke dem som faktorer. Tro mig.

Jeg er ikke dum, så tag lige og ryk op i niveau. Jeg har seriøse overvejelser, som jeg synes du og alle andre bør tage op til efterretning, i det mindste.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det er hermed taget op, hvad så nu? Hvordan sikrer jeg mig at det er god syre, som bare er syre og ikke alt muligt pis blandet i? Pris synes jeg aldrig har betydet en skid for de oplevelser jeg har haft, det har altsammen næsten ligget i samme prisleje, og kun ét batch har været ordentligt gennembrud og har altid prøvet med minimum 1 helt mærke... Et andet batch med hjerter på, kunne man æde 3 af og alligevel ikke rigtig komme nogen vejne....? Hvad skal jeg bruge det til, er nok det jeg gerne vil finde ud af...

Medlem

Adobe - hvis du føler at du tilføjer/retter info til oplysning om de LSD produkter, der findes på vores marked, så tror jeg ikke du læser dine egne indlæg. Jeg kom til at skrive lsd-51 i stedet for ald-51, det kan du få lidt for, mange tak for den rettelse.

Men du ødelægger virkelige diskussion, for ja havde vi oprettet vores bruger igår, ville set og setting bemærkningen være på sin plads, men som det er nu, er det self noget, vi har taget med i vores ovevejelser. IGEN når du har tilbagemeldinger på +100 personer fra hele landet og elementer går igen, jamen så er det nok ikke set og setting. Det der sætter vores pis i kog, er at du som en pladespiller der er gået i hak, forsætter i samme i rille og fjerner fokus fra, at vi har og gøre med en potentiel farlig udvikling. At nogle mærker og dråber, som mange tror ingen fysisk farer har, blander med alt muligt, og derfor kan være skadelige for folks helbred.

Men hvordan kan man så sikre sig. Det korte svar er, at det kan man ikke. Man kan som erfaren mærke det, men så er det jo indtaget. Derfor, hvis man vil have en så livsfarlig hobby, så kom helt ind i miljøet, eller sørg for at din leverandør er det, og han er din barndomsven. Du skal op til det led, som henter det ind i landet, eller din ven skal, ellers kan man ogs tage skyklapper på og kalde sig Adobe Jr.

Men Adobe tager ikke prisen, for det mest ubrugelig indlæg. "Faktum er vi ikke ved det før vi får analyseret en masse mærker". Nej flot, men det får vi ikke, som tingene er lige nu. Så hvad gør vi så? Lader som ingenting og lader folk leve videre i uvidendhed?

Mvh.
Anarkrig

Rettelse: Skruet lidt ned for den søndagsgnavne tone

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Adobe - hvis du føler at du tilføjer/retter info til oplysning om de LSD produkter, der findes på vores marked, så tror jeg ikke du læser dine egne indlæg. Jeg kom til at skrive lsd-51 i stedet for ald-51, det kan du få lidt for, mange tak for den rettelse.

Erhm, ALD-52? Det er sgu svært at vide hvad du mener, når både bogstaver og tal er forkerte.

Jeg skriver et større indlæg en af de næste par dage, når jeg har tid.

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Suk, troede aldrig jeg skulle høre om den forbandede syre igen... Over 5 år senere "forfølger" den os stadig...
De har ret, den var forbandet og ond, men også fantastisk smuk... Men den ændrer en, permanent. Jeg tvivler dog på jeg nogensinde vil opleve noget så fantastisk smukt igen, og derfor savner jeg den...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

CiNNiA skrev:
Suk, troede aldrig jeg skulle høre om den forbandede syre igen... Over 5 år senere "forfølger" den os stadig...
De har ret, den var forbandet og ond, men også fantastisk smuk... Men den ændrer en, permanent. Jeg tvivler dog på jeg nogensinde vil opleve noget så fantastisk smukt igen, og derfor savner jeg den...

Kan du forklare nærmere?

Hvor gammel er du?
Hvilken landsdel bor du i?
Hvilken form var syren på? Mærker? Flydende?
Hvor mange gange har du taget det?
Hvor store doser har du taget?
Hvilket setting har du taget det i og med hvem?
Har der været ædru personer til stede i dine trips?
Hvad oplevede du? Hvorfor kalder du den "forbandet"?
Hvordan har den ændret dig permanent?
Hvis du har taget den flere gange, var det så "forbandet" hver gang?
Hvordan adskiller oplevelsen sig fra dine "normale" LSD-trips?

Medlem

Hun er en af de få lige så heldigt som uheldigt inviede, tjek pm.
Jeg skal fandme se om, om jeg ikke kan nappe det aller sidste på her snart. Det er muligvis ikke ren syre, men fuck det kræssede hele vejen igennem sjælen, som en rigtig godt morgenskod kræsser i halsen.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem

Det ligner mest af alt en "hahaha jeg kan skaffe syre" tråd. og med den afslutning kan det vidst ikke være langt skudt ved siden af.

Medlem

Det sidste var en intern afstikker. Men lige præcis den sending syre fik stor indflydelse på de mennesker der prøvede den. Derfor kan vi tale om den i 1000 år.

Tag dig lidt sammen, og kom mere ud, hvis du har et leveringsproblem.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem

Anarkrig skrev:
Det sidste var en intern afstikker. Men lige præcis den sending syre fik stor indflydelse på de mennesker der prøvede den. Derfor kan vi tale om den i 1000 år.

Tag dig lidt sammen, og kom mere ud, hvis du har et leveringsproblem.

Mvh
Anarkrig

Bare rolig :) jeg kan sagtens skaffe mit narko selv, men skulle jeg stå og mangle, ringer jeg da lige, syrekonge. :stupid:

Medlem

Så din forrige besked var fuldstændig unødvendig, det kunne du jo bare have sagt.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]